Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zkušenosti s slevolandií

Od: strazce* odpovědí: 66 změna:

Dobrý den,

vážení rádci, nemá někdo z Vás zkušenosti se servrem SLEVOLANDIE?

Před měsícem jsem si objednal a zaplatil jednu položku a do dnešního dne mi nebylo nic doručeno. Jen mi byl doručen email, že položka je zaplacena a že bude odeslána. Od té doby na emaily neodpovídá ani jinak nekomunikuje. Jejich stránky jsou pořád v provozu. Poradili by jste mi další postup?

 

 

66 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Mám stejnou zkušenost. Volala jsem tam asi po měsíci a půl, řekli, že obj. právě zpracovávají - a zase 3 týdny nic! Kdesi jsem na jejich stránkách šetla, aby lidi měli trpělivost, že nejsou na odesílání vybaveni a objednávek mají hrozně moc, ale už mi je to taky divný. Chystám se tam znovu zavolat, co mi řeknou. Zaplatila jsem skoro 1800 Kč, nerada bych o ně přišla.

strazce*

to blesik

Děkuji za reakci, můžete mi napsat soukromý email na zzavrat@seznam.cz, děkuji

terkak

2 měsíce jsem čekala na objednané zboží, žádné odpovědi tehdy jen na email,chat a když už nějaká, tak lživá(že se čeká na naskladnění apod.-pozn.při objednávce bylo všechno zboží skladem).Poté i urgence téměř denní na přidaném tel.čísle. Komunikace jen s panem Kalašem a ten jen sliboval či dělal,že neví, kde se stala chyba. Několikrát slíbil, že zavolá zpět, samozřejmě se tak nikdy nestalo a měl po jeho určené době již vypnutý tel.Po urputných urgencích nám nakonec přišel balíček(objednáno zboží v celkové hodnotě téměř 3000Kč),kde bylo úplně jiné zboží, než které bylo objednáno a samozřejmě v úplně jiné kvalitě a za jinou cenu. Další urgence o zrušení celé objednávky a vrácení zboží, bezúspěšně. Adresa v Soukenické k ničemu - jen sídlo, ale objevila se nám v rámci dopravní společnosti jiné adresa Kolbenova 20, Praha.Vypadá to na místo bydliště pana Kalaše.Rozhodně ho navštívíme.Rozhodně nedoporučuji a doporučuji se podívat i na další webové servery, kde je daleko více příspěvků a podobných komentářů se stejnými zkušenostmi.

smidovairena

Objednávala jsem zboží 8.1.2016 a 13.1.2016 přišel email s potvrzením o úhradě. Zboží dodnes nepřišlo. Jednou jsem se dovolala a byla mi přislíbena rychlá náprava. Nic se ale nedělo. Napsala jsem email a dostala odpověď s ujištěním nápravy.

Zase se nic neděje a nemůžu se ana dopsat ani dovolat.Souhlasím s názorem předat věc policii hromadně.Nenecháme si to přece jen tak líbit.Jen nevím jak to prakticky udělat. Pokud do toho někdo jde a ví jak napište.

ivanalinkova

Dobrý den,jak jste dopadla-řešilo se to nějak?-prosím o radu a info .Objednala jsem si u slevolandie zboží za 897,- 2.2.2017 a do dnešního dne (6.6.2017)nic nedorazilo-nereagují na email ani telefon.Děkuji za odpovědˇ

jeanie

Dobrý den.

Doporučuji Vám i dalším lidem poškozeným případ nahlásit Policii ČR, ČOI, i do TV Černé ovce. Pokud se jich přihlásí více, je možná šance na rychlejší (společná) řešení situace.

Právě případ s podvodným slevovým portálem SLEVOLANDIE.cz (podobně jsou na tom i další webové stránky s podvodným zaměřením) odvysílala 6. 6. 2017 Česká televize v pořadu Černé ovce, kde varovali ostatní diváky, aby příště nenaletěli podvodníkům a všechno si ověřovali ještě před objednáváním - tj. údaje, telefon, mobil, adresu firmy, IČO, recenze mimo portál, hlavně podrobně rejstřík firem a také portály zveřejňující dlužníky, např. nejznámější SOLUS, CERD, EXEKUCEINFO atd.

Viz odvysílaná informace 6. 6. 2017 o podvodném portálu - varování všem: ceskatelevize.cz/...

 

teru1984

1x

Dobrý den,

mám se Slevolandií po cca půl roce vyřízeno(tedy dle jejich stylu, zaslané zboží jiné kvality a barvy, které jsem si neobjednala a hlavně v nižší částce, poté mi byla vrácena na účet částka zbývající,ale v nižší výši-celkově jsem nakonec tak nějak vybojovala skoro celou částku 3000,-Kč),ale jelikož je Vás zde více a více a spoustu lidí mne kontaktuje i na email, a slevolandie dál podvádí a "prodává zboží"a rozhodně nesouhlasím s tím, že to není podvod, ale že jen nestíhají(denně objednávám a takovéto zkušenosti fakt nemám!), jsem dnes podala námět na prošetření České obchodní inspekci.Rozhodně Vám doporučuji si každý dát za sebe podnět či přímo stížnost také, jelikož přece není možné,aby dál a dál podváděli a takto si krásně vydělávalii na dalších a dalších lidech.Je to samozřejmě na každém z Vás.Je to velmi jednoduché, přímo na www.coi.cz najdete odkaz na podání stížnosti, kde je epodatelna-formulář,kde krásně jen vše vypíšete a vložíte přílohy.!

 

petr38304

0x

Dobry den,mam uplne stejne zkusenosti jako Vy.Mam mesic a pul starou objednavku za 3000 kc a stale nake vymluvy a lzi.Pridam se k pripadne zalobe a zruseni teto firmy.Bohuzel jak zjistuji,tak nas je vic )).

No, pořád jsem naivně věřila, že jde jen o technické problémy. Když jen na této stránce jsme už tři, děsím se, kolik těch marně čekajících vlastně je. Do žaloby bych šla taky. Zítra tam konečně ,fakt, zavolám. Zatím jsem byla pohlcena prací a přípravami Vánoc.

Tak jsem hned ráno volala a tel. je mimo provoz. Budu ještě zkoušet.

Můžete také zkoušet na tel. 774 857 129 a pak dát vědět nové informace.

 

acowex8x

0x

To je tak, zahraniční právnická osoba si na konci tohoto léta u nás zřídí odštěpný závod a jako ředitele si bohužel zvolí pana Ladislava Pelikána, který má dle rejstříků za sebou bohatou zkušenost s vedení firem, které jdou následně do likvidace. Obrovská smůla. A nebo možná ne?

S penězi bych se rozloučil. Ty už jsou dávno v zahraničí. Hlavně kupovat něco u nás v obchodě, kde není možnost dobírky? To je prakticky skoro vždy 100% podvod.


doplněno 28.12.15 20:35:

To jako opravdu nakupuješ vždycky tam, kde není možnost dobírky a tedy vždy zaplatíš dopředu i u absolutně neznámého obchodu a pak čekáš, jestli ti něco přijde? Jestli jo, tak jsi zatím měla obrovské štěstí.

Já takhle nakupuji roky a k plné spokojenosti. To je 1. negativní zkušenost. A kupuji hodně často, vč. nábytku, elektra atd. Dnešní den jsem se nedovolala, uvidíme po Novém roce. Moc jste mně nepotěšil.

Nalítla jsem jen na Aukru, skočila jim na jejich oblbování, že v případě nesrovnalostí vše vyřeší, nebozaplatí škodu. Vyřešit se to opravdu snažili, ale když na ně prodejce kašlal, tak řekl, že já se mám soudit / o 350 Kč/, to bych dala 10 x tolik za právníka a soud. Jinak fakt spokojenost. Člověk nemůže znát všechny obchody, nebo nemám čas to zjištovat. Dcera si zařizovala byt a s 2ma malými dětmi při práci neměla čas nějak dlouho vybírat, tak jsem celé noci vybírala já, posílala jí nejhezčí věci mailem a ona mně zase zpátky, co by si tedy vybrala a ty poslední jsem teprve pečlivě prostudovala a poslala zase protříděné jí, až jsme se dopídily jediného výrobku, kt. jsem objednala. Jen sedaček jsem prolustrovala přes 200 ! Myslíte, že jsem měla ještě sílu lustrovat obchody a obchodníky? Ale je pravda, že po těch bezproblémových letech mně to ani nenapadlo. Bála jsem se jen ze začátku, než jsem se přesvědčila, že jde vše hladce a to i přes inzerenty, měla jsem kliku na samé slušné a pořádné lidi, kteří poslali udržované kvalitní zboží. Jinak mne život přesvědčil, že nejvíce jsou okrádáni ti, co se nejvíc bojí, poruchové výrobky nakupují ti, co se nejvíc klepou, že koupí šmejd a byt vykradou tomu, kdo se 10x vrací, jestli zamkl na 2 západy./V životě jsem na 2 záp. nezamkla,vlastně jen zabouchnu, s odemčeným autem jsem jezdiála a ve městě parkovala přes rok, do teď někdy nové auto mám týden u domu nezamčené a nic. Nebydlím v rušné části, ale nemám ho ani za plotem. Známí zase, co si koupí to jim odejde, at je to pračka, auto,nebo cokoliv jiného. Ale odejde jim to po záruce totálně, nebo tak, že prostě korunu z nikoho nevyrazí."To jsou paradoxy",že? A tak, že by jednou došlo i na mně? Že bych zazlobila a stihl mně zasloužený trest? Budu zpytovat svědomí, spíš než lustrovat obchody... Jestli si ty situace nevytváříme sami.

teru1984

Rozhodně není pravdou, že pokud v internetovém obchodě není možnost dobírky je to vždy podvod.Objednávám takto léta zcela běžně a s podvodným postupem jako ve Slevolandii jsem se opravdu nikdy nesetkala!


doplněno 07.03.16 09:51:

Já pokud objednávám v novém obchodě si vždy obchod dopředu prolustruji, jako Slevolanadii, ale v té době ještě chvíli fungovali nebo lidi nic nepsali a neřešili to a já jsem žádné recenze nenašla a tak v klidu objednala. Rozhodně nesouhlasím s chytrými příspěvky, které dělají z lidí blce, jako že se ani nepodívají a objednávají, to se mě tedy rozhodně netýká!Já jsem to z nich nakonec dostala, část zboží mi bylo doručeno a zbytek částky vrácen na účet,ale až po 4měsících mého každodenního boje, uhánění a vyhrožování.Rozhodně si nemyslím, že jen v tom mají nepořádek.Jsou to podvodníci a jen slibují.Aby nenalítávali další a další lidé, dala jsem podnět k prověření sama za sebe na ČOI!

 

zwiki*

0x

Zdravím. Přes internet nakupuji již více jak 10 let.Jen jednou jsem se nedíval na recenze obchodu a přišel jsem o 140 kč/naštěstí/. Jinak si pozorně pročítejte recenze na eshopy.A platit dobírkou.

Málokterý obchod, i z těch solidních, umožňuje dobírku. Většinou chtějí platbu předem, myslím, že ani oni nemají dobré zkušenosti se zákazníky. Objednat jde snadno, ale pak to nepřevezmou, když zboží nezaplatili.

 


0x

Všem, co mají špatnou zkušenost se Slevolandií a obávají se o své peníze! Dovolala jsem se a ve čtvrtek prý na 100 % zásilka dojde. Tak uvidíme. Dám vědět. Zatím to spíš vypadá na pěkný chaoz, že si nabrali víc, než zvládají.

dananovakova

Já taky čekám, balík by měl dojít do 6. ledna - tak uvidím. Přes internet nakupuji všechno, včetně potravin a zatím bylo vždycky všechno OK. Slevolandii jsem lustrovala v OR, v registru plátců DPH. Je pravda, že mě zarazilo, že nešlo zaplatit kartou, takže jsem já hlupačka poslala peníze na účet. Trochu mě uklidnilo, že přišlo potvrzení objednávky i potvrzení o přijetí platby. Nefunguje jim archiv objednávek, tak jsem se po chatu ptala, co se děje. Prý dělají údržbu .. to bylo ještě před vánoci a stav je pořád stejný.

acowex8x

Je třeba lidi udržet co nejdéle v naději a přesvědčení, než stačí peníze ulít někde v zahraničí.

To je ta údržba.

Já bych už dávno odstoupil od kupní smlouvy a vyzval k vrácení peněz. Pokuď toto neudělají do 14dní, tak bych ihned podal trestní oznámení. PČR může jejich účty zablokovat.

Tak 6.1. dejte vědět, zda balík došel.

dananovakova

Tak je 6.1.16 a balík nikde. Ještě jsem zkoušela včera volat - telefon nikdo nebral. Navíc jsem odeslala dotaz přes kontaktní formulář (na odpověď si dávají 3 pracovní dny). Takže v pátek se rozhodnu, co dál. Zřejmě napíšu odstoupení od smlouvy a požádám o vrácení peněz a pak budu jak blbka čekat, co se bude dít dál

dananovakova

To jste měla štěstí, dnes telefon nedostupný

 

terka*

0x

Ráda bych Vám touto cestou vyzvala, abychom podali hromadné trestní oznámení či se k Vám ráda přidám, pokud to již někdo začal.Policie ČR se tím bude zabývat až pokud to bude částka vyšší jak 5.000Kč.
Podal jste již někdo podnět na tuto firmu na ČOI, FÚ a ŽÚ?
teru1984@seznam.cz

Já bych do toho se svýmí -1760 Kč šla. Myslím trest. oznámení. Přidá se někdo?

martina2808

Ráda se připojím k hromadné žalobě.

 


0x

Tarkak, na jaké servery se mám podívat? Co, se obrátit na oibchodní inspekci?

 

petrapechova

0x
Dobrý den, mám stejný problém. Objedanala jsem zboží, 15.12.mi přišel email s potvrzením připsání částky na jejich účet a dále se nemám o nic starat, zboží přijde do patnácti pracovních dní. Sice je ještě čas do 8.1.,ale nějak se mi to nezdá, tak jsem tam volala v dobu, kdy mají úřední hodiny a telefon je nedostupný

 

marce

0x

Dobrý den, velice špatná zkušenost dne 6.12.15 objednáno zboží dne 8.12 zaplaceno. Dodnes zboží nedoručeno. Telefon vyplej a na chat napsáno taky žádná odezva. Už se loučím jak s penězy tak se zbožím.

 


0x

Tak pán ze Slevol. se po ntelefonu dušoval, že dnes zásilku obdržím a nic. Ani jiné oznámení, že by PPL se chystala něco v dohled. době předat. Na telefonu opět nikdo, Tak to už bychom to fakt měli začít řešit. Ujme se toho někdo? Já mám ještě měsíc velmi drahé volání a nechce se mi do toho investovat další peníze. Za měsíc už můžu volat levně, ale je to ztráta času. Chtělo by to na ně poslat ŽÚ, FÚ, ČOI a pak se případně obrátit na policii. Co Vy na to?

acowex8x

Hlásit něco na ŽÚ, FÚ či ČOI je úplně k ničemu. Oni nemají v ruce žádnou páku, jak majitele firmy donutit, aby splnil své závazky.

Můžete zajít na PČR a doufat, že v jeho jednání a nebo společnosti bude naplněn nějaký trestný čin a vy se budete moci připojit k trestnímu řízení a požadovat náhradu. (pokuď bude z čeho- spíše ale nebude)

V opačném případě si můžete říct, že už jste přišli o víc.


doplněno 09.01.16 09:05:

Klidně můžeš. Ale na věc to nebude mít vliv. Snad jedině že by to Klíma zaplatil ze svého.

A co to poslat Klímovi do pořadu "Na vlastní oči"?

 


0x

Podvedli nás dost, tak půjde někdo do trestního oznámení, nebo si jako správní Češi necháme zas na hlavu nakálet? Já to ve zvyku nemám, ale podat to za sebe nemůžu, když položka nedosahuje 5 000 Kč. Přidá se někdo?

kamila*

Já do toho jdu, kontaktujte mě na superformule@seznam.cz

Kamilo, ze všech těch neštastných a vykřikujících lidí jste se ozvala jediná, odvážná a hrdá, protože jste si to odmítla nechat líbit a šla byste do boje za svá práva. Kéž by takových lidí bylo víc, co si jen nestěžují a nezůstávají jen u zoufalství, ale chtějí se také domoci svých práv. Kéž by bylo více lidí, kteří se nenechají mlčky okrádat. Je to hodně o sebedůvěře, touze po spravedlnosti a odvaze. Pak by to asi i v našem státě dopadalo jinak, než když si lidi nechaj na hlavu nadělat! Dopadlo to s objednávkou nakonec dobře, věřím, že i Vám to tak dopadne. Ale není tristní výsledek celé debaty velké poučení o stavu pohodlnosti, sebevědomí a sebeúcty celého národa? Nakonec jste byla jediná, kdo byl ochoten se bránit... Smekám!

viera

Dobrý den, dopadla jsem asi jako všichni na těchto stránkách. Nedodali mě zboží sice jen za 389,- Kč, ale i to jsou peníze. Veškerou komunikaci jsem s nimi vedla písemně. Jen slibují. Do dnes tj. 12.2.2016 by zboží mělo dorazit. Uvidím, pokud nedorazí navrhuji všem se spojit v hromadnou žalobu, ke které se připojím.

 

igreen

0x

Dobrý den,

jsem na tom úplně stejně, 5.12. jsem objednala, 8.12. jsem obdržela potvrzení o připsání úhrady na účet a od té doby nic, ani zboží ani odpověď.

 


0x

Zdá se, že skloníte hlavu a nic s tím neděláte. Je zajímavé číst, jak se u nás lidi bez boje nechají okrást. Raději se smíří se ztrátou, než by se snažili dosáhnout práva.

dananovakova

Dnes jsem učinila poslední pokus - povedlo se mi chatovat - počkám do pátku a pak bych se k trestnímu oznámení připojila.

Prý: vaše zásilka je kompletně zabalena a odejde zítra. Omlouvám se, mělo to být už minulý týden. Kalaš M. Opravdu píši skutečnost, spolehněte se.

Tak tedy vydržím ještě pár dní.

 

petrapechova

0x
Zdravím všechny, tak změna. Zboží mi dnes přišlo. Jestli pomohl email, který jsem jim odeslala netuším, ale každopádně vám přeji, at se vám taky poštěstí. Hezký den, PP

 


0x

Přidávám se k těm uspokojeným. Včera jsem se opět dovolala. Následovaly omluvy a že zboží je již odesláno. Dnes opravdu dorazilo. Heuréka! Objednávala jsem začátkem listopadu, tak mějte trpělivost. Nebo jsem toho dosáhla svým uháněním? Takže tragédie a pesimistické prognózy se nekonají. Někde, na jejich stránkách jsem tehdy četla, že upozorňovali, že vyřízení obj. může trvat i 2 měsíce. Znepokojilo mě, že tu někdo zmiňoval, že jde o podvodníka a postižena je spousta lidí na růz. fórech. Tak trpělivost!

dananovakova

Tak snad i já se dočkám, už mám i číslo zásilky. Dám vědět, jestli dorazilo vše objednané. Každopádně kdyby fungoval archiv objednávek nebo kdyby napsali všem zákazníkům mail, že si toho nabrali moc, tak abychom měli trpělivost, asi by to člověk bral jinak.


doplněno 15.01.16 12:32:

Tak zboží dnes opravdu přišlo, přesto vím, že už si u Slevolandie nikdy žádné neobjednám, protože za ty nervy to fakt nestojí.

 

katka*

0x

Také jsem uhradila a čekám již 3 měsíce na zboží, denně vypisuji, ale stále si ze mě dělají jen legraci! jsou to zloději a podvodníci!

Tak tam zkoušejte volat, ráno a po obědě. Já jsem se svého domohla.

 

martinav

0x

Dobrý den,

my jsme s přítelem již 7.1.2016 objednali a zaplatili dárek pro maminku přítele. Od té doby se nic neděje. Na portále se nedostanete ani do "reklamací", na telefon, který je uveden nikdo neodpovídá, je stále "obsazeno" a protože mají jen vymezený čas na telefony, tak po zbytek dne jen vyzvání. Na několik mailů vůbec nereagovali. Když jsem jim vyhrožovala Českou obchodní inspekcí a Sdružením obrany spotřebitelů a nakonec i právní ochranou DAS, tak odpověděli, že se omlouvají a že do konce týdne vše vyřeší. Takto už to řeší třetí týden, tedy nic se neděje a nadále fungují. třikrát mi odpověděli, že vše napraví, ale náprava se nekonala. Jsou to podvodníci a slušné jednání od nich nečekejte. Máte dvě možnosti, buď se smíříte s tím, že už peníze ani zboží nedostanete, nebo se obrátíte na právníka a výše uvedené instituce. Jejich jednání mne vytáčí! Jsem samoživitelka a měla jsem radost, že maminka dostane dárek k narozeninám a místo toho je to zjevně jen podvod.

Nezoufejte, myslím, že zboží časem dostanete, tak, jako já. Čekala jsem 3 měsíce. Je to čurbes, ale asi v tom není úmysl. Spíš to nezvládají.

acowex8x

Já si teda myslím, že je to úmysl od samého začátku. Jen slibujou a neplní.

To že občas někomu něco pošlou může být jejich pojistka, aby nemohli být trestně stíháni a odsouzeni, že to byl myšlený podvod od začátku.

Já bych určitě nečekal a jednal bych už teď.

janhonzik

To je sice hezký ale co s tim chceš dělat..?

 


0x

Pokud je to tak, jak píšete, tak je to neseriózní jednání a lidé by se měli bránit. Já vycházela z toho, že jsem někde na jejich stránkách, když jsem objednávala, četla aby lidi měli trpělivost, že to může trvat i 2 měsíce. Já byla trpělivá přesně tu dobu a pak jsem je začala uhánět. Mně se to podařilo do 3 měsíců. Jsou to nevídané praktiky, na které nejsme zvyklí a ani bychom si na ně zvykat neměli. Hlavně by si lidé to neměli nechat líbit.Braňte se!

 

vladimira

0x

Mám stejnou zkušenost, navrhuji se dohodnout a zkusit na ně jít oficiální cestou, když se dáme dohromady, tak z toho třeba nějaký trestný čin advokáti dokáží udělat. když se mi ozvete na můj email akrijdolezel@seznam.cz, tak zkusím nějakého šikovného advokáta pro nás všechny najít, přece jim nedovolíme nás okrádat a dělat z nás blbce. Tu firmu nejspíš založili jen proto, aby šidili české hlupáky - kdoví jestli nebyl záměr jejich anglického zřizovatlele právě tento?

 


0x

Tento obchod jsem neznala, tak jsem si na to klikla. A vyskočily mi nabídky recenzí. Doporučuji také přečíst. Téměř nikdo neobdržel zaplacené zboží. V životě bych od takového obchodu nic neobjednala. Pro mne je takový "obchod" okamžitě nedůvěryhodný. A kdybych něco mermocí chtěla a jinde nesehnala, tak bych rozhodně neposlala peníze napřed. Pokud nemají jinou možnost, tak to už o něčem vypovídá. Oželela bych tu věc stoprocentně. Neobjednala bych si ji.

 

marketas

0x

Na konci září 2015 jsem si objednala balíček. V té době jsem nikde ještě žádné recenze nenašla. Balíček došel, ale zboží totálně nepoužitelné, rozbité. Pokusila jsem se zboží 2x vrátit. Nejprve se mi balíček vrátil s tím, že je adresát neznámý (přitom to bylo na adresu, kterou mají ve VOP), podruhé mi sami napsali adresu kam to mám zaslat a balíček se mi zase vrátil s tím, že adresát nezastižen a ani si nebyli schopni vyzvednout ho na poště a to jsem jim posílala informace o zásilce. Balíček skončil v koši a já přišla o víc jak 1000,- Takže má rada je rozhodně zde nic neobjednávat

miroslava*

Mám úplně stejnou zkušenost, zaplatila jsem začátkem února cca 1200,- a zboží nedorazilo, komunikace nulová. Nikdy jsem to neřešila, ale podám nejspíš taky stížnost na Čoi. Možná by stálo za to, dát to nějak hromadně dohromady, aby to udělalo celkově nějakou vyšší částku...Mirka

 

jard*

0x

Pošlete částku kterou jste zaplatila na email: ocelice@seznam.cz. Potřebuji dát dohromady ještě částku 15 tis.Kč aby se urchlilo projednávání na policii. Prozatím stačí email a částka. Následně Vás budu osobně já ne bo policie kontaktovat.

Zdraví Jarda

 

smidovairena

0x

Stalo se mi totéž.Po čtyřech měsících jsem zašla na policii.Jakmile je policie kontaktovala zboží mi zaslali.Jak jsem se dozvěděla postupují tak vždy když někdo jde na policii.

 

amanda*

0x

Dopadla jsem úplně stejně! SLEVOLANDIE JE PODVOD! Kolik takových lidí asi u nás je, co jim naletěli? Myslím si že by se to chtělo nějak spojit ...ale je to hodně složité v dnešní době jsou takové podvody ,,DOVOLENY,,...

 

nora55

0x

Je to podovný portál. Najděte si recenze - podvodne-firmy.cz/slevolandie/. Lidé budou podávat žaloby.

janaprofousova
Dobrý den úplné stejna zkušenost. Peníze a žádném zboží. Pokud by se dávala hromadný žaloba rada se přidam

 


0x

Nějak nechápu, že už dávno někdo nepodal žalobu a hlavně sem nenapsal číslo jednací, aby se ostatní mohli přidat?

 

helenkaa

0x

Mám též špatnou zkušenost.Objednala jsem balík za 1500kč a napřed přišel e-mail a teď už nic.

 

evahejhalova

0x

Dobry den,ja mam s touto firmou spatne zkusenosti,nikdy bych si u nich nic neobjednala,pul roku jsem se tahala o objednavku a nic,zaplatila jsem a nic,kazdy tyden psala emaily a nic,nakonec mi objednavka prisla,napsala jsem jim ze jdu podat tresni oznameni na policii,nikdy si uz nic u nich neobjednam a varuji ostatni.

 

jarina

0x

Možná tady něco najdeš: slevojeb.cz

 

 

jolana*

0x

Dobry den,6.2.2017 jsem si objednala a zaplatila zbozi.Taky prd,X emailu a.nic.Tel. neexistuje,tak,ze slevozje...

Já nechápu lidi kteří čtou recenze na tento obchod, vědí už několik let že to je nebezpečné a přesto si tam něco objednají a pak napíší, že také udělali špatnou zkušenost.

 

petrg

0x

Zdravím Vás a také já čekám od doby zaplacení 27.12.2016 na objednané zboží. Pořád se omlouvají a slibují - výsledek

nulový! P.G.

 

jslejmarova

0x

Velice špatná,od vánoc čekám na povlečenín několikrát jsem to urgovalavždy jen sliby a ted už ani na maily neodpovídají.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]