Nejste přihlášen/a.
Ad 1 ,3 ne
Ad 2 a 4 -pokud máte své úrazové pojištění tak nahlásit pojištovně (tuším až po vyléčení),A hlevně neporodleně sepsat protokol o úrazu,a v něm uvést svědky úrazu Toto by měl mistr (nejbližší nadřízený) a Vy jako poškozený a svědkové úrazu podepsat!
jo baterky sou potvory mě už pod rukama bouchly za život dvakrát člověk se furt učí
Zdravím, důležité je, že baterie se zásadně připojuje s ochranným obličejovým štítem či alespoň brýlemi+gumové rukavice. Měl jste zajištěno? Případná kontrola BOZP zaměstnavatele podusí. Ideálně je mít kombinézu (viz piktogramy na baterii). Nejdříve se připojuje plus pol a pak mínus. Důležitá věc, nikdy nepřipojujeme baterii, která byla před chvíli na nabíječce, baterie se musí nechat odvětrat (pár hodin). Explozi způsobil vodík, pokud někdo ještě neoodělal zátky, tak Vám nachystal pěknou bombu. Buďte rád, že jste zde i když následky, které jsou vážné. Přeji brzké uzdravení bez následků.
Přesně toto příhodu nám jako odstrašující případ vykládal jeden učitel. Několikrát jsem to zde na poradně uváděl, ale že by tomu někdo věřil se říci nedalo, spíš byly reakce, že je to JPP. Dotyčný tehdy měl také štěstí, blízko bylo JZD, kam jej ostatní pracovníci odnesli, hodili jej do žlabu s vodou a sprchovali hadicí.
Souhlasím, ale doplňuji, že nejprve je potřeba zjištit, zda zaměstnavatel provedl patřičné školení a zda Vám (úrazem poškozenému zaměstnanci) prokazatelně poskytl vhodné osobní ochranné pracovní pomůcky (mj. dle návodu na baterii) . Pokud tak neučinil, není to Vaše chyba, ale chyba zaměstnavatele. Druhá věc je, zda je výměna baterie skutečně spadá do Vaší pracovní náplně a zda na to máte od zaměstnavatele příslušné oprávnění. Pokud budete mít další dotazy, neváhejte se zeptat (viz nickname). Rádi pomůžeme. PS Přeji brzké uzdravení.
doplněno 23.07.15 09:24:Posílám i odkaz přímo na veřejnou poradnu ohledně pracovních úrazů, která je zdarma a pod záštitou inspekce práce. pracovniuraz.cz/...
Ahoj. Osobně jsem výbuch nějaké baterie nezažil, ale známý jezdil pod bagrem s Tatrou 148 S3. Ta má baterky pod velkou sedačkou v kabině. Zřejmě vadným dobíjecím systémem došlo k nějakému natlakování těchto baterií a jedna mu pak taky vybuchla pod zadkem. Zraněn nebyl, ale dost ho to vystrašilo. Bylo to někdy v roce 1994-5.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.