Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace brýlí

Od: novakova* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den ,měla bych dotaz ohledně brýlí.

V nových brýlých jsem si nechala měnit dioptrickou plastovou čočku a doma jsem zjistila že je v obroučce špatně zasazená a nahoře u obruby moc zbroušená.Druhý den jsem se vrátila zpátky do optiky a šla jsem se slušně zeptat,jestli se s tím dá něco dělat.Prodavačka mě zdvořile odbila,že se to někdy u některých čoček stává.Mám právo uplatnit reklamaci a požadovat zpátky peníze za špatně odvedenou práci?

Předem děkuji za odpověď.Šimonová

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x
Samozřejmě,že máte právo.Reklamujte to.Prodavačka bude asi velmi nepříjemná potvora,já bych jí dala
čočku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]