Nejste přihlášen/a.
Já to mám jasně nastavené - před odchodem na dovču předám kompetence, pořeším vše, co by mohlo nastat a bylo třeba řešit, poinformuji mou jedinou nadřízenou a ředitelku v jedné osobě o tom, jak jsem co předala a na koho se má s čím obracet. To je vše. Na dovolenou si s sebou beru jen svůj soukromý telefon, ten služební nechávám doma. Že by mi někdo zavolal na dovolenou se stane opravdu výjimečně. Je fakt, že termín dovolené volím vždy tak, abych všechny podstatné věci, které se váží na nějaký termín, stihla udělat, tím minimalizuji možnost, že by mi někdo volal.
U nás platí pravidlo, že na dovolenou nikomu nevoláme. Cokoliv co by se mělo týkat řešení problémů u kterého by se měl někdo obhajovat, jak píšete, se nechává až po jeho návratu.
Na druhou stranu - když jsem náhodou nemocná - zvoní mi telefon pořád... jo to si holt člověk dopředu připravit nemůže )
To co píšete je možné jen podle povahy práce. Jsou i pracovní pozice, kde si nelze naplánovat co se bude dít, například u technických pozic a může se stát, že je potřeba nějaké konzultace, zvláště u věcí které jinak řeším hlavně já a prostě poruchy se dopředu neozvou
To co se píše v otázce je blbost, takhle bych to nepraktikoval, ale o dovolené když můžu tak telefon vezmu, ale je jasně, že se často stane, že volám zpětně až můžu. Taky záleží na tom kde jsem na dovolené a co právě dělám, ale to mi přijde logické.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.