Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,protože česká pobočka firmy Honda se nám se závažným problémem tzv.vysmála a odmítla ho řešit,přeložila jsem pečlivě celý problém do AJ a chtěla odeslat na centrálu Hondy do Japonska.Myslela jsem,že snadno najdu email.Nicméně googlím dlouho a nedaří se mi to. Vygooglila jsem,že se o tom dohaduje více zákazníků Hondy kam se obracet.Honda v Praze mi jakýkoliv kontakt odmítla poskytnut,sdělili mi,at se podívám na internetu na world.honda.com/...
Honda má vícero divizí,Auta,Zahradní Technika atd. Jedná se o závažný problém zahradní techniky,já se chci obrátit však přímo na centrálu.Poradil by někdo prosím? Děkuji
Po zkušenostech vás stejně odkáží na zastoupení v Evropě, které to hodí na zastoupení v ČR. Jsou svázaní smlouvama a matka v Tokiu se nebude dohadovat s dcerou v Praze o uznání reklamace. Jestli nebude efektivnější oslovit advokáta, pokud to teda stojí za ty starosti
nam jde o email a ten jinde neuvadeji.Uz jsem se jim ale dovolala,vse vyjasnila a mail mi poskytli.jde tam o zavaznou vec a nemyslim,ze to resit nebudou-pri problemu v jine nadnarodni firme jsem zavolala na zahran.centralu,ta vec vzala do rukou a nekolik reditelu prazske pobocky letelo s vypovedi.Prodejni systemy a renome znacky si KAZDA firma hlida
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.