Nejste přihlášen/a.
Zdravím
Přes inzerát jsem prodal sběratelské předměty starý psací stroj a vlajku, celkem za 13 000Kč.
Zájemce to chtěl poslat na dobírku a tak jsem mu to poslal, dal jsem mu k tomu i fakturu.
Balík jsem odeslal 14.10. a 17.10. byl převzatý. Když dlouho nepřicházela dobírka, tak jsem to na poště reklamoval a 26.10. mi bylo sděleno, že to řeší policie.
Mobil kupujícího 608 181 862 je nedostupný a na emailu hanz.prager@gmail.com neodpovídá.
Policie mne vůbec nekontaktovala i když na faktuře jsou uvedeny mé kontaktní údaje, takže nemám páru jestli mi přijdou peníze a nebo jestli mi alespoň vrátí věci co jsem poslal.
Dobrý den, balík na dobírku byl převzat adresátem? Takže Česká pošta dobírku vybrala? Pak není chyba na straně adresáta, ale na straně pošty... ne? Opravdu jste ten balík na dobírku poslal? Nespletl jste se? I když to řeší policie, tak Česká pošta se nemůže zříci odpovědnosti, když dobírku asi vybrala. Ty peníze někde být musí. Pokud je nezcizil pošták, pak by to tedy asi řešila policie. Podle mě byste měl znovu otravovat Českou poštu a vyžádat si jejich jasné stanovisko.
Adresát mohl použít k placení cizí platební kartu, peníze z trestné činnosti atd..
V tomto případě je chyba na jeho straně a peníze budou vráceny původnímu majiteli. Co se stalo s obdrženými věci je věc další.
přesně tak (viz můj příspěvek výš). Obsah dotazu je nedostatečně zformulován, takže lze těžko něco radit, nebo usuzovat na nějaký možný další vývoj. Vůbec z toho nechápu např. kdo a proč kontaktoval policii. Pokud byla záslilka převzata, musela být zaplacena dobírka. Pak to jde za poštou. Jedině, že by přebírající se zásilkou utekl bez zaplacení, pak to jde opět za poštou (zaměstnancem, který toto umožnil) a také by to byla asi krádež ze strany přebírajícího. Toto vidím jako důvody proč by někdo volal policii, ale nic takového tazatel nepíše...
Udo, pokud přemýšlíte, že někdo utekl s nezaplacenou dobírkou, tak v žádném případě nemohly být peníze zablokovány, protože je do systému nikdo nevložil. Pokud by se toto stalo, věřím, že by to byla jedna ze zpráv v televizních novinách. Tedy to, že byl pošták okraden adresátem balíku. Tohle by mohlo fungovat leda ve filmu.
"ve filmu" ...tak to je ČR jedno velké filmové studio. A nikde jsem se nedočetl, že policie zablokovala platbu... "...co jsem tak pochopil ..." neznamená, že to tak je! Já to třeba pochopil jinak....
Když jste šel na poštu reklamovat dobírku /nedošly peníze/, tak jste musel vyplňovat reklamační list s pověřenou pracovnicí. Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. Vyřízení reklamace jste již dostal písemně? Tedy tam musí být napsáno ještě více podrobností, co a jak, jak dále postupovat.
Pokud jste s vyřízením reklamace nespokojen, obratte se na ombudsmana české pošty JUDr Zuzanu Kvášovou.
Píšete, že policie zablokovala platbu. Tedy se jedná o nějaké podezření z páchání trestného činu. Tudíž musíte vyčkat, než se vše vyřeší. A jak víme všichni, lhůty jsou v tomto případě dost dlouhé.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.