Nejste přihlášen/a.
Prosím vás, věděl by tu někdo, jak dostat zpět peníze za vrácené zboží? U zásilkové prodejny "Buclounek" jsem si objednala tričko, které mi nebylo. Druhý den po zaplacení a převzetí jsem ho poslala doporučeně zpět se všemi náležitostmi, které si prodejna přeje (vyplnit dotazník, proč zboží vracím). Je to již 40 dní a žádné telefonické urgence, mailová upozornění nepomáhají. Vždy se dozvím, že "toho mají moc". Jak získám své peníze zpět? Děkuji všem za radu. Hezký večer.
Mám pocit že v občanském zákoníku není lhůta do kdy musí platbu vyplatit ( a v jaké výši)Brácha dělá ve velkém internetovém obchodě a platbu vrací za 2 měsíce a odečítají si 30% za poškození originálního obalu.
doplněno 19.03.09 21:28:jinak to vracení do 14ti dnů je strašná prasárna. Jeden zmetek si u mě objednal notebook za 45 000Kč přes výkend s ním jel na LAN party a v pondělí mi ho zase vrátil. tehdy jsem zboží vrátil velkoobchodu s 10% poplatkem za storno. takže jsem jen tak přišel o 4500 + 2x poštovné. nechápu proč já jako obchodník se musím řídit občanským zákoníkem a mí dodavatelé obchodním. např některé velkoobchody mají v podmínkách ženají na vyřízení reklamace dobu nezbytně nutnou ...což je často i 6měsíců|
Peníze za vrácené zboží by se měly vrátit do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Zboží se vrací nepoužité, nejsi půjčovna abys tvoje zboží používali a pak vrátili. Rozbalení obalu se nepovažuje za použití, ale prodávající má právo naúčtovat si přiměřenou ztrátu za to že zboží bylo rozbalené a vrátit o to méně peněz.
Zajímavé čtení na tohle téma včetně debaty je třeba tady: lupa.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.