Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
obracím se na vás,s žádostí o radu jak postupovat.
Manželka má účet u KB,je jediný disponent a zakladatel účtu.Na tento účet chodí výplaty,nás obou.Včera se jí ale v dopoledních hodinách stala nemilá věc.Přišla na pokladnu a chtěla vybrat vyšší částku.Paní pokladní zadala výběr do počítače a pak jí zdělila,že jí to pc nebere,že tam nemá podpisový vzor.Žena na ní koukala jak sůva zjara ,jaktože jako tam nemá podpisový vzor,když musela podepisovat papíry k účtu a tak a že chce tedy peníze na OP.No zkrátím to,posílali si jí od pokladny ke stolům snad dobrou 3/4 hodinu a nic.Že se to musí vyřešit technicky,ale já tomu prostě nerozumím.Dnes tam volala a opět,že to stále není vyřešeno.Máte někdo podobné zkušenosti.Jak postupovat co dělat...máme své závazky jež se musí platit v termínu a teď tohle.Jak se můžeme dostat ke svým penězům?
Děkuji za případné rady.
Bankomat vydá na jeden výběr 40 ks bankovek. Pokud je bankomat naplněný 1 tis Kč bankovkami, vyberete 40 ti.. pokud 2 tis bankovkami, tak 80 tis. na jeden výběr. Výběr lze opakovat. A určitě to bude i levnější než na přepážce. Pokud tedy nechcete vybírat několik set tisíc.
doplněno 15.01.15 12:13: Tak na své kartě si limit změním během piko sekundy tam i zpátky. To je snad to nejmenší ne?Taky záleží jak je nastaven limit výběru kartou. Pokud je tam 30000 tak 80000 nevybere z žádného automatu.
No jde právě o to,že nemáme kartu k účtu.Prostě nebylo jí potřeba,vždy chodila žena na přepážku a vždy vybírala bez problémů.Ale ejhle,včera to prostě nešlo.Dnes volala žena na pobočku, a že je náš problém stále nevyřešen,že máme čekat.Ale na co? Myslel jsem si,že pokud se jim ten podpisový vzor někde "ztratil" tak snad lze vybrat na OP,nebo udělat podpisový vzor nový,ten vložit do systému a pak vybrat.Ale ani to jim tam nešlo.Pořád jim to hlásilo "chyba v protokolu".Prostě mě vytáčí ,že jim člověk cpe peníze za poplatky a pak si ani nemohu svoje peníze vybrat.
Přesně ze stejných důvodů jsem změnil banku už před mnoha lety. Problém, za který může banka, ale budou ho házet na Vás. Asi nejrychlejší bude zkusit si nechat vydat kartu k účtu a rovnou na pobočce. Ale vsadím se, že to bude zpoplatněno. Dále proč jsem odešel byla ochota a vstřícnost zaměstnanců tohoto ústavu. Pak jsem šel ke Spořitelně a vzhledem k čím dál větším poplatkům jsem dnes u FIO a jsem spokojený s účtem zadarmo. Takže druhá nejrychlejší možnost je nový účet u jiné banky a přebytek u KB převézt tam.
No bohužel,momentálně to jinam nejde.Pracuji u spol. jež má podmínku že musím mít účet u KB pro zasílání výplaty.Žena již 2x telefonovala na pobočku a paní na telefonu prý byla již nevrlá,což žena začíná být taky.Psala i volala na centrálu do Prahy,tak snad se to pohne.Zítra se chystá na pobočku pro vydání karty a vybrání peněz stůj co stůj.Říkala,že se odtaď nehne dokud jí je nevyplatí. A jak jí znám,tak dosáhne svého.Prostě tomu stejně nerozumím.Pokud mají bordel v bance,jaký jiný doklad ,než OP jí může doložit,že je to skutečně ona?
Pokud nebude nastavení nového podpisového vzoru (což pravděpodobně "u stolu" byl provedeno v první den potíží) v pořádku ani po dvou pracovních dnech, spíš bych se pak obávala, zdali není na účtě nastavena nějaká exekuce.
Jinak objednání i vydání platební karty k účtu je zdarma, ale karta fyzicky přijde až za týden.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.