Nejste přihlášen/a.
Přes e-shop jsem si objednala barvy na malování, které potřebuji k práci. Balík byl odeslán minulý čtvrtek, ale ke mě pořád nedorazil. Podací číslo toho balíku znám, paní mi ho poslala a tak když ho zadám do sledování zásilek české pošty, tak se ukáže, že byl podán , nic víc. Žádné zpracování, přeprava...Volala jsem i na poštu, tak prý to chodí tak, že se měsíc hledá a až pak po měsíci se vrací peníze. ( Balík je pojištěný na 1800kč ). Mě jde o to, že nemůžu čekat na vrácení peněz měsíc, protože ty barvy potřebuji co nejdříve, tak že si je koupím někde jinde . A tak chci vědět, jestli mám nějak ze zákona právo na vrácení peněz už teď, jako že e-shop nedodržel dodání zboží do určitého dne. Ale taky mě napadlo, že co když se balík za pár dní objeví a já pak budu mít balík a i vrácené peníze? A nebo ten balík se pak vrací tomu kdo ho posílal? Je tady nějaký pošták? Dík.
Pokud se tím člověk živí tak je pak lepší se nespoléhat na poštu a zkusit nějakou jinou službu jako PPL / Gais nebo něco podobného, je pravda že občas něco ztratí ale pokud vím tak ztráty a poškození snad řeší rychleji než u pošty. s Poštou jsou neustálé problémy jako třeba máma si objednala nějaké blbosti z eshopu na postu ji to dorazilo jako balík do ruky na balíku bylo napsano její jmeno správně ale v počítači byl překlik a ta ženská jí to nechtěla vydat pokud neřekne kdo jí ten balík posílá ! I když to byl evidentně jejích průser.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.