Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, potřeboval bych poradit, dítěti jsme dali do jedné nejmenované optiky brýle na výměnu skel ( jak obroučky tak i původní skla byly zakoupeny u stejné prodejny). S tím, že nám volala zaměstnankyně optiky, že skla nebylo možné vyměnit, protože jsou poškozené obroučky, někde naprasklé, a že si máme koupit nové obroučky, že je to vada od používání. Jedna věc je , že obroučky jsou v záruce, další věc je, že když jsme brýle dávali do optiky, byl sepsán protokol, v kterém není uvedeno, že brýle byly předány s vadou. Zaměstnankyně se odkazuje, že vada byla skrytá, ale já jsem si plně vědom, že prasknutí došlo špatnou manipulací. Žádá nás, abychom sepsali reklamační protokol, že jsou obroučky Vadné, ale přesně vím, že mi reklamaci následně zamítnou.
Proto se chci zeptat, jak mám postupovat, když budu žádat o náhradu škody. Podle telefonátů, které jsem s paní absolvoval, tak se chci rovnou zeptat, zda se dá obrátit na nějakou obchodní kontrolu, která reklamaci posoudí?
Děkuji
Jen tak všeobecně: Jednal bych osobně a uplatnil reklamaci na obroučky. Reklamaci samozřejmě sepíše optika. Připomenul bych jim, že pokud se s nimi nedohodnu sám, tak využiji institucí k tomu určených - ČOI, SOS. Pokud by při předávání byly obroučky poškozené, bylo by to v předávacím protokolu nebo zakázkovém listu uvedeno. Pokud se jedná o skrytou vadu, tak ji těžko může způsobit uživatel a vztahuje se na ni záruka.
Příště si pořiďte brýle zde bryle-domu.cz/...
a budete určitě spokojeni.
Já už mám od této firmy třetí "oči"a bez problémů. Záruka doživotní.! Samozřejmě Vám je
nesmí rozsednout nějaký slon.
Ty dvoje jsem si zničil při broušení flexou a svařování, tak mě ani nenapadlo je reklamovat.
Můžeta si je vybrat tak, že si tam nahrajete svou fotku a brejle si virtuálně nasadíte na xichtík.
Funguje to bezva.
Tohle bude tvrzení proti tvrzení a těžko se prokáže jestli byly křáplé už od vás nebo až při výměně skel.
Vemte to z druhé strany - převezmete brýle na výměnu skel, jsou někde naprasklé, nevšimnete si toho (vlasová trhlinka - únavový lom) a pak vám to při měnění skel rupne. A ten co to přinesl bude tvrdit že byly v pořádku a chce je zaplatit. Možné jsou obě verze, nejspravedlivější je něco mezi - nové za nákupku a práce zdarma nebo tak něco.
Sepište tu reklamaci, třeba jí to její dodavatel vymění jako vadné z výroby - kvůli zamítnutí by to sepisovat nejspíš nechtěla..
Vadu musí posoudit soudní znalec a musí určit, jestli byla způsobena během používní nebo během opravy nebo zda je skrytou vadou z výroby. Reklamaci určitě uplatněte, pokud dojde k soudu, musí být jasné, že jste reklamaci uplatňovali, ale byla neoprávněně zamítnuta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.