Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chci poradit, jsem mladá, zdarvá, mám dobrou práci, rodinné zázemí a přesto nejsem štastná.
V práci dělám spoustu chyb z důvodu, že přechodně dělám na dvou pozicích. Mé problémy bych řekla, že pramení s neschopnosti komunikace s nadřízenými a tím pádem určování priorit.
Nadřízené beru jako "megaautority", pohlížím na ně jako na svaté a připadám si vůči nim " malá". To zřejmě díky mému nízkému sebevědomí. S tím bojuju už od dětství.
Má někdo zkušenost s takovou situací? jak z toho ven? Jak zvýšit sebevědomí?
Díky za radu
B.
Zkuste si nejdříve tu práci maximálně zjednodušit (když už jste na ty dvě funkce přikývla). Ne "ošidit", ale udělat to, co je podstatné, nerozptylovat se věcmi, které pro daný úkol nejsou podstatné. Měla byste dostat i příslušně zaplaceno. Zastávat dvě pracovní pozice najednou je velmi ošidné a jsou lidi, kteří by to nikdy nedělali, prostě by to zdvořile a jednoznačně odmítli. Vy to asi neumíte, protože máte pochopení pro své nadřízené a jejich požadavky. Bohužel to je proti Vašim zájmům, je totiž jen minimum vedoucích (šéfů), kteří to ocení, spíš se budou snažit to potichu přehlédnout a nechat Vás takto pracovat, dokud se jim to bude hodit. Logika těchto lidí je prostá - přece věděla, do čeho jde . Že jste jim chtěla pomoci absolutně neřeší. Nemůžete to vydržet dlouho, takže musíte dát najevo, že jde o vyjímečnou situaci, nikoli trvalý stav. Když to neuděláte, pro vyčerpání raději odejdete a oni ihned nato přijmou dva nebo tři nové, za vyšší plat, než máte Vy. Může to být i šikana, takže to tak prostě nemůžete necht, ve vlastním zájmu. Zdvořile, věcně a jednoznačně . No a tím, že se zastanete svých zájmů Vám naroste i sebevědomí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.