Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stěhování a převod energií ČEZ

Od: karel23 odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,
31. Července 2015 jsme stěhovali a předávali byt zpátky majiteli. Klasickým předávacím protokolem jsme si potvrdili aktuální stavy Plynoměru/Elektroměru. Vyplnil jsem žádosti na ukončení smluv a zaslal pomocí ČEZ ONLINE. Vše proběhlo v pořádku. Nový odběratel měl termín přihlásit si energie na sebe nejpozději do 19. Srpna. Což stihnul dříve konkrétně 14. Okolo 20.Sprna jsem dostal Konečnou faktůru za elektřinu z přeplatkem který jsem měl již 28.Sprna na účtě. Což je podle mě celkem v pořádku.
Problém ale nastal z převodem plynu. Když jsem jim položil dotaz přes ten jejích ČEZ ONLINE:
Kdy dojde k ukončení smlouvy na plyn. Bylo mi zděleno:
B
ude ukončeno přepisem na jméno pana *******, přepis
proběhne ke dni 3. 9. 2015.
Zavolal jsem na infolinku kde mi řekli že konečná faktůra bude vystavena 3.9.2015 Nehledě na to že 2.9 byla splatná další záloha na plyn. Když jsem se oháněl že mi příjde docela zbytečné 2.9 jim zaslat téměř 3tis zálohu aby o den později udělali konečnou faktůru a zase mi to vrátili jelikož je tam i tak vysoký přeplatek. Zdělila mi že smlouva je pořád aktivní a že to musím zaplatit jinak hrozí upominky a učtování dalších poplatků. atd atd.
7.9.2015 Marně pátrám v emailu po faktůře. Znovu jsem tedy využil ČEZ ONLINE kde se tedy stala chyba že ještě nemám konečnou faktůru. Napsali mi tohle:
Vážený pane *****, dovolujeme si reagovat na Váš požadavek,

který se týkal konečné faktury. Rádi bychom Vás informovali, že
přepis smlouvy za odběr plynu trvá 40 - 50 dní z důvodu
kominukace s distriburem a operátorem trhu
To už jsem opravdu nevydržel opět jsem jim volal na tu jejích zlodějskou linku 840 840 840. Kde mi řekli že těch 40 až 50 dnů musím čekat od 3.9.2015! Hlavně začátkem října je potřeba zaplatit další zálohu v pořadí 3ti Navíc. Od 1. Sprna jsem přestěhovaný a oni budou chtít zálohu ještě v říjnu? Co je to za nesmysl? Elektřinu mám do 2 týdnů zrušenou a přeplatek a účtě a u plyn jim bude trvat téměř 3 měsíce?
Proč musím čekat 50 dní než si oni něco vykomunikujou když mají nového odběratele a mají potvrzené stavy plynoměru? Z jakého důvodu nevystaví faktůru ihned po přepisu a pak at si komunikujou třeba rok mezi sebou.
Jelikož se každý měsíc co máte přihlášený odběr účtuje stálá taxa za přípojení( Nevím kolik přesně) Vsadím se , že jí naučtují za ty poslední 3 měsíce. Příjde mi že to natahují schválně kvůli úrokum.
Poradíte mi někdo kam se stím obrátit?
K.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ben®

0x

Dobrý den, rozumím tomu tak, že dodavatel plynu i elektřiny byl ČEZ. ČEZ to vše u převodu elektroměru zvládl dobře a rychle. Jenže, s tím převodem plynoměru je on pouze prostředník mezi Vámi a RWE. Já bych to honil přímo na RWE (tedy, u majitele plynoměru). Zdravím!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]