Nejste přihlášen/a.
jsem též blb.snažila jsem se vždy své dluhy platit a nalétla asterii.podepsala smlouvu je to měsíc a co ted?byla jsem u právníka a zjistila že všem lžou,volalala jsem na centrálu a zase ty keci.žádná společnost nespolupracuje,peníze jim nepřišli a prý na to mají 6měsíců,a co dál,všude ted dlužím a nemám na splátky s úroky,když se zabiju nevyřeším to,půjde to na mé děti.nikoho nic nezajímá.za jeden měsíc mě zadlužili tak jak jsem nebyla.odstupuji od smlouvy ale asi to nepude,takže výpověd s pokutou to jde ne?kde to vezmu,zabila bych lidi co s chudáků udělají zoufalce.mám 2 děti a jsem v průseru a bez peněz a nikomu nevěřím nic nefunguje.sbohem
Pokud vám nepomůžou vaši nejbližší - rodiče, sourozenci, dědeček, babička, otec dítěte, tchán, tchýně, strýc, tety apod., nepomůže vám nikdo. Nikde jinde než u vašich nejbližších pomoc nehledejte. Vždycky platilo, že za malé chyby se platí málo, za velké chyby se platí moc. Ale úplně nejhorší je vaše úvaha o sebevraždě. Vy se zbavíte problému, ale jiné a daleko větší problémy připravíte vašim dětem, které za nic nemůžou. Z každé situace lze najít východisko - někdy je to jen menší zlo. Mohu vás ubezpečit, že přes cigarety, alkohol a drogy cesta nevede, je to jen další velký žrout peněz. Bude to velmi těžké, ale chce to chladnou hlavu a chladný úsudek. To vám taky přeji spolu s pevnou vůli a aspoň trochu štestíčka. JEŠTĚ NIKDY NEBYLO TAK ZLE, ABY NEMOHLO BÝT JEŠTĚ HUŔE!
Asterie není podvod! Sama si za to můžeš, měla jsi včas splácet a neprotivit se vyšší moci.
Tady něco máš, aby sis měla taky kam skočit (blbko): i27.tinypic.com/...
Tato odpověď je jedním z největších nesmyslů, se kterými jsem se tady v poradně setkala.
Zejména věta "Platí zákon, který říká, že máte právo odstoupit od jakékoli smlouvy do 1 měsíce od podpisu." patří mezi opravdové perly.
V tomto případě to platilo a mám klid, sami to přiznali a také v mnohých jiných případech to platí. Viz smlouvy od HOMECREDIT, COFIDIS, všechny smlouvy od podomních prodejců. Pokud není ve smlově uvedeno, jak je možno od ní odstoupit, platí roční lhůta - pokud ovšem od lonska nezměnili zas nějaké zákony. Viz info na ČOI. Zdravím .-)
Oni mají lidičky tady v česku už od revoluce ve zvyku "ustupovat" a "kličkovat". Ne, teď vážně, takovej zákon platí pouze pokud to daná smlouva umožňuje. Neplatí to všeobecně. Ale jen at se ztrapní.
Ano, český lidičky ustupujou od smluv, který jiný český lidičky vymyslej tak, aby nebylo moc jasný o co jde, v případě Asterie konkrétně žádný exekutor, žádná banka se nebude s nikým z Asterie bavit, proto také v přiloženém letáčku je na to předem upozorněno, od Asterie, že "všude budou říkat, že je to podvod, ale nic si z toho nedělejte" - ano předem postavené alibi typu :"My jsme vás na to přece upozorňovali". Není divu, že lidé, kteří jsou v těžké situaci a kteří by po malých částkách rádi vše splatili, zjistí, že nějáká Asterie si nechá nejdříve zaplatit a pak z toho, co jim lidé mají platit, hodlají (jestli vůbec) posílat směšné částky věřitelům, kteří to vůbec neakceptují. Není divu že lidi pak hledají cestu zpět, protože si takto mohou platit dluhy sami a nejsou uvázaní jako otroci - viz všechny další příspěvky.
Navíc nechápu, jak může seriózně zastupovat firmu (která se tváří seriózně) někdo, kdo zoufalým lidem nabízí provaz. To vážený pan Košárek dělá a vy s tím záchodem to se slušností máte taky asi hodně daleko. No, každý se prezentuje jak umí a jak mu rozum stačí.
Dotyčná osoba je asi členem Asterie.Chápu že si hraje na srdcaře, za těch pěknejch 16.000 korun hrubého,bez stravenek,bez benefitů na pozici kontroly dat to je fakt důvod být srdcařem firmy.Když jsem tam šel na pohovor a řekli mi tuto částku,tak jsem je hned poslal někam.Vy co se tam chystáte na pohovor,budete hodně zklamaní.Jsou na tom už tak špatně,že jejich personalistka (slečna Hrochová)nabízí práci v asterii na facebooku,to už je co říci.Takže je vidět že za ty pěkné peníze co tam nabízejí se jim tam nikdo nežene
Datum zápisu:3.srpna 2007
Obchodní firma:ASTERIE s.r.o.
Zapsáno: 3.srpna 2007
Sídlo:Praha 10, Strašnice, Limuzská 2110/8, PSČ 100 00Zapsáno: 3.srpna 2007
Identifikační číslo:278 79 941Zapsáno: 3.srpna 2007
Právní forma:Společnost s ručením omezeným
Zapsáno: 3.srpna 2007
Petr Pazdziora, r.č. 690807/5108, Havířov, Kosmonautů 1318/2, PSČ 736 01
Ondřej Janáček, r.č. 800711/2971,Dobrovíz, U rybníku 56, PSČ 252 61viz veřejný server rzp.cz/...
milá slečno,to že tam pracujete vás neopravnuje někoho urážet,pokud vím,psala jsem,že jsem dříve problém neměla.tak se uklidněte,vždyt odpovídat nemusíte!já jen chci varovat ostatní,aby nedopadly stejně.na vaše urážky nejsem zvědavá,vrátí se vám to,já si vše vyřeším,nejsem líná pracovat a skvělého manžela.a počkám si na to,až v té vaší asterii budete všichni zavření.papa
pozor, kata není žádná slečna, je to obyčejnej pan Košárek z Ostravy, kterej pooužívá s oblibou podobná rčení jako" Tak si kupte mejdlo a provaz a najděte si strom, na pověšení" Tak je to. Pokud se mýlím, tak at se dotyčný!kata! nebo dotyčná "kata" ozve a představí se slušně a netyká lidem, kterým zřejmě morálně nasahá ani po kotník. Bob
Tys mě teda pobavil, pan Košárek.. cha cha.. Od kdy ten by se zabíval takovýma bezcennýma diskusema?
Jsem Kateřinka Kubelková z Asterie, těší mě a do toho záchodku si stejně skoč a at to pěkně žbluňkne!
Neuvěřitelné! Slečno nebo paní, Vaše inteligence a morálka je na bodu mrazu. Přejte si a já Vám to přeji taky, abyste se nikdy do žádných problémů nedostala. Zřejmě vůbec nevíte, o čem tato diskuze je a co tito lidé chtějí řešit. Jinak byste takovou ubohost nikdy nemohla vypustit z hlavy a už vůbec napsat zde. A pokud jste z Asterie - jen to svědčí o úrovni obchodníků z této firmy a potažmo o firmě samé. Zdali by Vás Vaši živitelé pochválili za Vaše slova v této diskuzi. Přeji Vám hodně štěstí v životě...
Neuvěřitelné! Slečno nebo paní Kateřino, Vaše inteligence a morálka je na bodu mrazu. Přejte si a já Vám to přeji taky, abyste se nikdy do žádných problémů nedostala. Zřejmě vůbec nevíte, o čem tato diskuze je a co tito lidé chtějí řešit. Jinak byste takovou ubohost nikdy nemohla vypustit z hlavy a už vůbec napsat zde. A pokud jste z Asterie - jen to svědčí o úrovni obchodníků z této firmy a potažmo o firmě samé. Zdali by Vás Vaši živitelé pochválili za Vaše slova v této diskuzi. Přeji Vám hodně štěstí v životě...
ty chudinko ubohá ty lidi tady tě mají přečtenou neboj se že si tě někdo neodchytne a nedá ti pořádně do...že ti to neni blbý dělat tu zlídí voly,víš co to je být bez peněz?NEVíŠ přijdeš na to neboj
přeji hezký den ,souhlasím s paní ,že z každé situace je východisko ,obratila jsem se na ČMSS což je stavební spořitelna a dobrá silná společnost ta mi přeúvěrovala moje dluhy, platím to co zvládádnu, bude to na dlouho ,ale mám klid ,zajděte si na pobočku /ne za nějakým pobíhajícím lišákem / nejlépe přímo na centrálu dole jsou přepážky a tam jim řekněte jaká je vaše situace a východisko určitě najdete, zbavíte se všech co jim dlužíte a bude platit jeden úvěr a budete v klidu!
Jana
Doporučuji k přečtení článek Máte dluhy? Platte nám, my vás jich zbavíme. Nebo ne. aktualne.centrum./...
Pěkný den. Já dnes v Asterii byla na pracovním pohovoru (prohrála jsem sázku) - šlo o propagaci jejich společnosti na internetu a zadávání nových klientů a dozvěděla jsem se, že bez ŽL mi nedají ani korunu a musela bych jim zaplatit 5000Kč a měsíčně bych si vydělala tak 7000 Kč, když by se mi dařilo.. a jelikož čtu takové stížnosti, tak by se mi asi nedařilo..takže jsem i nadále bez práce a těm co s nimi nemají moc dobré zkušenosti nebo naletěli držím palečky...
No, já jsem už mimo, udělal jsem to, co jsem tu poradil ostatním - do měsíce odstoupit. Jen jsem prostě rukou (žádným strojem) napsal že odstupuji, navíc, jestliže podle smlouvy "začnou vykonávat svoji činnost až po 90 dnech po zaplacení zálohy" a já jim žádnou zálohu neposlal, tudíž podle toho logicky nevykonali žádnou práci a nepřísluší jim žádná odměna. Tak jsem jim to napsal a BASTA FIDLI! Hotovo a mám klid. jinak Jednatel je z Havířova, v Praze neexistuje žádná pobočka, ani hlavní sídlo, všechny telefony jsou Ostrava a Havířov. Hošani se totiž prokecli a měl by je někdo polejt dehtem, vyvválet v peří, pasit opačně na osly a vypráskat z města! Bob
Hezký den vám všem.Pokud někdo spadl tak moc na dno "třeba jako Já"...Pak věřte,že cesta z oddlužení nevede přes znovu se zadlužování.Stejně to jednou budete muset splatit...! jen s tím rozdílem,že daleko větší sumu.Co se týče oddlužovácích firem,jež nabízejí "ODDLUŽENÍ"...tak vás mohu ujistit.Že jedinou institucí v ČR která toto povoluje,je ústavní soud v rámci insolvencniho řízení.Jaké koliv s.r.o. je jen dalším "žroutem" vašich peněz,bez ohledu na to že věřitelé s těmito f... vůbec nekomunikují! V praxi to funguje tak...že vy pod tíhou všeho,kdy už nevíte kudy kam,rádi sáhnete po nabídce na oddlužení u koho-koliv.A...místo třeba do těch to chvil splácejících 7000 bude platit jen 3500 kč./měs.Ale jen do chvíle...,kdy vám začnou chodit upomínky a výhružky exekuce.A věřte mi...dlouho to netrvá! Pak si uvědomíte...že z těch 3500kč/měs...platíte 1000 kč dalšímu "klíštěti" a zbytek ta či ona firma posílá vaším věřitelům...kteří pro toto nemají pochopení,jak jinak.! ve finále jste zadluženi o dálších x-tis.a v případě odstoupení od té či oné firmy ještě zaplatíte pokutu.Proto...pokud oddlužit,zkuste to přes vyhlášení osob. bankrotu...myšleno v případě že vaše dluhy už přesahují váš měs. příjem.Jiná cesta není.
No, odpovězte si sami, ale nejdříve si přečtěte příspěvky těch co naletěli a pak se zeptejte, proč "Katka Kubelková z Asterie" píše "Není tedy vážně lepší, požádat o oddlužení třeba Asterii? Zbyde Vám víc než je životní minumum, nemusíte se po podepsání smlouvy a dodání všech potřebných materiálů už o nic starat" -
Ano, úplně se odříznete od komunikace s věřiteli, kteří s Asterií NEBUDOU komunikovat a žádný exekutor se nebude ohlížet na to, že Asterie s.r.o. od Vás bere peníze na posílání nějakých částek věřitelům. Tyttéž a možná i větší částky si můžete platit sami ale HLAVNĚ KOMUNIKUJTE sami, vy jste dlužníci a s Vámi se věřitelé bavit budou. A já Vám (i sobě) přeji, at to zvládneme!
Vážená "katkokubelková".Zřejmě nevíte "vo co go" a nebo to víte moc dobře,ale jen předstíráte.Osobní bankrot...je sice 5 letá cesta s minimem,samozřejmě pokud vám ho schválí atd.Ale je zároveň jakýsi očistec,pro poctivé dlužníky,kteří chtějí být čistí a kteří by své dluhy nesplatily do konce svého života...!Jak můžete napsat...že po 5 letech se bude teprve HLASOVAT! jestli vám odpustí jak uvádíte 70% zbytku dluhu?...Co by to mělo za smysl?Pokud vám osobní bankrot schválí...pak jsou 2 možnosti.Buď speněžení osobního majetku,nebo splátkový kalendář.Každopádně,po 5 letech jste čistý(tá).To kdyby měli dlužníci žít 5 let o vodě a chlebu jak uvádíte a pak teprve čekat,jestli jim odpustí ten zbytek...,myslíte že by do toho někdo šel?Jaký by to mělo význam?!jedinou podmínkou je...že musíte být schopni zaplatit během následujících 5 let "alespoň" 30% vašeho celkového dluhu .Ale může to být i 100%...v závislosti na vašich příjmech.Za druhé...soud je raději...,když tu brigádu máte,protože pak máte větší šanci na úspěch a vše zvládnout.Já osobně...zkusím raději toto,žít o chlebu ale s klidným spaním,než se dál zadlužovat a čekat kdy příjdu o vše.S vidinou že za 5 let začnu normálně žít.Pokud jste stále svého názoru,doporučuji juknout na www.justice.cz,kde vše je do podrobna vypsáno.Jistě tam nenajdete ani zmíňku o tom,že po 5 letech se bude hlasovat o zbytku dluhu,ale naopak...že po 5 letech vám je zbytek dluhu prominut.S pozdravem klouzek z hlubokých lesů...
Kde máte důkaz že osobní bankrot funguje? Copak už tím procesem někdo prošel do úplného konce? Vždyt ten zákon funguje teprve rok, Vy si snad vážně myslíte, že by se stát nechal takhle oškubat a věřitelé také? A ano, po těch pěti letech to musí schválit ještě věřitelé, že Vám bude zbytek dluhu prominut. Což asi těžko někdo schválí a připraví sám sebe o peníze. Doráží mě fakt, že stát by byl rád, kdyby měl dlužník brigádu. A na co? Aby mu stát celej výdělek co si tam vydělá sebral? Pak už rovnou nemusí makat vůbec, když bude beztak žít jen na životním minimu. Tenhle zákon nemá logiku, chytrý člověk si na své dluhy vydělá prací. Hloupý člověk se dá do osobního bankrotu a ještě k tomu navíc zkouší všemožné brigády, a sečteno a podtrženo - zaplatí mnohokrát víc, než kolik by byly splátky jeho dluhů normální cestou.
(musím si opět rejpnout: Asterie svým klientům (dlužníkům) přeje peněz co nejvíc a neokrádá je o další vydělané peníze, jako to dělá stát u těch, co si dali "bankrot na mozek".
Vy jste nejspíš nějakej opilej nebo zhulenej, jinak byste takovou pitomost nemohl napsat. Dát se do bankrotu, k tomu si přivydělávat a to odevzdávat státu a po pěti letech čekat na záchranu, že Vám někdo něco promine.
Možná to ale myslíte tak, jakože když je Vám bankrot schválen, že logicky musí být schválen i ten závěr, že po pěti letech trpění Vám zbytek dluhu bude prominut. A o tom se vážně pak bude teprve hlasovat, každej Váš věřitel si to bude řádně promýšlet. Copak banky, ale soukromé firmy! Které nevlastní náš stát. Ty by se "odrbat" nenechaly nějakým českým BANKROTEM.
PS: Z čeho budete platit těch pět let nájem? Pokud mi odpovíte, že si zažádáte o dávku hmotné nouze, tak už se asi vážně přetrhnu smíchy! Budete jednoduše živořit a buď ten zákon zruší než nabyde plné moci (jelikož nemá hlavu ani patu) nebo věřitelé sepíšou petici na protest, aby jim nehrozilo, že v krajním případě přijdou o peníze.
Já si fakt o tom bankrotu zjištovala veškeré informace a je to tak, jak říkám. Nikdo Vám nedá nic zadarmo, ani takhle zadlužený stát.
Osobnímu bankrotu předchází bankrot mozku.
Milá Kateřino. Je vidět, že Vám už ten mozek dávno zbankrotoval. Pro věřitele je vždy lepší získat alespoň 30% než nic. Člověku s několikasty tisíci korun dluhu, který nestačí splácet ani úroky nic jiného než osobní bankrot nezbývá. Jinak exekuce = bezdomovec. Už jste někdy slyšela, že by nějaký bezdomovec splácel dluhy. Toto je pro věřitele nejhorší varianta, nebot v tomto případě už nedostane vůbec nic.
Určitě je lepší osobní bankrot, než živit další tasemnici (Asterie a podobné). Akorát ho vysajou a odhodí.
ANO, VÁŽENÍ, OPĚT SE UKÁZALO, ŽE KATKA KUBELKOVÁ JE PŘESNÝM OBRAZEM FIRMY ASTERIE - NEBO SI VŠIMNĚTE, ŽE VE VŠECH SVÝCH KOMENTÁŘÍCH UŽÍVÁ BUĎ VULGARISMY NEBO URÁŽKY - ZKRÁTKA, JAKO BY "ODNĚKUD" ODPADLA STEJNÉMU P. KOŠÁRKOVI. NAVÍC OMÍLÁ STÁLE TOTÉŽ A NAD "ASTERII PROSTĚ NENÍ".
ŽE NIKOMU NEPŘEJI NIC ZLÉHO, ALE TAKOVÝM CYNIKŮM, KTEŘÍ JSOU SCHOPNI MLUVIT O NEŠTĚSTÍ A ZOUFALÉ SITUACI DRUHÝCH JAKO O "BANKROTU MOZKU" - UDĚLEJTE SI O JEJÍM MORÁLNÍM PROFILU OBRÁZEK SAMI - TAKOVÝM ZE SRDCE PŘEJI, ABY SI TO VYZKOUŠELI...
SOUHLASÍTE SE MNOU?
Dlužníkovi takový postup není nic platný. - převzato z aktualne.centrum.cz/...
OBVYKLÝ POSTUP TĚCH KTEŘÍ NEMAJÍ ARGUMENTY - NEVYJADŘUJÍ SE K VĚCI, TEDY K OBSAHU, ALE MLŽÍ KOLEM FORMY.
NAVÍC BYCH SI URČITĚ NETYKAL S NĚKÝM TAKOVÝM JAKO JE KATEŘINA KUBELKOVÁ, TYKÁNÍ SI U MĚ MUSÍ ČLOVĚK ZASLOUŽIT. - MIMOCHODEM, OPĚT DALŠÍ DŮKAZ O NEDOSTATKU VYCHOVÁNÍ.
Já mám argumenty. Ale s Váma je nemá cenu ztrácet. Tak dobrou noc, pokud máte na čem spát.
Rozbor odpovědi :
Já mám argumenty.Pane "Bobart".-již jednou jsem sice odpovídala na tento druh diskuze Katky Kubelkové, ale nemohu si odpustit napsat něco ještě podruhé. Ve všem, co zde píšete s Vámi souhlasím. Mám ještě jednu otázku pro tuto "chytrou " Katku- Pokud je mi známo insolvenční zákon u nás není pouze rok, ale platí necelé dva roky. Tzn., že i ti, kterým soud insolvenci schválil ihned po uvedení tohoto zákona do praxe, nemají za sebou ani polovinu splátek. Pak tedy nevím, kde tato dáma vzala informace o nějakém hlasování o zbytku splátek pro věřitele apod., protože nic takového v zákoně není a ani nic takového ještě nikde neprobíhalo. Nemůže být proto ani žádný precedenc, na který by se mohla odvolat . Ale možná je vědma a ví, co bude následovat po pěti letech. Naopak co v zákoně je, že každý věřitel se vyjádří před sooudem k tomu, zda přistoupí na 30% nebo ne. Pokud ano, pak nemůže po obdržení svých 30% po pěti letech chtít po dlužníkovi dalších 70%. Toto jednání by bylo protiprávní- Možná nám teď Katka Kubelková vysvětlí i můj dotaz. Jsem zvědavá.
Dobrý den.Nejste sama včera jsme s manželem uzavřeli take smlouvu s Asterií.Večer jsme zjistili jak jsme byli hloupí proto jsme hned ráno jeli do kanceláře,aby jsme smlouvu zrušili.Všemožně nam bylo vysvětlováno že to NEJDE.Ale světe div se nakonec nám vrátili směnku a smlouvu skartovali,nedokážu si to vysvětlit,, že by špatné svědomí?"To prozatím nevím snad nás nečeká nějaké nepříjemné překvapení.Díky lidem kteří píší o podvodných praktikách některých společností si to mnoho lidí určitě rozmyslí.Díky Vám jsme to zrušili naší finanční situaci to sice nevyřešilo,ale ani o nic nenavýšilo.DĚKUJI
Dobrý den,právě jsem si přečetla příspěvky ohledně "asterie" a mohu svědomitě říct, že po tomto počtení bych se sama v roli dlužníka pro asterii jako společnost asi nerozhodla a spolupracovat s touto společností?hmm?nebudu si tady hrát na nějakou anonimní osobu, protože sama nemám tento druh konverzace ráda. Pracuji pro společnost asterie už více jak rok a vím o čem oddlužení je a věřte mi nebo ne, špatné svědomí nemám. Zkuste si dát otázku, kdo to je podvodník? Je to ten kdo lže a řekla bych, že lžou všichni, bohužel i věřitelé. Dámy a pánové, nebudu tady nikoho špinit. O společnosti asterie toho vím víc, než kterýkoliv z těch co psali příspěvek na téma podvod. Pro koho je oddlužení přes tuto společnost? Je pro ty co nezvládají splácet své dluhy, tzn. klient má po odečtení potřebných nákladů na život nižší přijem, než jsou jeho skutečné zplátky, které by měl odvádět svým věřitelům. Nečekejte, že problém někdo za klienta zaplatí a nebo snad, že se stane sponzorem. Je mi jasné, že většina klientů má představu o nějaké dlouhodobé půjčce či hypotéce a spát v klidu každou noc. Rozhodnutí je ná Vás! Oddlužení přes stát? Vyzkoušejte a prosím, dejte mi vědět, jak se Vám žije z cca 4tis.Kč, pokud budete tak obrnění a zvládnete to vydržet těch pět let, tak jste mistři a budete mit můj obdiv, protože většina lidí, které jsem potkala si začali půjčovat víc a víc, protože to nezvládli. Neodsuzuji nikoho, do této situace se opravdu může dostat každy. Poplatky za konzultaci v pobočkách asterie nikdo neplatí... poplatek 300,- platí klient v případě, že se rozhodne řešit svůj problém přes naší společnost a žádný jiný poplatek předem neplatí...asterie začíná jednat s věřiteli v okamžiku první platby ze strany klienta a né až po devadesáti dnech...mohla bych tady vyvracet spoustu lží, ale má to cenu? nemůžeme zveřejnit informace o konkrétních klientech kterým jsme pomohli bez jejich souhlasu...pokud Vás zajímají fakta, máte možnost nahlédnout na www.asterie.cz...
V případě dotazů mě můžete kontaktovat na tel.:774145623 nebo email:lubojackaa@centrum.cz
No právě, přesně tak. Ten kdo sem zavítá a přečte si všechny ty lži co tady mnozí o Asterii píší, tak by se pro to oddlužení jistě nerozhodl. Mně přijde lidstvo tak trochu jako nemyslící stádo oveček (hlavně na internetu) - někdo něco napíše a druzí ho bezmyšlenkovitě kopírují, bez vlastního ověřeného názoru. Prostě někdo sesmolí nějakej nesmysl a druzí přidávají polínka do ohně. Jakoby si české lidstvo v sobě hromadilo skrytou nenávist a agresivitu vůči těm, kteří pracují na tom, aby se nám žilo lépe...
Ale nás nedostanou!
Hezký večer...Mám dotaz pro zástupkyně,nebo alespoň se tak představujíc...z Asterie.Povolení oddlužení v ČR povoluje pouze soud! Souhlas?...Když se budu chtít oddlužit u vás,jak to bude vypadat,když společnosti,jako Home- Credit atd.s vámi nespolupracují! Ano...vám budu posílát třeba x tis a vy pošlete měs.třeba jen "sta Kč" věřitelům,zbytek jde vám a ruku na srdce,jestli napíšete,že tomu tak není!Jenže,věřitele nezajímá,že Já si s "někým" uzavřel smlouvu o jakém-si oddlužení.Tak že v praxi to bude vypadat tak,že budu peníze posílat vám...(Vy budete spokojeni) viz. měs. provize.Ale mě budou věřitelé vyhrožovat exekucí atd.,protože spadnu mimo splátkový kalendář a s žádným oddlužovacím s.r.o. oni nespolupracují! A u spol. jako např. Home-Credit to mám ověřené.Tak jsem zvědav,co mi odpovíte a jestli mě přesvědčíte...že co popisuji,je lež!...
Je to celkem dobrý byznys. Funguje zhruba takto:
1. Já mám firmu, o které tvrdím, že se zabývá oddlužením, že má spousty spokojených klientů a bohaté zkušenosti
2. Vy nám napíšete, komu dlužíte a kolik a pokud je to např. 10 věřitelů, tak si zajdete s plnou mocí pro nás za SVÉ PENÍZE ověřit váš podpis - 10 věřitelů - 10x ověřit - hnedle 300.- ještě před sepsáním smlouvy
3. Vy podepíšete smlouvu, že nám budete posílat peníze ve výši, kterou Vám vypočítáme. Dále podepíšete bianco směnku (chi chi)
4. Z těch peněz, které Vy pošlete, si nejdříve odečteme 6000.- za "zpracování smlouvy" - to zanmená - zvýrazňovačem si zvýrazním kontakty na věřitele a dlužnou částku a hodím do počítače - to se mi za těch 6000.- přece vyplatí. A z dalších Vámi posílaných peněz si já nechám provizi (o svých 19% nepřijdu) a zbytek pošlu těm 10 věřitelům - pokud tedy budou chtít se mnou komunikovat.
5. Jo, ve smlouvě je dodatek, že pokud některý (jeden po druhém třeba i všichni) z věřitelů nebude chtít spolupracovat, jsem zproštěn povinnosti se jím dále zabývat a zaměřím se na ostatní (z nichž opět, kdo nebude chtít spolupracovat, jsem zproštěn povinnosti) Ale peníze stále posílejte VE STEJNÉ ČÁSTCE, z které já musím přece mít svých 19%.
6. Jo a pokud se Vám to nelíbí, přečtěte si vyjádření Katky Kubelkové - můžete skočit dle jejího vyjadřování do záchoda - nebo slovy p. Košárka z asterie - "Kupte si mýdlo a provaz a nejděte si větev - protože kdo Vám pomůže, než Asterie?"
Myslím, že to bylo srozumitelné: ještě jednou v kostce:
VY POŠLETE PENÍZE MĚ, JÁ SI Z NICH NECHÁM ASI PĚTINU A ZBYTEK MÍSTO VÁS POŠLU VĚŘITELŮM...
Hlavně s nimi prosím Vás nekomunikujte a nic neplatte, všechno jde přeci přes nás (to je v letáku ke smlouvě)
Tak poslouchej ty Bobíku. S tebou už jsme dávno skončili. Jestli si myslis, že se tvým kecům někdo zasměje, tak jsi na velkém omylu. Podle toho tvého insolvenčního zákona budeš 5 let žít jen o chlebu a vodě. Protože si neumis vypocitat 1+1, ze když se zadlužíš, tak si to taky budeš muset zaplatit. Tady to je stát a platí v něm nějaká pravidla. Jestli se neumiš přizpůsobit, odstěhuj se někam do džungle za lvama a tygrama - tam by se ti jiste libilo, a mimochodem větev a provaz tam najdeš taky.
(A na to mýdlo si nezapomeň vzít další úvěr):D
Ještě rád budeš prosit Asterii o pomoc, až nebudeš mít kde spát.
Á - potrefená husa se vždycky ozve - tak to platilo a platit bude.
1. - odkdy si tykáme? už jsem vám jednou psal, že si tykám pouze s lidmi, kterí si to zaslouží
2. - OMYL - vy jste skončili, já ne - takový podfuk, co na lidi hrajete a který se tu postupně odhaluje a jak mohou dosvědčit i zde přispívající - LEŽ MÁ KRÁTKÉ NOHY A DALEKO NEDOJDE
3. insolvenční zákon mě naprosto nezajímá
4. počítat umím tak jako většina těch, kteří se nějak zadlužili, ale jestliže se nějak náhle změní okolnosti, přijdou o práci apod. - tak je problém na světě - ovšemže to může potkat kohokoli a kdykoli - i Vás. Ale posmívat se druhým cynicky je urážet, drze tykat a bez skrupulí "kopat do těch, co jsou na zemi" to svědčí o vašem morálním profilu, jak už jsem vám jednou odpověděl a je vidět, že v tom bahně se válíte ráda.
5. stěhovat se nemusím, mám ale pochybnosti o vás - mimochodem, VŠECHNY VAŠE PŘÍSPĚVKY JSOU BEZ ARGUMENTŮ - KTERÉ VÁM DOŠLY, NEBO NEJSOU DOST SILNÉ, DÁLE JSOU PLNÉ NADÁVEK, URÁŽEK A UPATLANÝCH SMAJLÍKŮ, KTERÝMI OVŠEM NEPŘESVĚDČÍTE
6. Poslední věta o vás vypovídá - "Asterie mě živí a tak ji budu bránit do roztrhání těla a budu lhát, lhát a lhát..."
doplněno 09.10.09 20:15:PS - NENÍ TO MŮJ INSOLVENČNÍ ZÁKON - tak dobrý přece jen nejsem - ale, děkuji za uznání!
Dobrý večer...v případě, že se budete chtít oddlužit přes společnost asterie, musíme vycházet z faktů a tzn. jaký je Váš současný příjem, kolik máte věřitelů, jaké částky máte měsíčně odvádět věřitelům? V případě, že nezvládáte měsíčně odvádět tolik, kolik jste povinen podle úvěrových smluv splácet a nedodržujete podmínky úvěrových smluv, máte problém, který by se měl řešit...Možná se to netýká právě Vás, ale těchto lidí je v naší republice poměrně hodně...Pokud by všichni z Vašich věřitélů přistoupili na rozumné návrhy, neřešilo by se tady tolik exekucí, nebo se snad mýlím?Každý má možnost využít nabídky oddlužení přes stát a zároveň využít právní pomoci. Otázka zní-máte představu kolik Vás to bude stát?Máte jistotu, že stát či právník Vám vyřeší Váš problém?Není to náhodou také podvod a dobrý byznys?Máme pro naše klienty program oddlužení a není to jen o nějakém vybírání poplatků a přerozdělování plateb věřitelům. Každému klientovi hledáme další možnosti přivýdělku, či nové pracovní příležitosti.Není to při dnešní nabídce práce nic jednoduchého, ale výsledky u klientů v tomto směru už máme a tito klienti už dnes díky naší pomoci platí svým věřitelům více, než mohli dříve. Nabídne stát, právník či věřitel některému z dlužníků pomoc? Oddlužení u asterie nefunguje tím způsobem, že si vezmem Vaše platby a věřitelům pošleme po sta korunách. Každému věřiteli odešleme přímou úměrou pladby podle výše vašeho zůstatku dluhu u daného věřitele a samozřejmě jsou tyto platby odvozeny od celkového počtu věřitelů, dále vyjednáváme možnosti splátkového kalendáře a dohody o uznání dluhu.Naše odměna za naši práci je 15% z celkové částky, kterou klienta oddlužíme(tzn. že ze 100tis. přeplatí klient 15tis třeba za pět let). Myslím, že nikdo by zadarmo nedělal, ale pokud si každý spočítá, kolik ve skutečnosti přeplatí na úrocích u věřitele, je tato odměna zanedbatelná. Oddlužení u nás není jen o přerozdělování plateb, ale o práci s klientem. Pokud zvládáte splácet, nepotřebujete pomoc s oddlužením, pokud nezvládáte a neumíte se domluvit s Vašimi věřiteli, výhružky ze strany věřitele se promění na exekuci nejen na plat, ale i na účet a pak už nejspíš nebudete mít na pladby dalším věřitelům. Nebo snad ano? Společnosti, kterou dáváte za příklad přichází měsíčně nemalé částky za klienty a zkuste si položit otázku, proč Vám tvrdí, že s námi nespolupracují, když už dnes jí platí klienti, kteří jí měsíce neposlali ani korunu. Snad Vám má odpověd bude stačit? Přesvědčovat Vás nebudu, ale děkuji za Vaše otázky a přeji Vám hezký den.
Martina Lubojacká - asterie
lubojackaa@centrum.cz, tel.:774145623
obrátil jsem se s oddlužením na 1. oddlužovací a byl jsem příjemně překvapen a spokojen
jejich email. adresa:1.oddluz@email.cz né všichni jsou podvodníci Robert .N.
Ano - držím palce. Je dobrá zpráva, že nějaká společnost bere vážně to, co slibuje.
Slyšíte Káááááááááááááááááto? Všichni nejsou podvodníci - žel - někteří ano - a proto tu je tato diskuse, abychom si od těch podvodníků navzájem pomohli.
Lidi jsou blázni, když firmám jako je Astrie skáčou na lep, ale na lidské hlouposti se odjakživa nejlépe vydělávalo, že...
když jsem tak pročítal příspěvky tady, tak je to docela legrace )
Mimochodem: pokud já jako věřitel s někým podepíšu smlouvu o nějakém dluhu, nemám následně jakýkoliv důvod jednat o tom s třetí stranou, pokud věřitel sám nepříjde s papírem v ruce, že ten a ten přebírá závazek a třetí strana toto nestvrdí svou parafou...
Znám manžele, kteří si naivně myslí, že tím že platí Asterii, tak se jich už ostatní věřitelé netýkají a jsou v klidu. Pochopitelně podle rady Astrie přestali s ostatními věřiteli komunikovat a plně asterii důvěřují a poslušně posílají platby. Asterie na oplátku věřitelům již několik měsíců neposlala ani korunu a tak se pařáty exekuce nemilosrdně stahují...
Je pochopitelné, že zaměstnanci Asterie budou firmu bránit. Na druhou stranu, ty "socky" je přece nezajímají. Sepíší s nimi smlouvu, dostanou provizi a pak at ty chudáky, kteří jim skočili na špek klidně vezme čert... řekl bych že na tuhle práci musí být celkem silnej žaludek...
ale ještě jednou zopakuji. Na lidské hlouposti se vždy dobře vydělávalo, tak je vlastně otázkou, jestli ty napálené je vůbec důvod litovat, když nepoužívají vlastní mozek...
Dobrý den. Jsem ředitelem ASTERIE s.r.o. a rád zjistím jak to s manželi opravdu je. Zkuste mi napsat třeba e-mail s jejími jména a já Vám doložím jejich stav smlouvy u naší společnosti.
PS: žádné peníze, které nám klienti posílají a patří věřitelům si nenecháváme. Byl by to trestný čin.
Podívejte se na naše www.asterie.cz a v aktualitách máte výslednky naší práce.
Děkuji
Zdenek Bučko
774809551
z.bucko@asterie.cz
bohužel k takovým věcem nemám jejich svolení a navíc bych byl blázen hazardující se zákonem 101/2000Sb. , uvádět je kamkoliv na neznámé maily, a navíc byste tento zákon porušil především Vy, pokud byste informace o smlouvě poskytl komukoliv jinému mimo "vaši" firmu, ale toho jste si předpokládám samozřejmě vědom
nakonec dostali se do té situace sami i přes mé varování, at si pomůžou třeba modlením.
Jakékoliv firmy zabívající se "oddlužením" ,včetně bank (u těch to je dejme tomu v podobě konsolidace na nějaké úrovni) stejně jen parazitují na lidech bez finanční gramotnosti. Jediné oddlužení s oporou v zákoně je osobní bankrot, na ten ale nedosáhne každý, protože to naštěstí nefunguje stylem "nasekám dluhů plný pytel a pak si je nechám vynulovat..." Nicméně funguje a je lidem kteří chtějí svou mizernou situaci řešit pomocí.
V otázce zadluženosti je pak na dlouhou debatu otázka, jak je možné že si lidé s příjmy hluboko pod republikový průměr můžou nasekat nekontrolovaně statisícové a milionové dluhy...
hepcziiik: Nezákonné je pouze lhaní a pomlouvání, za účelem dotyčného poškodit, nikoliv uvést věci na pravou míru. Dost provokujete. A osobní bankrot si nemůže dovolit úplně každý (jak píšete) za ten bankrot se totiž platí poplatek předem. A k tomu, že je to nevýhodné, jsem už psala komentář výše.
Dobrý den všem poctivým lidem. Také já jsem poctivý člověk, poctivě jsem pracoval a v pátek jednoho roku mi slíbili, že v pondělí mám přijít do práce podepsat prodloužení smlouvu na neurčito (měl jsem 6ti měsíční zkušební dobu) a v pondělí mi s úsměvem řekli, že nastala krize a nejsou zakázky a tak mi smlouvu neprodlouží. Tentýž den nám poslala bytná dopis, že nám neprodlouží smlouvu na bydlení, protože bude nemovitost prodávat (krize)
A bylo zaděláno na problémy.
A lidé, jako Katka Kubelková s Asterie a jiní, kteří jsou s Asterií nějak spojeni, na takových případech lidí, kteří se náhle dostali do problémů a hledají způsob, jak se poctivě vypořádat se závazky, protože to chtějí řešit, takovým lidem cynicky vzkážou věty jako :jseš blbka", "skoč si do záchodu", "kupte si mejdlo a provaz..." Ukazuje to, jak morálně na výši jsou lidé, které Asterie zaměstnává. Nechci házet všechny do jednoho pytle, to ne, ale pokud je tolik oprávněných stížností na tuto společnost, pak v ní něco smrdí - a věřte, poctivost to není.
Ještě k dotazu, proč se lidé s nízkými příjmy dostanou do statisícových dluhů.
Světová krize není krize ekonomická (to je jen dopad) ale morální. Chamtiví a nenasytní makléři jsou schopní půjčit na dluh (úvěry, půjčky, hypotéky a pod.) komukoli, i tomu, kdo bude mít problémy splácet, protože oni NYNÍ dostanou svoji provizi a co bude potom je nezajímá. Tak to začalo v USA, ale chytří makléři a chamtiví obchodníci s penězi jsou po celém světě - i u nás. Výsledkem je to, co vidíme kolem sebe. Z ČEZu si manažeři a špička užívá miliónové zisky, ale bečí, že musí inovovat do zastaralé rozvodné sítě - viz nenadálá zima a je kalamita po půlce republiky.
Ano, morálka nenasytů, chamtivců a lidských hyen je příčinou toho, co zde řešíme. Vyjímkou mezi dlužníky jsou ti, kteří na to kašlou a půjčují si a půjčují - protože i oni chtějí mít všechno a hned - a jsme zase u chamtivosti a u morálky.
Tak - jsem zvědav na reakci poctivých lidí z Asterie. Tuším, jaká bude...
Promiňte, ale je vám asi trapné se omlouvat za své podřízené, ale za ty neomalenosti by se zde měli omluvit oni - když umí psát a být vtipní.
Jinak k dalšímu - je to přesně tak, jak jsem psal - chamtivost po provizi za každou novou schválenou půjčku je u nohých pracovníků bank a spořitelen apod. stále silnější, než jejich morální profil.
A protože to vše jsou pouze následky něčeho, co se pokouší někteří rozkrýt, bylo by zajímavé vidět, co by se stalo, kdyby se odstranila PŘÍČINA. Tak se to přeci dělá u všech problémů - nemá cenu léčit následky, když se neodstraní příčina - příklad:
Když nemohu např. nastarovat auto, protože mám starou baterii, nemá cenu se nechat pokaždé někým roztahovat - nebylo by lepší vyhodit starou baterii a koupit novou?
Ale na to, aby se přesně definoval problém, je třeba často odvahu. A taky schopnost najít řešení. A pak odvahu to změnit. VÝSLEDKY UKAZUJÍ, ŽE AŽ DOSUD V TÉTO VĚCI NIKDO NIC POŘÁDNÉHO (rozuměj účinného) NEUDĚLAL.
Ale touha po zisku a penězích je zřejmě u takových lidí silnější než zdravý rozum
doplněno 16.10.09 19:55:@@@@ TAK, MYSLÍM,
ŽE JSEM ZDE JIŽ SDĚLIL VŠE A TAK SE JIŽ NEBUDU OZÝVAT, ANI REAGOVAT, DLE MÉHO SI OBRÁZEK UDĚLÁ KAŽDÝ, KONTAKT NA ŘEDITELE ASTERIE TU TAKY JE, TAKŽE SE MĚJTE FAJN A NEDEJTE SE. A NEŽ NĚCO PODEPÍŠETE, ZEPTEJTE SE NA TO, ZDA MŮŽETE OD NĚJAKÉ SMLOUVY ODSTOUPIT, DOKDY A JAK.
@@@@ Bob @@@@
Já už jsem se Vám omluvila a poslala to o minutu dřív, než jste mě Vy sám k omluvě vyzval. Takže myslím, že už je to vyřešené.
S tím, že problém by se měl řešit od kořene (tedy tam, kde vznikl), souhlasím. To, že banky a soukromé firmy půjčují peníze i nezaměstnaným a lidem s malým příjmem, je dosti zásadní problém. Ti lidi třeba sami nikoho nemají, na koho by se mohli obrátit o pomoc. Zrovna tak se může stát, že klient třeba přijde o práci a najednou nemá na splátky úvěrů. Těch "příčin" může být hned několik, ale určitě bych neviděla problém v Asterii, která se klientům snaží podat pomocnou ruku.
A Asterii opravdu na jejich klientech záleží. Vždyt to vidím, bavíme se o tom, ty případy, co jsou vypsány stručně na webu nejsou zdaleka všechny, jenže plno lidí si té pomoci neváží, plno z nich nedokáže ani dodat všechny podklady, a pak očekávají zázraky. Jinak v dnešní době (v hospodářské krizi) je celkem obtížné najít si práci, Asterie v mnohém zastupuje i úřad práce, takže nám na klientech záleží. Někteří svou šanci na oddlužení zahodí, jiní jí přijmou a využijí. Je to dlouhá cesta,není to jednorázový proces. Pak už záleží jen na klientovi samotném, jak s tou pomocí od Asterie dokáže či nedokáže správně naložit.
A věřte, že to mnohdy není lehké, kolik je hvězd na neby, tolik je různých lidí, at děláme co děláme, vždycky se najde někdo, kdo půjde proti nám. To je asi přirozená lidská vlastnost, znám jen minimum lidí, kteří ji nemají, a pomlouvání není jejich zvykem.
tohle je moc hezké, s tím chudákem haviřem, co tady píšete, ale takhle to funguje v reklamě nebo u providentu, ne na pobočce banky, pokud jste to někdy vyzkoušel. Každá banka před schválením počítá, kolik musíte mít příjem po odečtení nákladů, než vám něco půjčí a už vůbec by vám nepůjčila, pokud váš příjem je stejný nebo nižší než v dané chvíli bance splácíte. Nebalamutte tady lidi, vážený pane!
Mimochodem, s tím jeho placením: Chápu to správně, že když přišel do ČS na pobočku, že nezvládá platit kvůli zhoršené finanční situaci 10540,- a chtěl by to nějak snížit, ČS ho poslala kamsi a pak přišla kouzelná Asterie, která do téže ČS posílá necelou půlku pravidelné splátky a všechno je bez problémů? Dovolte abych se od srdce zasmál...
hepcziiik: Bohužel to pravda je. ČS strašně zadlužuje lidi. Já měla příjem 8 500 a na to mi česká spořka půjčila dohromady přes 400 000. Pokud nevěříte, dodám Vám podklady. Splátky jsem měla větší, než byl můj měsíční příjem. Nezbylo mi ani životní minimum. Kde jak vezmu na splátky, nebo z čeho budu žít, to už banku nezajímalo. Pak jsem o tom mluvila s finančním poradcem a ten mi řekl, že kdyby to neviděl na vlastní oči, neuvěřil by tomu.
chodí na zdejší dizkuzi, aby vyvrátil pochybnosti na firmu. Gratuluji, jste první ředitel, o kterém vím, že to dělá. Nebo že byste zaměrně lhal?
Docela rozumím, jaké pohnutky Vás vedou na zdejším serveru se vyskytovat, což značí bránit či chránit svojí firmu mezi obyčejnými lidmi vyměňujícími si své zkušenosti. Nezlobte se na mne, ale když politik přijede jednou za uherský rok před volbami za voliči -a nikdy jinak- tak je to zarážející, tak jako když chodí vychvalovat či bránit ředitel firmy svojí firmu na dizkuzi mezi obyčejné občany. Prostě je to divné a nemohu Vám věřit.
Dobrý den.
Rád se zůčastním této diskuze, když bude konstruktivní. Pokud jse o osobní údaje, tak naše společnost je zaregistrována v registru zpracovatelů osobních údajů. uoou.cz/..., takže my máme od každého klienta souhlas. Bez něho by jsme nic nepodnikali.
Dále podotýkám, že ASTERIE s.r.o. jsme nezakládali proto, aby jsme jí za pár let zavřeli, ale proto, aby jsme uvedli na trh nový produkt, který proto, že je nový naráží na nepochopení u některých lidí. Jak je možné, že jsme za první rok působnosti (1.8.2009 do 31.7.2009) rozdělili věřitelům víc nak 10 miliónu korun, a nikdo z nich nám nevrátil ani korunu. Spůsob našeho oddlužení není jednoduchý a krátkodobý, ale je určitě přijatelnější pro dlužníky než insolvenční řízení.
Znáte třeba nějakou firmu, banku atd. která schání lidem, kteří jim dluží práci, aby měli na splátky? My to pro naše klienty děláme.
Jsme oficiákní zprosředkovatel práce zaregistrovaný u MPSV.
To asi pro začátek.
Nenutím Vás věřit mi, ale vím, že naše práce má smysl a je přínosem pro naše klienty.
Děkuji
Zdenek Bučko
774 809 551
z.bucko@asterie.cz
A není to celé náhodou takto?
- průměrná měsíční platba dlužníka - 5 000 Kč
- průměrná měsíční odměna pro firmu za odeslání plateb věřitelům např. 15% z 5 000 Kč x 4 000 klientů = 3 000 000 Kč
- průměrné měsíční náklady firmy - 1 400 000 Kč
- průměrný měsíční zisk pro pana ředitele/jednatele/společníka - 1 600 000 Kč
Za to už to stojí, že ano ...
jaké že to bylo období? 1.8.2009 - 31.7.2009?
hergot chlape, jako říďa si to před odesláním alespoň přečtěte, nebo vyměňte sekretářku...
Zajímavá podprahová reklama, avšak nijak přesvědčující mou osobu. Děkuji, nikomu nedlužím, tedy děkuji za nabídku, ale není třeba. Řekněme, at v duchu eticko-morálně-filozofického a kousek náboženského smyšlení ve věci pomoci "bližnímu svému" vydrží. Já raději zůstanu nevěřícím Tomášem.
Tygrioko: Nedá mi to, musím na Vás reagovat. Já jsem se snad omluvila, tak myslím, že už je to vyřešené. Jinak - já se chovám slušně k těm, co si to zaslouží. A je mi líto, že jste se mnou musela ztrácet svůj "drahocený čas" v jednu ráno, ale nikdo Vás nenutil reagovat. S tím souzením mé osoby bych byla opatrná, neznáte mě, nevíte o mě nic, děláte příliš ukvapené závěry. Já akorát nemám ráda, když někdo lže, na to pak většinou odpovídám vždycky. Možná mě jen nenávidíte, i to je Vaše právo...
Dobrou noc.
JÁ, JÁ, JÁ, jenom JÁ, jenom JÁ
No vidíte a v tom vidím Váš průšvih. Chováte se slušně jen k těm, co si to zaslouží(?). A znáte pořekadlo, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá? A to ve smyslu jak Vy se budete chovat k lidem, tak se budou chovat k Vám. Pokud se budete cítit ublíženě a budete argumentovat zlostně, svědčí to o tom, že se necítíte moc pevná v kramflecích a o sebevědomí ani nemluvě.
Zachovat si chladnou hlavu a jednat klidně za každé situace. Až to budete umět a zvládat to, pak si získáte tolik klientů, že Vás nikdo pomlouvat nebude a rádi k Vám přijdou. Jesli chcete, aby se lidi změnili, změnte svůj postoj.
Napsala jsem "ztatila jsem 20 minut svého drahocenného času", to byl obrat, kterým jsem dala na srozuměnou, že komunikace mi nebyla příjemná. A tady byste se měla zarazit. Vy přece jednáte s lidmi a ne s odpadem(tím nemyslím sebe, ale lidi na které jste nazlobená).
Moc Vás zdravím a polepšete te. Už dnes je svátek, asi v práci nebudete, tak snad budete klidnější.
Vy se Katko prosím ani neozývejte, není vám trapné, že se ředitel omlouvá za VAŠE NEOMALENÉ VÝROKY , CYNISMUS A DRZOST?
Bobart: Máte pravdu, tamto jsem přehnala. Přijměte prosím moji omluvu. Jen mě naštvalo, co tady někteří píší, jako třeba že přestali splácet a pak se diví, že jsou v maléru. A taky že sem píšou lidi, kteří neví o co jde, jen rádi dělají problémy, nebo se sem přišli hádat.
Je to poprvé, co mám z Vašeho příspěvku radost - ne nějakou škodolibou - takový nejsem - ale to, že jste se posunula dál. Věřte ale, že všechny mé příspěvky a to co jsem zde uvedl, jsou na základě vlastních prožitků a zkušeností. A opravdu je těžko uvěřit, že je pro dlužníky lepší nekomunikovat... No, nebudu tady roztáčet další kolo - co mělo být řečeno, řečeno už bylo. obrázek si udělá každý sám. Pracoval jsem v různých oblastech - i v přímém prodeji a věřte, že vím, o čem mluvím. Tolik k tématu... zatím
Jste sice loajální vůči zaměstnavateli,ale i pěkně hloupá .S příjmem 8500 splatit 400 tis. .To je celá firma taková inteligentní.Mám na starosti pohledávky více ban. institucí a když mi dlužník řekne ASTERIE,okamžitě ukončím mimosoudní výkon,uzavřu spis a může čekat obálku se zeleným pruhem.
I na Vas dojde a na tu Vasi povedenou firmu jmenem asterie a pojistovna axa.Na kazdeho ptacka je klicka a pokud to nestihnete v tomhle zivote tak v jinem urcite!Me osobne Vase keci a oblbovani normalnich lidi stalo 2tis.ale byla sranda koukat u vas v kancelari na vase ksichty kdyz jste se divili ze vam nepodepisu zadnou pojistku a nevedeli jste pomalu co odpovidat na otazky typu zivotni pojisteni mam tak naco dalsi atd.Jste zoufalci kteri se neumi zivit normalnim zpusobem a vydelavate si jen lzima a kecama a lidske hlouposti a AXA to zastinuje!Kdyb jste stali zaneco?tak prijdete na neco normalniho a ne tahat lidi do problemu a zavazku zivotniho pojisteni a nebo sankci ktere mate ve smlouve.Ale jak rikam i na vas dojde!DOBYTCI
Jeste abych upresnil co jste naslibovali me!chci zacit podnikat a na rozjezd mi jde o sto tisic a vi jste mi je predschvalili a na otazku zda jste ti co mi pujci tak ano coz pa nebyla pravda tak prvni lez je ze predschvalujete jen tak neco co nemate!Nedluzim nikomu,uz mam vse zplacene me kravyny z mladi ale regystr je neuprosny a tak jsem oslovil tyhle podvodniky.Na otazku smerem na poplatky?nebudete platit nic coz je pravda az nato ze musim podepsat na Xlet smlouvu o ziv.poj. od AXI ktere tahle firma dela krasne jmeno!Takze jsem jel 100KM do Prahy takze 500kc,DEN v PR... v praci 1000kc,volani 100,parkovani100,obed150,suma sumarum sranda a bludy v ASTERII temer za dva tisice.Penize potrebuji ale ne za kazdou cenu to radsi firmu rozjedu bez niceho nez krmit tyhle podvodniky. HLAVNE ZDRAVY ROZUM A TIHLE PODVODNICI BRZY SKONCI A OSTATNI ZANIMI V TO DOUFAM!A ten jejich zaludek ktery ted maji dost silny a tak jim poprejeme alespon VREDY z te zlodejny
OMLOUVAM SE P.KUBELOVE a FIRME ASTORIA,To co jsem psal tak plati na AMV GROUP z Prahy TUHLE firmu neznam spletl jsem se kdyz to tu procitam a silene me nakoplo jednani p.Kubelove a myslim ze je drze a jak mam rozjetou diskuzi i na mou firmu tak jsem si nejak neuvedomil kde reaguji ZACOZ SE OMLOUVAM!ale stejne jak ctu jste kvitka
Dobrý den. Děkuji Vám za omluvu jménem ASTERIE s.r.o. Jsem rád, že jsou ještě lidi., kteří umí uznat chybu a omluví se.
Zdenek Bucko
774 809 551
ASTERIE s.r.o.
Pane řediteli ,prosím o zprávu.
Jsem Vaší klientkou,ale neustále mi chodí vyčíslení mého neplacení a firmy jako je ESSox a Profireal,prostě jiné,mně zahrnují výhružkami a výčitkami o špatné morálce -platební.Na účtě pro Vaši firmu jsem už poslala 6000 celkem a v dopisech nacházím ,že s Vaši firmou firma Essox nebude jednat a že jste na to byli několikrát upozorněni.Vypnula jsem sice mobil ted to mám neustále v mailech oravdu se s tím nedá nic dělat?Mohu dostat nějakou zprávu kdo toto má na starosti a v jakém je to stavu?Peníze nemám a tak jsem si myslela ,že si nějak pomohu aspo na jídlo,ale ono je to jěště horší než to bylo .Co tedy dál jak reagovat?Děkui Rychlíková
Dobrý večer paní Rychlíková,
Reaguji na Váš dotaz ohledně nátlaků od věřitelů.Jmenuji se Kvitová Lenka - pracuji pro společnost Asterii.Paní Rychlíková to víte,že se najde ještě pár věřitelů ,kteří nechtějí přistoupit na splátkový kalendář - hodně zajímavé je,že měsíční splátky ale nevrací...Ne málo společností nám už přistoupilo. Je to ta nejkrásnější zpráva hlavně pro ty klienty.Já vím,je to kolikrát boj,ale kdo ten boj vydrží ten vyhrává...určitě máte tel.číslo na centrálu,tam jsou lidičky,kteří Vám rádi poradí.Budete-li mít jakýkoliv problém,můžete zavolat i mě-ráda vyhovím.
Děkuji
Přeji hezký zbytek dne
Kvitová, 739 412 310
To je potěšující informace. Mohla byste paní Kvitová uvést jako příklad alespoň 10 firem s významnějším podílem na trhu, které oficiálně přistoupily na vaše splátkové kalendáře a více již nekontaktují vaše klienty ve věci vymáhání pohledávek, platebních rozkazů, ecekucí, atp.. Tád bych si tyto vaše informace ověřil přímo u těch firem. Předem děkuji.
Dobrý večer,
Ráda vyhovím:
podívejte se na naše www.asterie.cz - aktuality.Tam si vše pročtěte.
Pak si prosím udělějte na mě chvilku,napište mi pokud jsme stále podvodníci.
Děkuji za Váš čas
Kvitová,739 412 310
Rovněž děkuji za váš. Skutečně stačí vyjmenovat pár firem, které akceptují vaše splátkové kalendáře, abych se ujistil, že spolupráce s vámi není marná. To víte, zadarmo to neděláte a když má člověk dluhy, tak otáčí každou korunu.
Stačí třeba takto:
banky: Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB ...
splatkové firmy: HomeCredit, Cetelem, GE Multiservis ...
telekomunikační firmy: Telecom O2, T - Mobile, České radikomunikace ...
energetické firmy: ČEZ, RWE, Pražská teplárenská ...
advokátní kanceláře: Kocián, Šolc, Balaštík, Kříž a Bělina, JUDr. Sokol ...
exekutorské úřady: ...
Předem díky
Dobrý den,
pročítám tady tuhletu diskuzi a moc se divím, to lidé skutečně nemají co dělat, než si vyměnovat názory a pomlouvat firmu Asterie? Já jí sice neznám, ale docela mě to pobavilo, jak si tady nadávají a posílají někam.Pan ředitel Asterie je formát, že se ozval a napsal pravdu. Který jiný ředitel by se snížil k tomu, aby něco sám psal. Většinou ředitele nemají ani páru co se děje v jejich podnikách, a že se to v některých hemží podvodami. Nebo naše české úřady, sociálka, úřad práce, finanční, tam když něco musíte jít vyřídit, tak s Vámi jednají jak s kusem hadru, div že mě neřekli, neotravuj a vypadni. Jsem zvědavá, zda se ozve ředitel púřadu práce Domažlice, aby se zastal, jejich šíleně líných a neochotných pracovníků. Majka.
Moje kamarádka působí v nadaci, která poskytuje poradenství zdarma v těhle situacích, mají poradnu v Praze 6. jestli tam chcete zajít se poradit, napište mi na mail coracos@seznam.cz , předám na ni kontakt. Vím, že tyhle situace řeší. Samozřejmě, že vám nepůjčí žádné peníze, ale poradí, jak to co s nejmenšími ztrátami legálně zlikvidovat.
doplněno 28.10.09 18:06:Poprosila jsem ji o svolení dát sem ty stránky, takže je to financnitisen.cz/...
Teď tuto společnost propíraly na Českém rozhlase, a mé uši se nestačily divit co to tady za podvodníky můžou podnikat, ruce od nich pryč...
Vážení!
Znova říkám, jsme solidní firma a protože někdo ( kdo se neumí ani pod své řádky podepsat) říká něco jiného, mu máte věřit? Je mi ho jen líto. Zakončím to. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.
Zdenek Bučko
z.bucko@asterie.cz
774 809 551
Pane řediteli už 2x jsem Vám psala a reakce žádná.Na tyto bohužel bláhoviny reagujete promptně.To stojí za to?Haniela
Dobrý večer,
jmenuji se Lenka Kvitová,pracuji u společnosti Asterie už docela hodně dlouho.Chtěla jsem Vás pouze poprosit o informaci - Vy máte nějakou zkušenost s Asterií?,že takhle o nás píšete?Nebo se řídíte tím,co se vykládalo v Českém rozhlase.To já si raději takové informace nejprve ověřuji,než potom psát takové nehezké příspěvky.
Děkuji za pochopení.
Kvitová,739 412 310
Jsem jen kolemjdoucí co se dostal na tuto diskuzi ve finanční tísni nejsem. Jen se nestačím divit co je zde napsáno čistě dle mého názoru bych se na fy. Asteria teď už nikdy neobrátil a to už jen z důvodu komunikace protože to co si dovolila napsat p. katkakubelkova je opravdu síla. Připadá mi to jako pubertální výlev který by mě jako člověka který zastupuje nějakou firmu ani ve snu nenapadl nemuvě o používání smajlíků(kolik že vám je let? ). Nedokážu si představit kdybych měl řešit finanční tíseň s takovouto osobou která jedná dle nálady.
Ono jak se říká na některé omluvy je opravdu pozdě
Vůbec nechápu lidi,kteří soudí něco,o čem vůbec nic neví. Je to závist ,že se nechali někde podvést a neumí přenést přes srdce,že Asterie podvod není. Je mi líto Vás,kteří soudíte a nic o tom nevíte. Klidně se dál utápějte v dluzích a hledejte podvodný firmy,který nabízí půjčky ,který jsou schválený ještě dřív,než si zažádáte. Fakt je mi Vás líto. S pozdravem Mendl Marek m.hellstar@seznam.cz 775 178727 www.finance-m.cz
Tak se na to podívejte. Vymahači dluhů už mají strach,protože jim Asterie dělá čáru přes rozpočet. Prostě postupují podle zákona a vymahači jen smutně tírají,jak jim tečou prachy pod rukama. Vymahači dluhů jsou jen lidé,kteří hřeší na neštěstí druhých a proto se brání takových firem,jako je Asterie. Jestli jste pro ně,tak klidně nespěte a přemýšlejte celé noci,kdy Vás přijde vymahač ,nebo jinej darmožrout obtěžovat. Věřte mi Asterie nenípodvod a je to nejférovější firma,která zde existuje. Více na www.finance-m.cz S pozdravem Mendl. M.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.