Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odstoupení od smlouvy a poškozená krabička

Od: leprikon odpovědí: 1 změna:

Ahoj. Potřebovala bych poradit. Kupovala sem v Mironetu Lenovo S820 s tím, že mi řikali, že bude komplet v češtině a pak nebylo. Když sem jim ho tam přinesla, aby mi tam tu češtinu teda nahráli, tak ji nahráli jen ani ne z poloviny a anvíc vypadávali hovory, nešlo nastavit vyzváníění ani ton sms a přehrávač byl takřka nepoužitelnej. Odstoupila jsem teda od smlouvy, ale bohužel sem namočila trochu přebalovou krabičku. Mobil byl totiž ve dvou krabičkách. A ta vrchní se mi poškodila. Oni mi teď tvrděj, že mi za to budou ztrhávat z původní ceny telefonu cca 250 Kč. Kamarád mi psal, že to neví jistě, ale že je nějaký nový zákon, že při reklamaci nemusím přikládat krabičku. Nevíte někdo prosím jak to teď je?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

betaraybill*

1x

Při reklamaci krabičku mít nemusíte. Při vrácení zboží ano. Je tam rozdíl? Nevím sice o jak drahý telefon šlo, ale pokud jste krabičku rozbila oželel bych těch pár korun a Mironet bych do budoucna vyřadil. Osobně v něm už roky nenakupuju. Nic moc ceny i oproti ostatním zavedeným obchodům.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]