Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
vážení rádci, nemá někdo z Vás zkušenosti se servrem SLEVOLANDIE?
Před měsícem jsem si objednal a zaplatil jednu položku a do dnešního dne mi nebylo nic doručeno. Jen mi byl doručen email, že položka je zaplacena a že bude odeslána. Od té doby na emaily neodpovídá ani jinak nekomunikuje. Jejich stránky jsou pořád v provozu. Poradili by jste mi další postup?
Mám stejnou zkušenost. Volala jsem tam asi po měsíci a půl, řekli, že obj. právě zpracovávají - a zase 3 týdny nic! Kdesi jsem na jejich stránkách šetla, aby lidi měli trpělivost, že nejsou na odesílání vybaveni a objednávek mají hrozně moc, ale už mi je to taky divný. Chystám se tam znovu zavolat, co mi řeknou. Zaplatila jsem skoro 1800 Kč, nerada bych o ně přišla.
2 měsíce jsem čekala na objednané zboží, žádné odpovědi tehdy jen na email,chat a když už nějaká, tak lživá(že se čeká na naskladnění apod.-pozn.při objednávce bylo všechno zboží skladem).Poté i urgence téměř denní na přidaném tel.čísle. Komunikace jen s panem Kalašem a ten jen sliboval či dělal,že neví, kde se stala chyba. Několikrát slíbil, že zavolá zpět, samozřejmě se tak nikdy nestalo a měl po jeho určené době již vypnutý tel.Po urputných urgencích nám nakonec přišel balíček(objednáno zboží v celkové hodnotě téměř 3000Kč),kde bylo úplně jiné zboží, než které bylo objednáno a samozřejmě v úplně jiné kvalitě a za jinou cenu. Další urgence o zrušení celé objednávky a vrácení zboží, bezúspěšně. Adresa v Soukenické k ničemu - jen sídlo, ale objevila se nám v rámci dopravní společnosti jiné adresa Kolbenova 20, Praha.Vypadá to na místo bydliště pana Kalaše.Rozhodně ho navštívíme.Rozhodně nedoporučuji a doporučuji se podívat i na další webové servery, kde je daleko více příspěvků a podobných komentářů se stejnými zkušenostmi.
Objednávala jsem zboží 8.1.2016 a 13.1.2016 přišel email s potvrzením o úhradě. Zboží dodnes nepřišlo. Jednou jsem se dovolala a byla mi přislíbena rychlá náprava. Nic se ale nedělo. Napsala jsem email a dostala odpověď s ujištěním nápravy.
Zase se nic neděje a nemůžu se ana dopsat ani dovolat.Souhlasím s názorem předat věc policii hromadně.Nenecháme si to přece jen tak líbit.Jen nevím jak to prakticky udělat. Pokud do toho někdo jde a ví jak napište.
Dobrý den,jak jste dopadla-řešilo se to nějak?-prosím o radu a info .Objednala jsem si u slevolandie zboží za 897,- 2.2.2017 a do dnešního dne (6.6.2017)nic nedorazilo-nereagují na email ani telefon.Děkuji za odpovědˇ
Dobrý den.
Doporučuji Vám i dalším lidem poškozeným případ nahlásit Policii ČR, ČOI, i do TV Černé ovce. Pokud se jich přihlásí více, je možná šance na rychlejší (společná) řešení situace.
Právě případ s podvodným slevovým portálem SLEVOLANDIE.cz (podobně jsou na tom i další webové stránky s podvodným zaměřením) odvysílala 6. 6. 2017 Česká televize v pořadu Černé ovce, kde varovali ostatní diváky, aby příště nenaletěli podvodníkům a všechno si ověřovali ještě před objednáváním - tj. údaje, telefon, mobil, adresu firmy, IČO, recenze mimo portál, hlavně podrobně rejstřík firem a také portály zveřejňující dlužníky, např. nejznámější SOLUS, CERD, EXEKUCEINFO atd.
Viz odvysílaná informace 6. 6. 2017 o podvodném portálu - varování všem: ceskatelevize.cz/...
Dobrý den,
mám se Slevolandií po cca půl roce vyřízeno(tedy dle jejich stylu, zaslané zboží jiné kvality a barvy, které jsem si neobjednala a hlavně v nižší částce, poté mi byla vrácena na účet částka zbývající,ale v nižší výši-celkově jsem nakonec tak nějak vybojovala skoro celou částku 3000,-Kč),ale jelikož je Vás zde více a více a spoustu lidí mne kontaktuje i na email, a slevolandie dál podvádí a "prodává zboží"a rozhodně nesouhlasím s tím, že to není podvod, ale že jen nestíhají(denně objednávám a takovéto zkušenosti fakt nemám!), jsem dnes podala námět na prošetření České obchodní inspekci.Rozhodně Vám doporučuji si každý dát za sebe podnět či přímo stížnost také, jelikož přece není možné,aby dál a dál podváděli a takto si krásně vydělávalii na dalších a dalších lidech.Je to samozřejmě na každém z Vás.Je to velmi jednoduché, přímo na www.coi.cz najdete odkaz na podání stížnosti, kde je epodatelna-formulář,kde krásně jen vše vypíšete a vložíte přílohy.!
Dobry den,mam uplne stejne zkusenosti jako Vy.Mam mesic a pul starou objednavku za 3000 kc a stale nake vymluvy a lzi.Pridam se k pripadne zalobe a zruseni teto firmy.Bohuzel jak zjistuji,tak nas je vic )).
To je tak, zahraniční právnická osoba si na konci tohoto léta u nás zřídí odštěpný závod a jako ředitele si bohužel zvolí pana Ladislava Pelikána, který má dle rejstříků za sebou bohatou zkušenost s vedení firem, které jdou následně do likvidace. Obrovská smůla. A nebo možná ne?
S penězi bych se rozloučil. Ty už jsou dávno v zahraničí. Hlavně kupovat něco u nás v obchodě, kde není možnost dobírky? To je prakticky skoro vždy 100% podvod.
To jako opravdu nakupuješ vždycky tam, kde není možnost dobírky a tedy vždy zaplatíš dopředu i u absolutně neznámého obchodu a pak čekáš, jestli ti něco přijde? Jestli jo, tak jsi zatím měla obrovské štěstí.
Já takhle nakupuji roky a k plné spokojenosti. To je 1. negativní zkušenost. A kupuji hodně často, vč. nábytku, elektra atd. Dnešní den jsem se nedovolala, uvidíme po Novém roce. Moc jste mně nepotěšil.
Nalítla jsem jen na Aukru, skočila jim na jejich oblbování, že v případě nesrovnalostí vše vyřeší, nebozaplatí škodu. Vyřešit se to opravdu snažili, ale když na ně prodejce kašlal, tak řekl, že já se mám soudit / o 350 Kč/, to bych dala 10 x tolik za právníka a soud. Jinak fakt spokojenost. Člověk nemůže znát všechny obchody, nebo nemám čas to zjištovat. Dcera si zařizovala byt a s 2ma malými dětmi při práci neměla čas nějak dlouho vybírat, tak jsem celé noci vybírala já, posílala jí nejhezčí věci mailem a ona mně zase zpátky, co by si tedy vybrala a ty poslední jsem teprve pečlivě prostudovala a poslala zase protříděné jí, až jsme se dopídily jediného výrobku, kt. jsem objednala. Jen sedaček jsem prolustrovala přes 200 ! Myslíte, že jsem měla ještě sílu lustrovat obchody a obchodníky? Ale je pravda, že po těch bezproblémových letech mně to ani nenapadlo. Bála jsem se jen ze začátku, než jsem se přesvědčila, že jde vše hladce a to i přes inzerenty, měla jsem kliku na samé slušné a pořádné lidi, kteří poslali udržované kvalitní zboží. Jinak mne život přesvědčil, že nejvíce jsou okrádáni ti, co se nejvíc bojí, poruchové výrobky nakupují ti, co se nejvíc klepou, že koupí šmejd a byt vykradou tomu, kdo se 10x vrací, jestli zamkl na 2 západy./V životě jsem na 2 záp. nezamkla,vlastně jen zabouchnu, s odemčeným autem jsem jezdiála a ve městě parkovala přes rok, do teď někdy nové auto mám týden u domu nezamčené a nic. Nebydlím v rušné části, ale nemám ho ani za plotem. Známí zase, co si koupí to jim odejde, at je to pračka, auto,nebo cokoliv jiného. Ale odejde jim to po záruce totálně, nebo tak, že prostě korunu z nikoho nevyrazí."To jsou paradoxy",že? A tak, že by jednou došlo i na mně? Že bych zazlobila a stihl mně zasloužený trest? Budu zpytovat svědomí, spíš než lustrovat obchody... Jestli si ty situace nevytváříme sami.
Rozhodně není pravdou, že pokud v internetovém obchodě není možnost dobírky je to vždy podvod.Objednávám takto léta zcela běžně a s podvodným postupem jako ve Slevolandii jsem se opravdu nikdy nesetkala!
Já pokud objednávám v novém obchodě si vždy obchod dopředu prolustruji, jako Slevolanadii, ale v té době ještě chvíli fungovali nebo lidi nic nepsali a neřešili to a já jsem žádné recenze nenašla a tak v klidu objednala. Rozhodně nesouhlasím s chytrými příspěvky, které dělají z lidí blce, jako že se ani nepodívají a objednávají, to se mě tedy rozhodně netýká!Já jsem to z nich nakonec dostala, část zboží mi bylo doručeno a zbytek částky vrácen na účet,ale až po 4měsících mého každodenního boje, uhánění a vyhrožování.Rozhodně si nemyslím, že jen v tom mají nepořádek.Jsou to podvodníci a jen slibují.Aby nenalítávali další a další lidé, dala jsem podnět k prověření sama za sebe na ČOI!
Zdravím. Přes internet nakupuji již více jak 10 let.Jen jednou jsem se nedíval na recenze obchodu a přišel jsem o 140 kč/naštěstí/. Jinak si pozorně pročítejte recenze na eshopy.A platit dobírkou.
Všem, co mají špatnou zkušenost se Slevolandií a obávají se o své peníze! Dovolala jsem se a ve čtvrtek prý na 100 % zásilka dojde. Tak uvidíme. Dám vědět. Zatím to spíš vypadá na pěkný chaoz, že si nabrali víc, než zvládají.
Já taky čekám, balík by měl dojít do 6. ledna - tak uvidím. Přes internet nakupuji všechno, včetně potravin a zatím bylo vždycky všechno OK. Slevolandii jsem lustrovala v OR, v registru plátců DPH. Je pravda, že mě zarazilo, že nešlo zaplatit kartou, takže jsem já hlupačka poslala peníze na účet. Trochu mě uklidnilo, že přišlo potvrzení objednávky i potvrzení o přijetí platby. Nefunguje jim archiv objednávek, tak jsem se po chatu ptala, co se děje. Prý dělají údržbu .. to bylo ještě před vánoci a stav je pořád stejný.
Je třeba lidi udržet co nejdéle v naději a přesvědčení, než stačí peníze ulít někde v zahraničí.
To je ta údržba.
Já bych už dávno odstoupil od kupní smlouvy a vyzval k vrácení peněz. Pokuď toto neudělají do 14dní, tak bych ihned podal trestní oznámení. PČR může jejich účty zablokovat.
Tak je 6.1.16 a balík nikde. Ještě jsem zkoušela včera volat - telefon nikdo nebral. Navíc jsem odeslala dotaz přes kontaktní formulář (na odpověď si dávají 3 pracovní dny). Takže v pátek se rozhodnu, co dál. Zřejmě napíšu odstoupení od smlouvy a požádám o vrácení peněz a pak budu jak blbka čekat, co se bude dít dál
Ráda bych Vám touto cestou vyzvala, abychom podali hromadné trestní oznámení či se k Vám ráda přidám, pokud to již někdo začal.Policie ČR se tím bude zabývat až pokud to bude částka vyšší jak 5.000Kč.
Podal jste již někdo podnět na tuto firmu na ČOI, FÚ a ŽÚ?
teru1984@seznam.cz
Tak pán ze Slevol. se po ntelefonu dušoval, že dnes zásilku obdržím a nic. Ani jiné oznámení, že by PPL se chystala něco v dohled. době předat. Na telefonu opět nikdo, Tak to už bychom to fakt měli začít řešit. Ujme se toho někdo? Já mám ještě měsíc velmi drahé volání a nechce se mi do toho investovat další peníze. Za měsíc už můžu volat levně, ale je to ztráta času. Chtělo by to na ně poslat ŽÚ, FÚ, ČOI a pak se případně obrátit na policii. Co Vy na to?
Hlásit něco na ŽÚ, FÚ či ČOI je úplně k ničemu. Oni nemají v ruce žádnou páku, jak majitele firmy donutit, aby splnil své závazky.
Můžete zajít na PČR a doufat, že v jeho jednání a nebo společnosti bude naplněn nějaký trestný čin a vy se budete moci připojit k trestnímu řízení a požadovat náhradu. (pokuď bude z čeho- spíše ale nebude)
V opačném případě si můžete říct, že už jste přišli o víc.
Klidně můžeš. Ale na věc to nebude mít vliv. Snad jedině že by to Klíma zaplatil ze svého.
Podvedli nás dost, tak půjde někdo do trestního oznámení, nebo si jako správní Češi necháme zas na hlavu nakálet? Já to ve zvyku nemám, ale podat to za sebe nemůžu, když položka nedosahuje 5 000 Kč. Přidá se někdo?
Kamilo, ze všech těch neštastných a vykřikujících lidí jste se ozvala jediná, odvážná a hrdá, protože jste si to odmítla nechat líbit a šla byste do boje za svá práva. Kéž by takových lidí bylo víc, co si jen nestěžují a nezůstávají jen u zoufalství, ale chtějí se také domoci svých práv. Kéž by bylo více lidí, kteří se nenechají mlčky okrádat. Je to hodně o sebedůvěře, touze po spravedlnosti a odvaze. Pak by to asi i v našem státě dopadalo jinak, než když si lidi nechaj na hlavu nadělat! Dopadlo to s objednávkou nakonec dobře, věřím, že i Vám to tak dopadne. Ale není tristní výsledek celé debaty velké poučení o stavu pohodlnosti, sebevědomí a sebeúcty celého národa? Nakonec jste byla jediná, kdo byl ochoten se bránit... Smekám!
Dobrý den, dopadla jsem asi jako všichni na těchto stránkách. Nedodali mě zboží sice jen za 389,- Kč, ale i to jsou peníze. Veškerou komunikaci jsem s nimi vedla písemně. Jen slibují. Do dnes tj. 12.2.2016 by zboží mělo dorazit. Uvidím, pokud nedorazí navrhuji všem se spojit v hromadnou žalobu, ke které se připojím.
Zdá se, že skloníte hlavu a nic s tím neděláte. Je zajímavé číst, jak se u nás lidi bez boje nechají okrást. Raději se smíří se ztrátou, než by se snažili dosáhnout práva.
Dnes jsem učinila poslední pokus - povedlo se mi chatovat - počkám do pátku a pak bych se k trestnímu oznámení připojila.
Prý: vaše zásilka je kompletně zabalena a odejde zítra. Omlouvám se, mělo to být už minulý týden. Kalaš M. Opravdu píši skutečnost, spolehněte se.
Tak tedy vydržím ještě pár dní.
Přidávám se k těm uspokojeným. Včera jsem se opět dovolala. Následovaly omluvy a že zboží je již odesláno. Dnes opravdu dorazilo. Heuréka! Objednávala jsem začátkem listopadu, tak mějte trpělivost. Nebo jsem toho dosáhla svým uháněním? Takže tragédie a pesimistické prognózy se nekonají. Někde, na jejich stránkách jsem tehdy četla, že upozorňovali, že vyřízení obj. může trvat i 2 měsíce. Znepokojilo mě, že tu někdo zmiňoval, že jde o podvodníka a postižena je spousta lidí na růz. fórech. Tak trpělivost!
Tak snad i já se dočkám, už mám i číslo zásilky. Dám vědět, jestli dorazilo vše objednané. Každopádně kdyby fungoval archiv objednávek nebo kdyby napsali všem zákazníkům mail, že si toho nabrali moc, tak abychom měli trpělivost, asi by to člověk bral jinak.
Tak zboží dnes opravdu přišlo, přesto vím, že už si u Slevolandie nikdy žádné neobjednám, protože za ty nervy to fakt nestojí.
Dobrý den,
my jsme s přítelem již 7.1.2016 objednali a zaplatili dárek pro maminku přítele. Od té doby se nic neděje. Na portále se nedostanete ani do "reklamací", na telefon, který je uveden nikdo neodpovídá, je stále "obsazeno" a protože mají jen vymezený čas na telefony, tak po zbytek dne jen vyzvání. Na několik mailů vůbec nereagovali. Když jsem jim vyhrožovala Českou obchodní inspekcí a Sdružením obrany spotřebitelů a nakonec i právní ochranou DAS, tak odpověděli, že se omlouvají a že do konce týdne vše vyřeší. Takto už to řeší třetí týden, tedy nic se neděje a nadále fungují. třikrát mi odpověděli, že vše napraví, ale náprava se nekonala. Jsou to podvodníci a slušné jednání od nich nečekejte. Máte dvě možnosti, buď se smíříte s tím, že už peníze ani zboží nedostanete, nebo se obrátíte na právníka a výše uvedené instituce. Jejich jednání mne vytáčí! Jsem samoživitelka a měla jsem radost, že maminka dostane dárek k narozeninám a místo toho je to zjevně jen podvod.
Nezoufejte, myslím, že zboží časem dostanete, tak, jako já. Čekala jsem 3 měsíce. Je to čurbes, ale asi v tom není úmysl. Spíš to nezvládají.
Pokud je to tak, jak píšete, tak je to neseriózní jednání a lidé by se měli bránit. Já vycházela z toho, že jsem někde na jejich stránkách, když jsem objednávala, četla aby lidi měli trpělivost, že to může trvat i 2 měsíce. Já byla trpělivá přesně tu dobu a pak jsem je začala uhánět. Mně se to podařilo do 3 měsíců. Jsou to nevídané praktiky, na které nejsme zvyklí a ani bychom si na ně zvykat neměli. Hlavně by si lidé to neměli nechat líbit.Braňte se!
Mám stejnou zkušenost, navrhuji se dohodnout a zkusit na ně jít oficiální cestou, když se dáme dohromady, tak z toho třeba nějaký trestný čin advokáti dokáží udělat. když se mi ozvete na můj email akrijdolezel@seznam.cz, tak zkusím nějakého šikovného advokáta pro nás všechny najít, přece jim nedovolíme nás okrádat a dělat z nás blbce. Tu firmu nejspíš založili jen proto, aby šidili české hlupáky - kdoví jestli nebyl záměr jejich anglického zřizovatlele právě tento?
Tento obchod jsem neznala, tak jsem si na to klikla. A vyskočily mi nabídky recenzí. Doporučuji také přečíst. Téměř nikdo neobdržel zaplacené zboží. V životě bych od takového obchodu nic neobjednala. Pro mne je takový "obchod" okamžitě nedůvěryhodný. A kdybych něco mermocí chtěla a jinde nesehnala, tak bych rozhodně neposlala peníze napřed. Pokud nemají jinou možnost, tak to už o něčem vypovídá. Oželela bych tu věc stoprocentně. Neobjednala bych si ji.
Na konci září 2015 jsem si objednala balíček. V té době jsem nikde ještě žádné recenze nenašla. Balíček došel, ale zboží totálně nepoužitelné, rozbité. Pokusila jsem se zboží 2x vrátit. Nejprve se mi balíček vrátil s tím, že je adresát neznámý (přitom to bylo na adresu, kterou mají ve VOP), podruhé mi sami napsali adresu kam to mám zaslat a balíček se mi zase vrátil s tím, že adresát nezastižen a ani si nebyli schopni vyzvednout ho na poště a to jsem jim posílala informace o zásilce. Balíček skončil v koši a já přišla o víc jak 1000,- Takže má rada je rozhodně zde nic neobjednávat
Dobry den,ja mam s touto firmou spatne zkusenosti,nikdy bych si u nich nic neobjednala,pul roku jsem se tahala o objednavku a nic,zaplatila jsem a nic,kazdy tyden psala emaily a nic,nakonec mi objednavka prisla,napsala jsem jim ze jdu podat tresni oznameni na policii,nikdy si uz nic u nich neobjednam a varuji ostatni.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.