Nejste přihlášen/a.
Pěkný den,
neporadil by mi prosím někdo, kdo má zkušenosti s účtováním a vedením pokladny? Lze vystavit PPD s dnešním datem, ale platba proběhla už o týden dřív (datum platby 15.4.)? Nebo by měly být všechny datumy stejné? Když napíšu datum vystavení zpětně toho 15.4., nebude mi sedět číselná řada. Děkuji moc
Datum by měl být shodný. Číselnu řadu zachovejte, bude to nejmenší zlo.. Hlavu vám nikdo neutrhne, příště se toho vyvarujte. Pokud pokladní doklady vystavujete ručně, kupte si příjmové doklady (boloček) nečíslovaný. Tam se datum dopisuje ručně.
Takže raději vystavit s dnešním datumem.. Právě PPD vystavuji v programu, ale nadřízený dostal před týdnem platbu, o které vím až nyní. A odběratel vyžaduje samozřejmě PPD. Doufám, že jim tedy nebude vadit jiné datum na dokladu. Asi bude lepší opravdu koupit ten bloček a potom budu účtovat až na základě toho. Děkuji
Nebo napsat datum vystavení toho 15.4. a datum platby také. Ale to bych zase měla HP15060 vystaven 20.4. a teď HP15061 toho 15.4. takže by nešly po sobě datumově. Tak nevím co je horší..
Nedělejte z toho vědu. Šéf asi zaplatil ze svého a za týden si přišel na pokladnu pro peníze. Běžná věc.Vystavte doklad na PC s dnešním datumem a číselná řada nebude porušena.
Pokud klientovi šéf nevystavil sám doklad, přikláním se k použití aktuálního data - data, kdy jste peníze fyzicky přijala do pokladny.
Nedělala bych z toho vědu. Vystavte doklad s akutálním datumem a s tím i zaúčtujte. Zásadní problém to nebude. Pro případnou kontrolu je primární, že k tomu nějaký papír bude. A pokud by z toho chtěli dělat problém, tak taky dobře - každá kontrola z finančáku musí něco najít a pokud by to nebylo tohle, najdou něco jiného
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.