Nejste přihlášen/a.
ahoj. chci se zeptat zda mi nekdo poradi prosim..objednala jsem na ali mobil,zaplatila predem kartou z uctu..platba se provedla.Mam ted nejak kontaktovat prodejce?nebo uz se nemusim starat a jen cekat? slysela jsem ze musim prave nejak po zaplaceni kontaktovat prodejce jinak platba nejak propadne prosim o radu.diky
Můžete ho kontaktovat ohledně upřesnění barvy atd, ale nemusíte. Když se přihlásíte, vidíte, kdy odeslal. Taky záleží, jakou jste si zaplatila dopravu. V případě free to máte zdarma, ale trvá to hrozně dlouho, pošta ještě umí zásilky zadržovat, účtovat si za uskladnění a případné DPH. Pokud si zvolíte dopravu DHL, všechno vyřídí za vás a balíček máte za tři dny doma. Mně stála doprava 15usd u dvou telefonů. Prodejce jsem samozřejmě kontaktoval s tím, že chci napsat nižší cenu, takže dva telefony v hodnotě 500usd deklaroval jako dva e-booky v hodnotě 20usd, neplatil jsem tedy žádné DPH.
Letos mám 17 objednávek, všechny free a žádný problém. Postupně docházejí. Pouze ta nejstarší z 20. ledna je ve stavu Extend proccessing time. Na to pozor. Když projde doba objednávka se automaticky ruší a platba se se ztrátou vrací. Celního deklaranta plní pošta. Na všem je razítko rentgenováno. Poplatky žádné. Prošlo i LCD displej za 60 dolarů. Divil bych se že projde mobil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.