Nejste přihlášen/a.
Vedel jsem, ze s tim budou problemy, protoze o2 je spolek zlodeju, ale ze budou delat problemy s vypovedi smlouvy, kde by nemel byt ani zavazek, to jsem netusil. Z rodiny jsem dostal nabidku vyhodneho volani od bonerixu, museli jsme uzavrit, kvuli tchyne. Proto jsem si na dany ucel nechal pridelit nove cislo (svoje bych k o2 a jejich odnozim nikdy neprevedl)
Ted po letech, kdy uz si nevolame, chci cislo zrusit (je tam smesny pausal, drive cca 30Kc, ted to zvedli na 50, tak proc to platit zbytecne). Napsal jsem tedy PISEMNOU vypoved, kde uvadim jmeno, prijmeni, adresu, telefonni cislo a ze chci dane cislo zrusit. Poslal jsem na adresu o2family a cekal, co se bude dit.
Prisel mi email, ze zadost je neuplna a v priloze mi posilaji jakysi formular, kde mam vyplnit to, co jsem psal v dopise, plus navic heslo pro komunikaci. Kdyz se podivate do obchodnich podminek o2family, pod ktere bonerix presel a ktere jsou platne od 1.1.2015, tak se tam pri vypovedi smlouvy nic o zadnem hesle nepise. Ja si ani nejsem vedom, ze bych nejake heslo dostal, nikdy jsem na jejich linky nevolal a volat nebudu - resim zasadne vsechno doporucenym dopisem, protoze mob. opratori jsou banda zmr*u, ktera vam zapre i nos mezi ocima, kdyz to neni cerne na bilem.
Takze ted premyslim, co s tim. Maji narok na to, abych jim posilal nejake heslo? Nebo proste MUSI smlouvu vypovedet, protoze vypoved je ucinna. Co delat dale? Posilaji mi ten car papiru i postou. Nehodlam si s nimi dopisovat, pro mne je to ukoncena vec. Mam tedy normalne prestat platit pausal a az mne daji k soudu, hajit se kopii vypovedi?
Muzou namitat, ze jsem dostatecne neprokazal svou totoznost? (ze chtel smlouvu ukoncit napriklad nekdo, kdo zna me jmeno, adresu a tlf. cislo?) Pomohlo by tedy, kdybych poslal vypoved znovu, s overenym podpisem a pripsal i r.c. a cislo OP, ktere jsem uvadel pri uzavirani smlouvy? Je to pak jiz dostatecne prukazne?
Dekuji za radu, jak se zbavit te smlouvy s dablem.
VP O2Family jsou účinné od 8. ledna 2015 (ale to je jen drobnost).
Smlouvu musí vypovědět ten, kdo ji chce ukončit – tedy Vy,
nikoliv Bonerix/O2Family. Druhá ji strana ji (ne)může/(ne)musí přijmout.
Podle mne v údajích chybí číslo smlouvy (dobré bývá uvést i datum jejího uzavření), tzv. "referenční číslo" (č. zákazníka), rodné číslo a číslo OP. Také je rozdíl, jestli jste napsal výpověď a uvedl v ní, jak chcete po skončení naložit s číslem (zrušení nebo převod k jinému operátorovi), nebo jestli jste požádal o zrušení služby/čísla.
Výpověď musí být jednoznačná, musí z ní být být zřejmé, co přesně chcete. Napíšete-li žádost, může to druhá strana považovat za návrh dohody, k němuž – nebude-li s dohodou o ukončení souhlasit – nemusí přistoupit.
Já bych to řešila písemnou výpovědí s ověřeným podpisem, kterou bych zaslala doporučeně s dodejkou. Pošta Vám dodejku vrátí s potvrzeným datem doručení a ode dne následujícího po doručení (viz VP účinné od 8. ledna 2015) začne běžet výpovědní doba.
Přřestože VP nestanoví povinnost použít pro výpověď speciální formulář, doporučila bych zaslaný formulář použít (budete mít jistotu, že jste nezapomněl nic potřebného).
Doporučím pročíst si ve VP body vztahující se k nakládání s osobními údaji (zkontrolovat, k čemu všemu jste dal souhlas), zrušit souhlas s jejich uchováváním a zpracováním po skončení smluvního vztahu. Zároveň O2Family zakažte Vaše os. údaje předávat "třetím stranám" a vyzvěte ji k likvidaci Vašich osobních údajů. (Totéž případně i pro SOLUS )
doplněno 25.07.15 15:41:Číslo smlouvy a kód zákazníka byste měl najít
ve vyúčtování v části "Souhrnný účet".
samoobsluha.o2family.cz/... skuste se přez to číslo co chcete odhlásit nejdřív registrovat a pak by to mělo jít
Ten samý velmi obdobný problém - heslo pro komunikaci. Bez znalosti hesla odpovídají jako roboti, že to nejde vyřídit, tj ukončit smlouvu.
Náhradní nové heslo si máte udělat přes jejich stránky, ale to taky bohužel nefunguje. Můžete požádat o kopii smlouvy za 80,- Kč, kde je heslo napsáno. Už je to trochu šikanozní. Tak to je zatím má zkušenost velmi čerstvá.
S Bonerixem jsem jednou málem zešedivěl. Normálně mi naúčtovali stažené hry a aplikace od předešlého majitele telefonního čísla. To že u těch transakcí byly datumy, kdy jsem ještě vůbec nebyl majitelem čísla, z toho si dělali srandu a vůbec je to nezajímalo. Nakonec jsem se obrátil myslím na ČTU a ten to vyřešil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.