Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém s Tesco sítí

Od: blankalacikova odpovědí: 2 změna:

Dobrý den. Dneska mi přišlo, že mi vypršela 30 ti denní lhuta od posledního dobití, přitom jsem dobíjela 11,02, a dnešním dnem jsem přisla o veškeré výhody jako je volani a sms do Tesco sítě zdarma. Jak je to možné? Prosím ozvěe se mi na 702845794. Bohužel jsem se ani na vasi linku nedovala po 15 ti minutách.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ohneta*

1x

Tohle nejsou stránky operátora, proč nenapíšeš přímo mu? Na svojich stránkách má kontaktní formulář.

 

zztop*

0x

Promiň ale podle stylu dotazu si to tu pleteš s infolinkou operátora a jen operátor ti to může odpovědět. A dávat sem takhle veřejně telefonní číslo je taky dost naivní.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]