Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v sobotu máme odjíždět na dovolenou na Slovensko. Zaplatili jsme si rodinné ubytování, což podle popisu cestovky znamená 2 pokoje (každý s manželskou postelí), 1 sprcha/WC. Nevěděla jsem, jaké přesně je vybavení pokoje, tak jsem kontaktovala hotel. Bylo mi však řečeno, že máme rezervovaný pouze obyčejný dvoulůžkový pokoj, nikoliv rodinné ubytování. Sice jsme jen dva, ale když už si něco zaplatím, chci to taky dostat. Můj dotaz tedy zní, jaký mám nárok na slevu v případě, že dostaneme menší pokoj. Kontaktovala jsem cestovku a snažila se toto řešit, ale paní na telefonu mě ještě seřvala, co si jako dovoluju kontaktovat hotel a že mi tedy zjistí jak to je, bohužel zatím se mi nikdo neozval. Našla jsem tzv. frankfutrskou tabulku slev, ale ta počítá jen s tím, že cestovatel dostane pokoj větší, nikoliv menší.
Předem děkuji za odpovědi.
doplněno 17.12.13 15:13:Tak jsem našla, že tato cestovka je na seznamu cestovních kanceláří, které mají sjednáno pojištění profesní odpovědnosti u nás známé pod označením ITQ Kodex. V tabulce ITQ je přesně uvedeno, že nárok je 10-15procent při přidělení dvoulůžkového pokoje místo rodinného ubytování. Takže všem děkuji za odpovědi, jsem zvědavá jak to nakonec dopadne.
Zajistěte si kvalitní smlouvu, kde bude vše vypsáno, dohodnout se na obsahu. Pochopitelně nastudovat všeobecné podmínky. Kdo je odpovědný. Pokud něco neodpovídá, řešit na místě, dokumentovat. Pochopitelně řešit v inteních norem, zvl. podnikání v oblasti cestovního ruchu, písemně! Je též ACK ČR.
Cestovní smlouva je velice strohá. Je zde napsáno, že je zaplaceno ubytování FU (rodinné ubytování), to samé v cestovních dokladech. Myslím si, že cestovka mi nevrátí nic. Předtím jsme totiž měli rezervovaný jiný hotel, respektive apartmán s kuchyňkou, který měl také název FU. V půlce listopadu mi bylo sděleno, že se zájezd musí zrušit z důvodu uzavřené kuchyně (zájezd byl s polopenzí) a byly mi navrženy dvě varianty: a) vrácení peněz, za b) náhradní hotel. Vybrala jsem si tedy náhradní hotel, kde je sice také rodinné ubytování, ale bez kuchyňky, ale říkala jsem si, že když už jsem to zaplatila, nebudu to měnit na klasický dvoulůžák a druhou ložnici můžu využít např. při nočním chrápání partnera . Jenže na tenhle druhý hotel mi byla poskytnuta sleva 4600 z důvodu, že mi zrušili ten první. Proto se obávám, že mi reklamaci nevezmou s odůvodněním "co byste ještě jako chtěla?"
V cestovní smlouvě musí být uvedeno co jste si zaplatila- pokud skutečnost nesouhlasí- reklamujte .Cestovka přeci musí vědět -co hotel pod pojmem rodinné ubytování nabízí. Netuším jakou dostanete slevu - záleží na nich a co je uvedeno ve smlouvě.Je vidět, že jsou" velice ochotní"když vás seřvala.
Paní v cestovce slušně poděkovat, omluvit se za nedůvěru a zdůraznit, jak jste ráda, že ubytování bude zařízeno přesně podle smlouvy a popisu. Po špatných zkušenostech s jinou cestovkou, u které jste z důvodu nedodržení smlouvy zájezd zrušila a nechala si vrátit peníze. Teď jste štastná, že jednáte s profesionály a těšíte se až dorazíte na místo a vše bude OK.
Tady ani tak nešlo o nedůvěru, jako o málo informací. Cestovka mi sdělila, že na pokoji není lednička. Hotel má však na svých stránkách uvedeno, že na pokojích ledničky jsou. Na dotaz hotelu mi bylo taktéž sděleno, že v našem pokoji lednička bude, ale že se jedná jen o klasický dvoulůžák.
Normálně nejsem ten typ člověka, co by něco reklamoval, ale po dvou zkažených dovolených už toho mám plné zuby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.