Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Uzamykatelné skříňky na pracovišti

Od: katerina* odpovědí: 2 změna:
Dobrý den,
Můj zaměstnavatel má velký počet zaměstnanců a v poslední době zaznamenal významné ztráty na majetku, s kterým jeho zaměstnanci manipulují. Na tomto místě je ovšem třeba podotknout, že k onomu majetku mají volný přístup i lidé, kteří jsou klienty zmíněného zaměstnavatele. Celá záležitost byla vyřešena nařízením ponechat skřínky zaměstnanců v době jejich nepřítomnosti na pracovišti odemknuty, aby bylo možné kdykoliv provést kontrolu, zda se v nich neukrývá majetek zaměstnavatele. Je nutné říct, ze ve skříňkách mají zaměstnanci kromě hygienických potřeb také pracovní oděv a obuv poskytnuté zaměstnavatelem, za které převzal i zaměstnanci odpovědnost. V době své nepřítomnosti na pracovišti však nemohou dohlížet na to, co jim kdo odnáší nebo vkládá do volně přístupné skříňky. Je tohle jednání v pořádku? Moc děkuji za odpovědi.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majsterjoe*

3x

V pořádku to rozhodně není. Zaměstanavatel musí umožnit zaměstancům úschovu osobních věcí. A otvírat skříňky bez povolení daného zaměstnance se také nesmí.

 

remisak*

1x

Dle mého názoru, pokud je skříňka uzamykatelná na vysací zámek nebo zámek skříňky a mám tam osobní věci tak musí být zamčena, kdo my zaručí když má být otevřená že mě nic nestratí. Samozřejmě jste povninen na požádání nechat zaměstnavatele nahlédnout.

Toto je můj názor

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]