Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám objednaný nábytek přes internetový obchod - JIŽ ZAPLACENÝ. Dodací lhůtu mají psanou 21 dní, dnes je to 39 dní od zaplacení. Majitelce se nelze až na nějaké vyjímka dovolat a ne na všechny emaily reaguje. Během objednávky už byly domluveny dva termíny na doručení,ale ani v jeden termín bez omluvy nedorazili. (dvakrát jsem s ní pak mluvil-výmluva na rozbité auto a pak že si všimli,že mají jinou barvu nábytku a řeší výměnu, na netu mají lidé psané ty samé výmluvy a problémy s dodáním). V jednom emailu, kde jsem řešili odstoupení od objednávky mi sdělila, že v obhcodních podmínkách mám odsouhlaseno, že se dodávka může zpozdit, tudíž nemám právo na zrušení. Je možné odstoupit od smlouvy a případně podle jakého zákona? děkuji Roman
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.