Nejste přihlášen/a.
Ahoj, dnes jsem reklamoval mobilní telefon, koupený mnou přímo ve značkové prodejně T-mobile. Neuplynuly ještě dva roky, po které je záruka a mobil se začíná víte co...
Do prodejny jsem ho přinesl originálně v krabičce se všemi proprietami a s paragonem. V T-mobilu mi bylo prodejcem řečeno, že potřebují ještě záruční list. Bohužel při koupi jsem si o něj nezažádal, ale přesto si myslím, že reklamaci by mi měli normálně přijmout nebo jak to vlastně teďka je dle nového zákoníku? Díky moc za odpověď. Klaban
Já si tedy taky myslím, že paragon by měl postačit. Dokonce stačí pouze telefon a krabice ani ostatní příslušenství se k tomu nemusí přikládat. Tak jsem to tedy měla v O2, přinesla jsem jen telefon a tedy záruční list, paragon jsem neměla, a bez problémů. Jestli máte možnost jít do jiné prodejny T-mobilu, tak to zkuste jinde, mám zkušenost, že co prodejna to jiný přístup.
Dokonce nepotřebujete ani paragon. T-mobile ma vlastni system, kde lze podle zakaznika dohledat nakup tohoto telefonu. Nenechejte se odradit a reklamujte znovu. JInak jako zarucni list pro vas, staci ten paragon.
doplněno 10.11.14 14:52:Pokud jste telefon kupoval jeste pred rokem 2014, plati pro reklamaci jeste starsi obcansky zakonik.
nevím, jak moc je to zákonem vymahatelné, ale já reklamovala holky mobil naprosto bez ničeho. nejdřív jsem s ním šla rovnou do autorizovaného servisu, protože jsem myslela, že si ho poničila sama, tak mě ani nenapadlo použít slovo "reklamace" a mluvila jsem rovnou o "opravě". v servisu načetli z vnitřku telefonu čárový kód a rovnou to založili jako reklamaci, která mi byla bezplatně vyřízená. no, jenže pak jsem tam šla ještě dvakrát a když se problém i po poslední opravě opět zopakoval, zašla jsem s reklamačními protokoly do výdejního místa i-netového obchodu, kde jsem nakupovala. tam si můj nákup podle jména načetli z databáze, poslali mobil do servisu, jestli i tentokrát jde o mnou nezaviněnou vadu a po měsíci mi vrátili peníze. záručák jsem neměla a doklad o koupi taky ne, protože jsem se šla do výdejního místa jenom tak zkusmo zeptat, jak mám postupovat a oni věc vyřídili rovnou.
Tak jak jsem dopoledne neuspěl, manželka jela na nákup, tak jsem jí ten mobil dal (páč je její) a dle vašich rad jí tam poslal. Vrátila se s prominutím nasr..., že jí řekli to co mě a nevzali jí to. No tak jsem se vytočil, zavolal a ČOI, kde se paní přímo radila s právníkem na obchodní právo. Řekli mi, že prodejce musí vzít předmět do reklamace, pokud mám řádnou účtenku, že záručák mít nemusím a že pokud mi to nechtějí vzít, tak at mi napíší papír že mi mobil nevezmou na reklamaci a důvod proč a samozřejmě jméno, podpis, datum razítko. Tak jsem popad mobil a vytočenej jel do T-mobilu. Tam na mě opět zkoušeli ty jejich kecy apod. tak jsem na něj spustil a ani jsem tu čoiku nepoužil a najednou to šlo. Prostě dneska se člověk nesmí dát, jinak mu všude nakálej na hlavu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.