Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím Vás, nevíte, zda je možné, když si objednám zboží přes interntet na www.tchibo.cz a nechám si ho zaslat na prodejnu, tak zda je možné zboží vrátit i po té, co ho na prodejně zaplatím a koupím. Např. doma si zboží v klidu vyzkouším a zjistím, že mi nevyhovuje, tak zda ho mohu odnést ještě do prodejny a vrátit. Hledala jsem to, ale nic o tomto jsem tam nenašla. A pak bych ještě potřebovala vědět, zda je možné vrátit i např. spodní prádlo (kalhotky) - samozřejmě nepoškozené.
Děkuji za informace.
Zboží je objednané, tedy koupené, přes internet. Na prodejně ho nekupuješ, tam si ho jenom vyzvedneš a zaplatíš. Tedy platí 14-tidenní lhůta pro vrácení. Co se týká spodního prádla, to se obvykle vrátit nedá. Mělo by to být uvedeno v Obchodních podmínkách nebo lze položit dotaz prodejci.
Zboží objednané na e-shopu tchibo, lze vrátit i do 30 dnů. viz obchodní podmínky
Ideální ale je, když už si zboží vyzvedáváte na prodejně, si ho tam v kabince rovnou vyzkoušet (pokud je pro Vás).
Spodní prádlo, bych se zeptala přímo v tchibu. V obchodních podmínkách, máte uvedený kontakt (tel + email). Ze zákona takové zboží přijmout nemusí, ale může. Záleží na obchodníkovi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.