Nejste přihlášen/a.
Zdravíčko všem, na aukru jsem prodala předmět a nyní mi přišla zpráva, že kupující zaplatil přes PayU a já si mohu peníze vyzvednout kdesi na aukru. To mi peníze nedorazí na běžný účet? Žádný PayU nemám zavedený, takže netuším, co mám dělat.
Děkuji za pomoc.
Zadejte Můj prodej, pak Platby přes PayU a Nastavení výběrů.
doplněno 15.11.13 20:43:Tam si nastavíte číslo účtu a zda se to má stahovat samo, nebo na váš pokyn. Tot vše.
Děkuji, a tím pádem přijde platba příště rovnou na účet? Celkem mě zaráží,že mi někdo pošle peníze někam, kde to nemám povolené a nastavené.
Platba na PayU má především tu výhodu, že příchozí platba od kupujícího je rychle identifikovatelná prodávajícím, většinou během pár minut . Je to dobrá vychytávka Aukra.
Pokud zadáte ve svých volbách vaše číslo účtu, na které se budou platby z PayU převádět, je to otázka cca 2 prac.dnů, kdy přijdou na vámi zadaný účet.
Pokud zadáte vyzvedávání automaticky, tak dojde hned na účet. Bohužel to tak v Áčku funguje. Všichni protestovali, ale nic platno. Takže když budete mít zrovna na jejich účtě peníze a oni zkrachují, máte smůlu.
No já po čase zjistil, že jako kupujícímu mi PayU maximálně vyhovuje. Zaplatím za minutku, dostanu potvrzení že je zaplaceno a kupující to tam má v reálném čase /čili hned jak odkliknu platbu/. Ale jako prodejce mě to maximálně sejří! Nemám to na účtě, musím to převádět, špatně se v tom orientuje atd.
Taky jsem zvědavá, jestli peníze vůbec dostanu z toho PayU účtu na můj... zbytečně to komplikují.
doplněno 16.11.13 15:21:To bohužel asi nejde bez správného čsíla účtu, a aukro mi ještě nepotvrdilo nové. Mám strach, že když zadám výběry, tak se to bude vázat ke starému účtu, který je zrušený.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.