Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
při převodu elektřiny na nového odběratele nastala zvláštní situace. Ukončili jsme odběr na jedné adrese z důvodu stěhování a nový nájemník došel s formulářem o stavu elektroměru a podpisem ukončit odběr na mé jméno a přihlásit na svoje. Jenže se nepřihlásil, ale změnil rovnou odběratele. Změna trvá 30dní, takže do té doby odebíral elektřinu na mé jméno. ČEZ poslal konečnou fakturu, tváří se, že je to v pořádku a že si to máme vyřešit mezi sebou.
Je to tak? Byla jsem převod zkontrolovat, nikdo mne neinformoval o tom, že to bude trvat tak dlouho a že odběr poběží na mou smlouvu.
díky
Nevím jak jste to řešili vy, ale nahlásili jste stav ke dni, předání. Změna mohla trvat 30 dní, ale stav je ten, co jste nahlásili.
Kde by vzali stav, jak píšete, že "a že odběr poběží na mou smlouvu."..
Takže na Vás poběží jen měsíční paušál, spotřeba již na nového. Kdo by Vás měl informovat, když se to obecně ví, že změna dodavatele je až 40 dní?
Nějak Vám nerozumím, vy jste ukončila smlouvu s Čezem, tam si zapsali stav a datum, dali Vám dokumenty o ukončení smlouvy.
Nový nájemník so sám zařídí od koho chce brát proud, ale Vy již máte ukončenou smlouvu.
Nebo to tak nebylo?
No právě že stav není ten co jsme nahlásili, ale ten ke dni převodu na nového dodavatele, tedy až 1,5 měsíce po odstěhování. A mezitím ještě proběhl roční odečet.
No informovat někoho, že už sice nebydlí na adrese, ale že mu nafakturují tu spotřebu, když nový nájeme mění dodavatele. Protože kdyby neměnil, tak by tahle situace nenastala.
Vlastně mám být ráda, že nový majitel za ten měsíc nenatočil jako za rok ne?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.