Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
existuje nějaký produkt, či služba, která Vám na trhu chybí? Jestli ano, co Vám chybí?
Klidně se i rozepište, jestli máte chut. Třeba odkud jste a co děláte za zaměstnání. Ale do ničeho Vás nenutím.
Díky.
Jestli chcete inspiraci pro dobrý výdělek, pak šijte oblečky na psy. Majitelé mazlíčků rádi zaplatí. Ne ty dečky na záda, které šijí Číňani, ale overaly, pláštěnky. S dobrou povrchovou, vodu odpudivou úpravou. Šusták? Mnoho velikostí a barev. S podšívkou, kožíškem, fliskou atd. A taky teplačky s nohavičkami. Jestli vás to zaujme, mohu dodat fotky.
Dobrý den,
bohužel nezaujalo. Nejsem dobrý v šití a navíc by mě to ani nebavilo.
Myslíte, že by mohlo být zajímavé prodávat ultraploché nalepovací elektrické kabely pod náterovou barvu? To když třeba budete potřebovat vytvořit elektrickou zásuvku bez sekání strouhy pro kabely?
Něco takového: i00.i.aliimg.com/...
možná jako hlavní dealer pro ČR - prodávat stavebninám atd... ale jinak to asi moc výdělečný nebude
Dobrý den, ano, chybí nějaké společenské místo, kam by mohla přijít osamocená žena (padesátka) a tam se bavit a tančit s mladým chlapcem, který ji tam sbalí (nebo ona jeho). Taková místa prý nejsou (jak jsem se zde nedávno dozvěděl). Takže, otevřte si tančírnu pro padesátky a mladé chlapce. Zdravím!
Zubař - ale dobrý zubař - ten můj je už v důchodovém věku a v okolí je silný nedostatek zubařů. Objednání na 2 měsíce při akutním problému není zřídka, standardní objednávka na nebolestivé zákroky 6 měsíců. I s objednáním v čekárně 1-2 hodiny
Lékař - praktický - v okolí je sem tam nějaký, ale většina z nich má plné kartotéky, čekací doba na razítko či kontrolu po nemoci je i 2 hodiny - to zase chytíte něco jiného od těch, co jdou pro §.
Autoservis - objednávka na servis je třeba na týden, což v případě výměny oleje není problém, ale při potížích (brzdy, chyba motoru atd.) člověk musí využít komplikované IDS dopravy.
U všech takových "chybějících" je největším problémem čas- člověk ztrácí čas čekáním na opravu, na službu,... a čas jsou peníze.
U praktického taky čekám skoro vždy dlouho. Vadí mi, že se na poště čekají vždy fronty. Více zaměstnankyň za přepážkou bych chtěla. Jinak tato otázka už několikrát padla. Na druhou stranu, co jsem nově uvítala, je služba v Mc Donaldu, kde si zákazník může objednat sám na dotykové tabuli jídlo a zaplatit kartou. Prodavač mu do toho nekecá, tím pádem ušetří zákazník nějakou korunu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.