Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vypoved smlouvy u Vodafonu

Od: nick* odpovědí: 4 změna:

Mate zkusenost s vypovedi smlouvy na internetove pripojeni modemem od Vodafonu? Potrebujeme ukoncit predcasne dvouletou nevyhodnou smlouvu - podali jsme pisemnou zadost na formulari, ale na pobocce nam nerekli, co jsme zjistili dodatecne, ze se musi taky podat zadost o deaktivaci cisla simky v modemu - tu nechteli zatim prijmout, pry az po ukonceni smlouvy. Pritom pisemne vam zadne potvrzeni o prevzeti zadosti nedaji, posilaji jen SMS ! Po celou dobu vypovedni lhuty se musi dal platit mesicni pausal, ale to je cca dva mesice na smlouvu a pak zase jeste na cislo. Mam dojem dezinformace, nebo je to tak normalni, ze si z klientu delaji dojne kravy? Dokud se nezrusi i nepouzivane cislo musi se platit dal, i kdyz je uz doplacene penale za predcasne ukonceni smlouvy a tim smlouva definitivne zrusena?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*

1x

Chcete-li jakýkoliv smluvní vztah ukončit, je potřeba smlouvu písemně vypovědět,

nebo se s poskytovatelem dohodnout – uzavřít s ním písemnou dohodu o ukončení smluvního vztahu.

V písemné výpovědi/dohodě byste měli uvést, co se s číslem má po ukončení stát.

Vy jste zvolili nestandardní postup (žádost), takže se obávám, že Vaše smlouva stále trvá.

Zavolejte si na zákaznickou linku a řešte to tam (na pobočkách se někdy střídají brigádníci,

kteří toho moc neznají/nevědí.)

______

Počítáte s tím, že budete muset doplatit zbytek závazku

(spotřebitel "jen" 20 % paušálů zbývajících do konce sjednané doby).

Jinak máte pravdu, každý operátor

se snaží klientům odchod alepoň o dva až tři paušály prodloužit...

nick*

Byli jsme informovani, ze je nutne vyplnit predepsany formular - ma v titulu nadpis Vypoved smlouvy - jinak to pry nelze, je to standardni postup. Slovo "zadost" jsem pouzil jen v otazce, na formulari tohle slovo neni. Pokud se jedna o jedinou smlouvu k jednomu cislu, mel by po ukonceni smlouvy logicky zaniknout i pausalni poplatek za cislo. Spousta klientu vubec netusi, ze i po ukonceni smlouvy zavazek trva ...

iz*

Nebyla v tom formuláři kolonka pro uvedení, co se má po ukončení smlouvy s číslem stát?

Jestli je chcete úplně zrušit nebo převést k jinému operátorovi?

Pokud VF vyžaduje výpověď na předepsaném formuláři, měl by mít ošetřeno i toto.

nick*

Bohuzel, nic takoveho tam neni. Asi schvalne, aby se vypoved co nejvic oddalila, jinak by to bylo pro klienta asi prilis jednoduche.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]