Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Poštovné při uznané reklamaci

Od: arecibo* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den.

podal jsem reklamaci výrobku a sdělil, že požaduji výměnu zboží za správné. Dle instrukcí eshopu jsem mailem zaslal oskenovaný podací lístek pošty doporučeného psaní s reklamovaným výrobkem.

Reklamace byla vyřízena navrácením ceny zboží a poštovného.

Když jsem se dotazoval na způsob vyřízení poštovného doporučené zásilky s reklamací, bylo mi řečeno, že prodejce údajně odstupuje od smlouvy. V tom případě že nehradí mé poštovné při uznané reklamaci.

V průvodním dopise bylo jasně napsáno, že se jedná o reklamaci (tj výměnu výrobku za bezvadný) a požadavek o zaplacení nákladů reklamace.

Může se prodejce vyhnout platbě poštovného, když jednostranně odstoupí od kupní smlouvy, anižby se dohodl s kupujícím? Mám za to, že jsou to náklady nutné s reklamací.

Některé e-shopy už při zásilce přikládají nálepku na případný balík, kde je uvedeno, že poštovné platí příjemce. V tomto případě tak nebylo.

Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jmhad*

2x

Ale hradí.Pokud prodejce odstoupil od smlouvy,tak uznal oprávněnost reklamace a tím pádem musí uhradit všechny náklady s tím spojené.Pokud by byl problém,obratte se na Sdružení obrany spotřebitelů - asociace ,900 10 10 10 (10,- Kč/min.) , nebo poradna@asociace-sos.cz.Tam mají s takovými vykuky zkušenosti a dají Vám právní rozklad.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]