Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobilní operátor 02

Od: aja1946® odpovědí: 12 změna:

O2 aniž něco oznámil mi poslal poslední vyúčtování o 50 Kč dražší, na můj dotaz mi řekli, že zrušili seniorský tarif, na který ovšem mám smlouvu a jako kompenzaci mi dávají 20 volných minut na jiné operátory. Jak se bránit a hlavně kam.Já žádné volné minuty nepotřebuji, nevyužiji je a řekli mi, že jiný tarif nemají, Považuji to za nedodržení podmínek, ovšem bránit se tím, že s nimi zruším smlouvu, kterou už ovšem porušili oni, nevidiím smysl, protože zatím nemám jinou vhodnější nabídku, jinde bych prodělala ještě více, děkuji za radu.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Pokud změnili podmínky pro váš neprospěch, můžete na to nepřistoupit a odejít od nich. Víc bohužel udělat nemůžete.

 

mate59

0x

pri zmene podmínek operátorem múžete od neho odejít.

 

kangaroo*

0x

Taky jsem odešel a jediné co mám u O2 je simkarta s tarifem O2 Zero a můžu dělat tůdle nůdle kyslíku Mám wifi připojení průměr statistiky 50/30Mbits a 25ms + IPTV a vše za 200,-Kč a k tomu volání přes VoIP. Už žádný kyslík s nabídkou na profdloužení přes 500,-Kč

 


0x
Kdo vám říkal že lepší tarif neseženete? Napište kolik platíte, kolik provoláte a do jakých sítí. Určitě vám poradíme. Ono většinou stačí operátoru pohrozit odchodem a když zmíníte konkrétní cíl kam můžete přejít za lepšíma podmínkama tak retenční oddělení původní tarif najednou kvůli vám vzkřísí.

Topomáhalo dřív,n apř. upc hned zlevňovalo, i Vodafone nabízel slevu, ale O2 ne., Ale rozhodně nevidím lepší tarif pro mně osobně. Hodně volám na pevná čísla, občas je někde to jste v pořadí. Je fakt, že nejlevnější operátoři jsou Oupen call a Sazka 1,80 a 2 Kč na všecny operátory. Zvažovala jsem to. Ale člověk pak pokecá půl hodiny s někm déle a to už by lítalo.

Ana pevné linky opravdu nikdo žádnou výhodu nedává.

 

petro2guru

0x

Pěkný den,
na vaší záležitost se rád podívám. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: www.o2guru.cz/guru.
V dotazníku uveďte telefonní číslo, kterého se váš dotaz týká.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

 

bozenanavratil

0x

Jak zjistím kolik mám kreditu v mobilu

 


Buďte ráda, že Vám to napsali až teď, ten tarif zrušili už před rokem,mě ho zrušili už tenkrát, jiný výhodnější tarif není, bránit se nemůžete, tak si ho vezměte, on opravdu nikdo jiný výhodnější nedává, protože přes ten nový můžete aspoň volat do nekonečna na pevné linky. A ono volat od jiného operátorž a, kdytam stále slyšíte, čekejte jste v pořadí byste se nedoplatila

cicko*

Odpovídáte po roce sama sobě?

Tazatel zadával dotaz před více než rokem, takže mu ho pravděpodobně zrušili ve stejnou dobu jako vám.

No alemoje kámoška ho má pořád, asi na ni zapomněli

 

ladislavsabata

0x

Navzuji na dotaz autora (aja 1946 ze dne 11.01.15) poněvadž jem ve stejné situaci. Dosud jsem měl tarif ZERO, který

mě byl změněn na BASIC. Poněvadž jsem přestal podnikat, je promne nový tarif nevyhvující a chtěl bych, aby mě byl

obnoven původní ZERO. Prosím o radu, zda si to mohu dovolit a za jakých podmínek. Podotýkám, že v současné době

používám mobil max. 5x měsíčně, poněvadž mám i pevnou linku, která mě k vúli sluchu lépe vyhovuje. (mám 79 let)

Děkuji a přeji vše dobré

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]