Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Žádost o náhradu škody - ČEZ

Od: dzonis odpovědí: 4 změna:

Zdravím,

situace je následující - koupili jsme nemovitost a šli na ČEZ prodej ohledně přepisu na nás. Původně bylo vedeno u Bohemia Energy. Žádost jsme podali 4.10. po 5 telefonických urgencích kdy se mi stále omlouvali že s tim nic neudělají a že to znovu zaurgovali na jiném oddělení mi původní majitel řekl že má informaci že tam přijdou odstřihnout elektřinu. Šel jsem tedy se smlouvu na pobočku (cca 16.12.2016) a mluvil s manažerkou prodejny která se mi omlouvala, řekla že vše vyřešila, že na distribuci jim řekla že se to odpojovat nemá a zadala do systému konečně smlouvu, která se z něho záhadně vytratila.

23.12. jsme přijeli v 22:00 večer na zmíněnou nemovitost(chatu) a byla odstřihnuta elektřina, následující den měla být nemovitost ráno předána k pronájmu. Odstřihnuto 22.12. když přeskočím další chyby ze strany ČEZ Distribuce, kdy technikovi naplánovali montáž elektroměru omylem v rozmezí 1 roku(další volání a zjištování) tak připojeno bylo 28.12.

Museli jsme zrušit vánoční pobyt, udělalo nám to špatné jméno a my jsme zaplatili 500kč za naftu tam a zpět.

Jak mohu na toto žádat náhradu? Případně za co všechno v tomto případě na ČEZu mohu náhradu žádat?

Našel jsem tuto žádost - cez.cz/... avšak dokument " Žádost o náhradu za nedodržení garantovaného standardukvality přenosu nebo distribuce a dodávek elektřiny a souvisejících služeb podle §4 vyhlášky č. 540/2005 Sb." . nemají nikde ke stažení. Četl jsem chvíli i vyhlášku ale je tam milion věcí a já bych potřeboval konkrétně pro tuto situaci a nic takového jsem tam nenašel.

Předem děkuji za ochotu komukoli, kdo mi jakkoli poradí, těch nervů a času co jsem s ČEZem strávil (pokaždé 25 minut na lince na hudbě pětkrát, následně na distribuci voláno 3x, i bohemia energy... těch nervů a nakonec to odpojí.. nebudu se kvůli tomu už rozčilovat, myslím že chápete. Ještě jednou díky.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

klus

4x

Jak je již psáno, vyčíslete Čezu náklady a zažádejte o proplacení ( s termínem úhrady, číslem vašeho účtu). Nebudete-li s odpovědí od nich spokojen,ˇveškeré podklady zašlete ombucmanovi. Od roku 2009 má Čez svého ombucmana, který řeší stížnosti. Mám s ním dobrou zkušenost.

 

mytrix*

3x

V tomto případě žádný automatický nárok neexistuje. Můžete jim napsat dopis s odůvodněním, kde sečtete Vaše náklady/škody, a kde budete požadovat jejich náhradu. Oni se Vám k tomu nějak vyjádří.

Pokud nebudete s odpovědí spokojení, zbývá občanskoprávní spor u soudu, kde se můžete náhrady domáhat.

 

rora*

0x

Zásadní otázka zní - platil původní majitel zálohy do skončení smlouvy u BE? My totiž měli to samé. Koupili jsme dům, původní majitel byl u BE, my podali žádost o převední k ČEZu. Původní majitel přestal po odstěhování hradit zálohy, dostal upomínku. Vysvětlila jsem mu, že běží výpovědní lhůta (celé to trvalo asi šest týdnů), tedy zálohy musí hradit do skončení smlouvy tak, jak mu píšou v dopise. On tedy zaplatil, jinak by nám dodávku taky přerušili.

 

dzonis

Díky za rady, obrátím se tedy přímo na Čez a případně následně na Ombudsmana. Původní majitel vše doplatil jak měl a u BE bylo vše dokončeno řádně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]