Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám takový problém. Přítel koupil xbox a po půl roce užívání nejde zapnout. Odnesli jsme ho tedy do prodejny kde jsme ho zakoupili. Vyplnili s námi reklamační list a xbox si nechali. Jelikož se blížila doba uplinutí 30dnů, přitel tam zavolal, aby se dověděl jak to vypadá. Řekli mu, že to už přivezli a může si pro to dojít. Nicméně když přišel do prodejny bylo vše jinak...xbox opravený nebyl a dopadlo to tak, že mu řekli, at zavolá na microsoft, xbox si veme atd. Přítel to bohužel podepsal (převzetí zpět) a volal do Microsoftu, tam mu řekli, že vůbec nemá oprávnění tam volat. Tak šel znovu do prodejny, tam mu řekli at ho tedy přiveze a zavolají tam oni. Vůbec nechápu takový postup a zdá se mi to dost divné. Vyhnuli se tak tomu, že to museli vyřešit do 30 dnů nebo máme čekat ještě nějaké problémy. Máte někdo podobnou zkušenost? Díky moc za rady!
Dobrý den,
opravdu se jedná o zvláštní praktiky, na které jste neměli přistoupit. Jedná se o to, že ze zákona mají 30 dní na opravu po 30 dnech máte nárok na peníze zpět. Vy jste dali zboží k reklamaci, takže oni jí za Vás musí vyřídit a ne abyste si někam volali.Obávám se, že jen chtěli nahnat čas a když přítel podepsal převzetí, tak těžko pak něco dokáže, že vlastně přístroj nebyl opravený.
Odneste tedy přístroj zpět do prodejny a trvejte na opravě. Nikam nevolejte a nechte to na nich. Hold jste se poučili pro příště
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.