Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
vypověděl jsem přesně podle smlouvy služby od UPC. Také jsem přesně podle smlouvy a v čas vrátil zapůjčené zařízení. Problém je, že UPC semnou téměř nekomunikuje. Den před datem, ke kterému jsem smlouvu vypověděl, mi volala jakási jejich pracovnice s nabídkou rychlejšího internetu a po odmítnutí mi oznámila, že mám tedy smlouvu považovat za ukončenou. V dnešní době "slovíčkaření" a různých závazných "telefonátů" bych rád měl v rukou aspoň mail, nebo ještě lépe dopis ve kterém je potvrzeno ukončení smlouvy k nějakému datu a také třeba potvrzení o navrácení zařízení (mám jen od pošty potvrzenou doručenku...). Mám na takové to věci právo? Smlouva samozřejmě popisuje pouze způsob komunikace zákazník a UPC, ale jak zareagují oni už ne. Jde mi o to, abych třeba za půl roku nebyl nařčen že jsem jim nic nevrátil a tudíž musím zaplatit penále a to samé třeba za neukončenou smlouvu.
Předem děkuji za radu
Máš od pošty doklad o tom, že si poslal dopis? Máš doklad o tom že si jim poslal balík? Pokud jo, tak ti to stačí.
Jednání UPC je to nejhorší s jakým jsem se u firem setkala, a jak vidím nejsem jediná (
Mám doklady, všechno jsem posílal doporučeně a na doručenku, tak se mi to vrátilo potvrzené. Ale třeba včera mi od nich přišla faktura za období, ve kterém už má být ta smlouva ukončená, tak že bych se rád teď oháněl nějakým dokladem, že semnou tu smlouvu ukončily a ne podacím listkem z pošty :-/
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.