Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s e-shopem POŠTA ZDARMA

Od: daniela* odpovědí: 41 změna:
Ahojte, mate nekdo zkusenosti s e-shopem POŠTA ZDARMA? Myslim správnost velikosti, barvy, doba doručení a tak. Bojím se že zboží nebude odpovídat fotce ani mojim predstavám Děkuji za odpovědi

 

 

41 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladinpraha*

2x

Viz hodnocení, nemá to smysl riskovat. POŠTA ZDARMA moc nefunguje. obchody.heureka.cz/...

blanka
Loni v létě (2020) jsem objednala samolepky na auto a ještě tentýž den provedla platbu.Doba dodání měla být do 10/2020.Je 14.únor 2021 a do dnešního dne nepřišlo nic.

 

jurajjuraj*

2x

posta zdarma bude nejaky prekupnik z ciny, vy mu poslete penize vcetne jeho zisku, on objedna po internetu na ebay, dx, aliexpres apod., objedna to primo na vase jmeno a vam prijde domu balik z ciny ( pripadne to prebaluje ) , tzn ze si muzete objednat primo v cine, postu budete mit taky zdarma a levnejsi to budete mit o zist nejakeho prekupnika

 


1x

A přečetl si někdo jejich obchodní podmínky? Vždyt tam má jasně napsáno, že on je zprostředkovatelem a že pouze zajistí objednání vybraného zboží na adresu kupujícího. Za to si samozřejmě bere provizi a všechno je posílané z Číny přímo na adresu kupujícího. Takže on to poštovné také neplatí, platí to vždycky ten prodávající. Je to prostě a jasně vychytralý "čecháček", který podniká s lidskou hloupostí. Promiňte, že to tak bez obalu nazývám. Navíc on bude mít vybrané ty nejhorší číské prodejce, protože chce co nejvíc vydělat, tak má kontakty jen na ty nejlevnější. Ale je velmi zručný, protože si udělal vlastní stránky, kde ani nemáte možnost zjistit od koho přesně to je a co to je doopravdy. Jen má zkopírované fotky, u toho má své bláboly v češtině jako informace o produktu, které vůbec nemusí a podle stížností, také neodpovídají pravdě. On si od Vás přebere peníze předem, protože on, když objednává, musí také zaplatit předem, to je zákon tohoto nákupu. Má to propojené tak, že vy nevidíte kde vlastně on pro vás zboží objedná. Je to vykuk a jak je vidět, pořád se mu daří. A bude velmi složité, se přes tohoto vyčůránka domoci vrácení zboží, nebo nějaké reklamace. O to on se ani nesnaží, je mu to fuk, protože to lidi stejně neudělají. Když si přečtou, co všechno musí doložit a udělat, tak raději hodí ten šmejd do popelnice a peníze oželí. Přitom je tak jednoduché objednat si všechno sám a také je to poštovné zdarma. Na Aliexpress vždycky. Teda téměř vždycky. Ale to záleží na vás, kterého prodejce si vyberete, protože i tam chtějí někteří poštovné. Ale já si prostě najdu takového prodejce, který posílá zadarmo. Tam jedno a to samé zboží prodává třeba 10 a víc prodejců a každý má jiné ceny a podmínky. Stačí číst. A hlavně číst recenze a pak si vybrat. Chápu, že někteří lidé neumí žádný cizí jazyk, ale můžete si podstatné dát do překladače. On právě vydělává na lidech, kteří žádný jazyk neumí a ty pak vesele okrádá.

iz*

Jaké okrádání? Někdo poskytuje nějakou službu, je přece logické, že si za ni nechá zaplatit.

Iz, já se nechci hádat. Vy to vidíte jinak než já. Systém jsem už vysvětlila v podobných otázkách. Je jich tu několik. Vy zastáváte pouze jeden názor. To je to, že si má každý přešíst podmínky nákupu. S tím souhlasím, ale pak ještě nastupují jiné lidské faktory. A těm Vy nechcete porozumět. Všichni nejsou jako Vy a neuvažují stejně.

iz*

@Suzymon,

jak lidem vysvětlit, že si mají číst, co objednávají, bez poukazování na chybu/y, jíž/jichž se dopustili?

Vím, že každý není jako já, ale naštěstí už přibývá lidí, kteří ze své chyby neviní druhé. Proč považovat za vykuka člověka, který využije "díry na trhu" a lidem, kteří si netroufnou sami nakoupit v zahraničí, nabídne zprostředkování? On v těch podmínkách jasně píše, co a za jakých podmínek nabízí.

To, že někdy dojde zboží malé, v horší kvalitě, než si zákazník představoval, by se stalo i v případě, že by si na "Ali" objednal sám (ty fotky jsou stejné).

Jediné, co bych provozovateli vytkla, je komunikace se zákazníky. Na připomínky by měl reagovat, telefon by měl být dostupný.

Podle mne je skutečnost, že lidé nečtou podmínky a potom svou chybu vyčítají někomu jinému (nebo ho dokonce nazývají podvodníkem), další chyba.

A lidem rozumím. Ty podmínky pořád připomínám proto, aby se znovu nenapálili (napálili sami sebe).

No ty fotky jsou možná stejné, ale není vždy stejný prodejce. A o tom to je. Ale to byste musela mít zkušenosti s nakupováním na AliExpressu. Pak bychom se určitě mohly na mnohém dohodnout. Zdejší překupníci vybírají totiž ty nejlevnější obchodníky, bez jakékoliv záruky a pak to podle toho vypadá. Já když nakupuji přímo u Aliexpress, tak tam tihle obchodníci, kteří prodávají šnunty ani nejsou, protože systém AliExpress si to hlídá a pokud se objeví víc stížností na obchodníka, má tam zakázaný přístup. Nesmíte zapomenout na to, že je víc možností, jak se k obchodování s Čínou dostat. Není to pouze Aliexpress.

 

liska5

1x

Už s nimi nechci nic mít. Plavky přišly v jiné barvě. Další zboží jsem urgovala 3 měsíce a přišel mi jen jeden kus místo dvou zaplacených. Kvalita mizerná. Nedoporučuji!

 

veramadarkova

0x
Ne drze peníze jsem poslala a zboží bez vysvětlení nikde neposilejte penize posta zdarma.

 

mariezavodna

0x

dobrý den,

mám zkušenosti s poštou z darma, poprvé mi zboží dodali v pořádku, ale teď jsme si objednávala zboží, zaplatila předem jak žádájí,ale bohužel víc jak měsíc mi nic nepřišlo a na e-maily taky nereagují, je dobré platiti jim předem?

vladimirbenes
Přišel jsem o pouhých 450 Kč.

 

popelkapopelina

0x

Po měsíci jsem obdržela konečně své zboží. Byly to šaty vel. XXL. Materiál příšerný. Vypadají jak pouzdro na nebožtíka a velikostí bohužel odpovídají tak velikosti M. Strašné! Už nikdy víc!

 

lm®

0x

Zboží mi sice přišo,ale bylo mi k ničemu.

Hodinky , které nefungovaly ,náramek nešel zapnout..ŠUNTY.. nikdy více

 


0x

Zdravím, na počítači umíte, zkuste si objednávat sama z Aliexpress. Na netu je hodně návodů jak na to. Nákupy jsou levnější, když Vám přijde věc rozbitá, tak dostanete bud novou věc nebo aspoň část z ceny zpět. Pak jsou ještě aplikace, kde najdete věc podle obrázku. Je to Čína, ale někdy se dají sehnat pěkné věci za levno. Koukla jsem v rychlosti na pošta zdarma: jsou tam šaty za 200,-, které budu objednávat za 5 USD z Aliexpress. Cena na postazdarma téměř dvojnásobná. Když budete potřebovat radu, tak dejte vědět, ráda Vám pomůžu.

priklad1*

A hlavně zprostředkovatel nenese žádnou záruku. V Číně je dost velká pravděpodobnost, že docílíte slevy až 100%. Drahé věci neobjednávám. Poslední případ svorky za 2,40 dolarů. Přišly menší, ale použitelné. Sleva 2 dolary. Baterie za 700 Kč. Moje chyba. Číňan ochotně vyměnil, ale poštovné zpět 160 Kč. ČR internetové obchody nemají o moc menší poštovné

 

m123*

0x

Vše velmi předraženo. Nakupuji přímo z Číny a je to za půlku i méně.

 

janvales

0x

POSTA ZDARMA. VAROVÁNÍ !
Objednal jsem si také bundu - vel. 2XL, zaplatil dopředu 1190Kč. Po 35 dnech došel balík z Číny s bundou vel.2XL na štítku, ale protože byla na první pohled malá, přeměřil jsem ji a přesně odpovídá vel. M. Po několika pokusech se skontaktovat, vás vyzvou abyste poslal fotku, abyste zboží reklamoval a abyste ho poslal k nim, SOUHLASIL S JEJICH PODMÍNKAMI. Chtěl jsem, aby mi nejdříve poslali správnou velikost, protože já taky platil dopředu a čekal přes měsíc a navíc na špatné zboží. NEBO MI NEJDŘÍV VRÁTILI PENÍZE a poté jim vrátím bundu. Chacha. Neuspěl jsem.
Nevadí mi, že někdo takto vydělává a zboží dojde přímo z Číny. Vadí mi jejich neseriózní přístup. Nemají kontrolu nad zbožím, snaží se nás utahat svými reklamačními podmínkami a nedodrží naslibované termíny. Takže všem, kteří takto dopadli, přeji hezké vánoce alespoň já, protože s dárky od této firmy, které jsou na . . . . . dvě věci ... si vánoce moc neužijete.

eva*
Bude to už měsíc, co jsem zaplatila za zboží, ale dosud jsem neviděla ani prd. Buď mají dodací lhůty dlouhé jak Lovosice nebo jen inkasují, ale nedají nic.

 


0x

Asi máš na mysli postovnezdarma.cz. Přeposílají zboží čínských e-shopů, přečti si, kdo za tím stojí. Objednávám přímo na čínských www.wisch.com nebo na www.vova.com. Dodávky odesílané z různých míst /Čína, Singapur, Hongkong, Šalamounovy ostrovy apod./, ale bez problémů tak do 2 až 3 týdnů. Některé zboží zdarma, jen za poštovné, některé naopak bez poštovného. Přečíst popis zboží at nedojde k omylu! Neumím anglicky, tak přes překladač google. Na vova ale je čeština. Mám od nich flešky, čtečky, výborné kompresní punčochy a návleky za 40 až 85 Kč, u nás ve sportu stojí 400 a víc. S botami a oděvy opatrně /já jsem nekupoval/, asiaté jsou menší a běžná čísla např. M, L mohou být menší než jsme zvyklí! Platím kartou. Tak at se daří!

 

oldcat

0x

Ano mám, 23.11.18 jsem objednala synovi kabát,normálně má velikost M, kabát došel 4.2. byl napuštěný nějakým fumigátorem (aby se nedali brouci do jídla) mokrej jsem ho hodila okamžitě vyprat a i po vyprání byl cítit, velikost neseděla,ač jsem objednala větší (L).Peníze obdržela firma ihned (23.11.18) a zboží bylo poslané z ČÍNY, a jak reklamovat? Zase by došla zásilka tam za x měsíců a při objednání by chtěli platit ihned!Nikdy více, na webech o recenzích nejsem rozhodně s negativním názorem osamocena, takže nebrat !Zkuste raději ověřený tuzemský eshop!

mariepl

boužel není možno se na zákaznickou linku dovolat,na písemné dotazy nereagují ,chtěla bych objednávku zrušit a nevím jak už se jinak zkontaktovat

 

lenulinka

0x
Dobry den objednala jsem si bundu a budu ji opet vracet protoze moje velikost L tak jsem ji vratila sitim ze kdyz pisou ze si ma objednavat o cislo
vetsi tak jsem si objednala XL ale moje velikost je L ataky me byla mala to abych si objednala XXL nebo XXXL a kdo vi jestli by me bunda byla tim chci rict ze velikostne to nesedi a to siti kazda bunda je jinak sita jedna je vypasovana
delsi rukavy a druha rovny siti ale kratsi rukavy uzka pres ramena L bylo pres ramena dobra I rukavy akorad jsem ji nemohla zapnout podala jsem reklamaci budou mi vracet penize jsem zklamana zbozi je s cinskych obchodu

 

valaskovaanna

0x

Dobrý den, měla jsem objednané plavky,došly sice se zpožděním,ale došly. Material příšerný,velikost neodpovídá,jsou nedošité,takže již nikdy více žádné zboží z Pošty zdarma. Nenechte se napálit cenou a kupujte raději jinde. Anna

 

vojtaa

0x
Zajímá mě jak řeší nákupní faktury? To mu číňan vystaví doklad na každé objednané zboží třeba za 40Kč?
To si nemyslím, že by to tak dělal

 

verasoukupova

0x

zboží došlo po stanovené době než je ve smluvních podmínkách... na dotazy emailem nereagováno (poslala jsem jich asi 8)

reklamace a vrácení zboží - před měsícem vč. druhého balíčku (vrácení zboží - nesedí) - dosud neřešeno (ne pouze nevyřešeno), zboží ani nevyzvednuto z pošty...

bez reakcí na emaily, telefony nereálné se na linku dovolat...

NEDOPORUČUJI A z mé osobní zkušenosti už nikdy více, kdo se nechce spálit, vybere jiný e-shop

No vždyt to tady pořád opakuji kolem dokola. Pokud chce někdo zboží z Číny, tak at používá ověřený portál, jako je třeba Ali-express. Pro lidi, kteří neovládají cizí jazyky to dá víc práce, protože musí používat překladač, ale jde to a nebudou nikdy řešit tyhle problémy. Zboží dostanou a mohou ho reklamovat, nebo žádat peníze zpět se 100% jistotou, i kdyby se jednalo o jeden dolar. Žádné nervování, čekání jak to dopadne, posílání emailů, na které nikdo nereaguje a tak dál...

 


0x

Tak zrovna bylo v "Černých ovcích", zákaznice si koupila lehké letní šaty ze 100% bavlny. Přšly jí těžké, neprodyšné šaty ze 100% polyesteru. Jedná o tento obchod, "Pošta zdarma". Vyložně nespolehlivý zprostředkovatel, který kašle na všechno. Ta paní se určitě výměny, nebo vrácení peněz nedočkala, jinak by to nedávala do tohoto pořadu.

lenka11111

Obchod Pošta zdarma, to je katastrofa! Již nikdy více! Zaplatila jsem v březnu 4.000Kč předem a objednala si 11 věcí. Tento týden mi přišla poslední, 11. věc. Z těch 11 mi je dobře jen 1, vše ostatní je příliš velké, jedna věc z toho je i z látky, která kouše. Mám velikost S a oblečení je minimálně XXL, výměna za menší je nesmysl, velikosti prostě neodpovídají. A když jsem chtěla věci reklamovat, tak sice přes web nějaká "jakoby" reklamace proběhla, ale napsalo mi to, že mi vrátí 25% z každé zaplacené věci, čili ze 4.000Kč jen 1.000Kč a to ještě až poté, co jim pošlu zboží a oni ho prý přijmou. Jenomže je to do Plzně a viděla jsem komentáře, že oni si z pošty zásilky nevyzvedávají a ty se zase vrací zpátky. Takže zbývá dojet do Plzně, ale nikdo mi nezaručí, že tam vůbec někdo bude. A hlavně, mají vrátit celé zaplacené částky a ne jen čtvrtinu! (Otázka je, jestli by nakonec třeba nevrátili ani tu čtvrtinu...). Má někdo, prosím, stejné zkušenosti, že bysme třeba podali hromadné trestní oznámení? Přece se na to nevykašleme, aby mohli pokračovat v okrádání lidí. Můj mail: lenkalinkova@seznam.cz, děkuji.

 

pavel1953

0x

Rád bych se spojil se všemi kupujícími, kteří naletěli a podal bych žalobu na pachatele tr. činnosti.

 

hanka76

0x
Nikdy nikdy nikdy nekupovat od tohoto prodejce. Několik minut po odeslání objednávky, jsem se rozmyslela a objednávku emailem zrušila. Žádná odpověď, i když píšou že odpověď na dotaz přijde na email. (Bohužel nepíšou kdy.) Druhý den jsem psala znova. Opět ticho po pěšině. Třetí den další pokus, odpověď žádná. Pokusy o dovolání se na zákaznickou linku byly taky bez úspěchu. Deset minut poslechu hudby a hlášení, že operátoři jsou zaneprázdnění a po pěti minutách oznámení, že budu za okamžik přesměrovaná na operátora. Opět nic, jen pět minut poslechu že se mi operátor bude věnovat. Před chvílí(tzn. třetí den od zrušení objednávky) přišel email:
Dobrý den,
objednávka byla již vyexpedována u dodavatele a není ji tak možné zrušit.
Děkujeme za pochopení.
--
S přátelským pozdravem
Ateli Investment s.r.o.
Lukáš | Specialista zákaznické péče
Takže co si o tom má člověk myslet? Že je to další z lumpů, který v tom umí chodit. Bohužel jsem si nedala pozor a nepřečetla si předem recenze. Moje hloupost a budu holt čekat co a v jakém stavu přijde...

 

pavelpavel*

0x

Je to šunt z Číny, nebudte lidi blbý a nekupujte to u podvodníků jako tady ta Ateli s.r.o aká poštovné zdarma ani za poloviční cenu u Číňana na Aliexpressu! Jsou to vyhozené peníze!

A hlavně neplatte podvodníkům dopředu! Zboží už potom nemusíte vidět! U nás to můžete mít na dobírku!

Naučte se kupovat značkové zboží ve slevě/výprodeji u nás, v Německu nebo Rakousku!

Prosím Vás neblábolte nesmysly. Všechno šunty nejsou. Mluvím o AliExpressu. Nakupuji tam už víc jak 3 roky a umím si vybrat. Co si myslíte, že to co koupíte třeba v našich e-chopech že odkud to asi je? No ze stejného zdroje, jenom si na to český obchodník dá obrovskou marži a v některých případech i své logo. A to co nakupujete v tom Německu, nebo ve Švýcarsku má stejný původ. Tedy v Číně. To Vy si myslíte, že když to koupíte v Německu, že to je jiné. Není, ale to byste musel trochu zapátrat. A šunty jsou všude. Záleží na tom, co chcete kupovat. Rozhodně nedoporučuji tento obchod, protože to je opravdu filuta, který vydělává na tom, že lidé neumí žádný cizí jazyk a bojí se objednat přímo u zdroje, tak se obrací na překupníka, který na takových lidech vydělává. Vy mícháte všechno dohromady a tím matete jiné lidi.

 

lili*

0x
Katastrofa. Absolutně neodpovídá zboží obrázkům. Oblečení malé a příšerná kvalita. Nedoporučuji!

 

martinhb

0x

Zboží objednáno, zaplaceno předem (((( asi jsem měl slabší chvilku, prodávající nereaguje, zboží nedodáno, peníze nevráceny, POZOR

lenka11

Také špatná zkušenost, již nikdy víc! Sice mi věci postupně do měsíce přišly všechny (většinou obden 1 ks ve schránce nebo zvonila poštačka), ale z celkem 11 objednaných věcí mi padla pouze jediná (šaty). Ostatních 10 věcí jsem chtěla vrátit, ale to jsem narazila...Když se reklamace provádí podle jejich návodu na jejich stránkách, tak mi to nakonec z každého vráceného zboží nabídlo, že mi vrátí pouze 25% z původní ceny, ale až po doručení zboží na nějakou jejich plzeňskou adresu a po jejich překontrolování, což je v nedohlednu. Takže balík mě stál něco přes 4.000Kč a já bych jim vrátila téměř vše a dostala bych necelý 1.000Kč! Byla jsem hodně naštvaná a říkala jsem si, že třeba po telefonu se to vyřeší, ale nebylo možné se tam dovolat. Nakonec jsem se rozhodla si věci nechat. To, že mi vrátí 1.000Kč nebylo jisté, tak jsem si řekla, že to oblečení zkusím prodat sama. Ono to oblečení tak ošklivé nebylo, ale velikosti vůbec neodpovídaly. Téměř všechno jsem si objednala ve vel. S a sice to mělo tyhle cedulky, ale bylo to tak ve vel. XXXL, takže pro mě k ničemu. Všem radím, nic si z tohoto e-shopu neobjednávejte, je to obrovský risk, oni chtějí peníze předem (a vědí moc dobře proč).

 

juliehlavkova

0x
Neuveritelna nespokojenost,nejdrive ze zacatku mi prisel email,ze nemam nic zaplaceno,pritom jsem platila.Cekaci lhuta byla 2 mesice nebo 3 a pak mi prisli kalhoty s jinou barvou,spatna velikost a hrozny material a jeste s Číny.Porad jsem na me musela apelovat a otravovat kdy mi zbozi prijde a pak kdyz dorazi tak uplne neco jineho nez na fotce!Ted se s nima hadam at mi poslou celou castku zpet!Nejvetsi podvod.Neodpustim si to ale jsou to zmrdi a podvodnici!

 

 


0x

Otázka byla položena před více než dvěma lety, ale je stále aktuální, jak sleduji...před objednávkou z eshopu se podívejte třeba na stránky ČOI, zjistíte více o daném shopu...

 

suzymon1

0x

Dnes ve zprávách o "Pošta zdarma.cz", naprosto nedůvěryhodný "obchod", který vlastně ani obchodem není, ale je to dle slov majitele, nebo zástupce té pofidérní firmy jenom "virtuální galerie". To jsou přímo jeho slova. A v té galerie prý může každý obchodník inzerovat své zboží a že prý oni za to, jestli je obchodník korektní, nebo ne, neodpovídají. Ale peníze si za zprostředkování berou a dál se už nestarají. Takže je v prvé řadě lež, že je to "poštovné zdarma", protože oni právě přirážejí cenu na tom poštovném a na tom vydělávají. Tato společnost byla už 8x potrestána peněžním trestem, ale pořád ještě fungují, protože lidi u nich pořád ještě nakupují a tak se jim to jak je vidět stále vyplácí.

Já nechápu, proč si lidé napřed nezjistí co to je za firmu a klidně vypláznou peníze.

 

stanicka

0x

Bohužel mám špatnou zkušenost. Zboží (hračky pro děti) jsem objednala a zaplatila, již půl roku čekám a stále nic. Vypadá to na podvodné jednání.

 

javor

0x

Zásadně NEDOPORUČUJI zde nakupovat, Zboží jsem objednal a zaplatil před měsícem a teď že příjde až za další dva měsíce. S nedodržením lhůty nesouhlasí vrátit peníze nechtějí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma postazdarma
Otázky na téma pošta zdarma recenze

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]