Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, měla bych dotaz. Manžel má účet u České spořitelny a používáme internetové bankovnictví Servis 24. Přišla nám nabídka v dostupných službách banky na navýšení kontokorentu. Po otevření nabídky se zobrazil formulář pro vyplnění a mě by zajímalo, když formulář vyplním a odešlu zda se pak kontokorent navýší automaticky nebo zda bude nutné navštívit pobočku. Má s tím někdo nějakou zkušenost. Děkuji
Zdravím mondens, předešlá odpo je správná, jen bych chtěla dodat, zvažte ještě jednou jak kontokorent a jeho navýšení , tak i stávající banku. Jedná se o nemalé poplatky a za kontokorent obzvlášt. Je lepší jít do debetu než kontokorent. Ale to už se asi zeptejte třeba ujiné banky. Hodně štěstí. A.
Správná odpověď už tu padla.
Zároveň se připravte na to, že Vás možná začnou telefonicky otravovat pracovníci spořitelny a busou Vás lákat na velmi výhodné produkty (které jsou samozřejmě výhodné jen a vždy pro banku).
Jak už tu zaznělo, zvažte změnu banky, když to jinde jde bez poplatků, proč ze sebe dělat osla...
Jen silná konkurence donutí tyto molochy se chovat k lidem jinak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.