Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Internetový obchod nevrátil peníze za zboží

Od: kaj* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

internetový obchod mi už 50 dnů dluží peníze za vrácený tablet, který vykazoval vady, čili byl na reklamaci, ale já jsem jej vrátila v zákonné lhůtě 14 dnů s tím, že reklamaci nechci.

Po mém upomínání včera se mi náhle ozvali, že na mě nemají kontakt ani účet, přitom měli k tabletu ještě přiložený můj dopis s nějakými otázkami a všemi údaji. To neřeší také nikdo. A odpověděli mi mailem, že tedy at jjim sdělím číslo účtu, kam mají peníze vrátit. Drzost jak blázen. Ale protože nemám dostatek financí, nemohla jsem si koupit tablet nový, čekám na vrácené peníze a průtah je takto dlouhý, mám chut žádat o nějakou sankci.

Začínám si myslet, že peníze už asi opět neuvidím. Ale je to dost podivné, protože obchod je to jednak velký a za druhé, jsem byla drsně před Vánoci okradená v jiném i-net obchodě, který mi vzal 13 tisíc a začínám si myslet, že mi tohle všechno dělá jedna osoba, schválně. V minulosti jsem totiž a ještě stále procházím stalkingem a nevím kdo to je.

Prosím moc, poraďte mi, jak na mail firmy teď reagovat? Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

buss

2x

Urgujte a že píšete na ČOI.

 

k2

0x

Napsat jim, co pozaduji (kontakt+cislo uctu)

 

asd*

0x

No co, tak jim pošli info kam mají peníze poslat (č. účtu)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]