Nejste přihlášen/a.
co ta práce obnáší? Vynikající vyjadřovací schopnosti, reč bez vad, rychle mluvit, operativně a rychle se rozhodovat, rychlá práce s počítačem - vyhledávání informací pro klienty, odolnost vůči stresu, některý klienti jsou velmi velmi drsní.
záleží pro jakou je to firmu, telefonní operátor, nemusí být bohužel vždy jen telefonistou...
Dělala jsem operátora několik let v různých oborech - telekomunikace, bankovnictví, jazyky, ... Je rozdíl dělat pouze operátora, který sděluje nějaké info klientům, kteří se mu dovolají, oproti tomu dělat v telemarketingu (to je ta aktivní linka), kde ty jako operátor obvoláváš lidi a něco nabízíš. Telemarketing je tvrdá řehole, není to jen o tom, že umíš mluvit, ale je to o tom jak s klientem mluvíš, jaké věty na něj používáš, jak ho posloucháš, ... je to o psychologii. Ze začátku dost náročné, ale časem je to už rutina ) Jestli můžu poradit, nejdříve zkus dělat operátora, který sděluje info. Až získáš nějaké zkušenosti, potom můžeš zkusit telemarketing. Je to častokrát vyčerpávající a stresující. Protože nikdy nevíš, na koho narazíš ...) Hodně štěstí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.