Nejste přihlášen/a.
Šéf Vaši kolegyni věčně upozorňuje na chyby, jak píšete, ale přesto jí zaměstnává dál. Je tedy tolerantní. Pokud na tuto jeho tolerantnost však jakkoliv doplácíte Vy, musíte to řešit jedině s ním. Kdyby jakkoliv škodila zaměstnavateli, pak by jí ale určitě nezaměstnával... Nechcete-li dát výpověď, pak se musíte bránit, pokud jste v právu. Ale popřemýšlejte o tom, zda nejste proti kolegyni zbytečně moc zaujatá. Někdy si prostě lidé nemusí sednout, ale není k vůli tomu potřeba dělat druhému zle a nasazovat na něho u nadřízeného. Nemuselo by se to člověku vyplatit a mohlo by se to obrátit proti němu nakonec...Neberte to, prosím, ve zlém. Ale i takové vztahy na pracovištích jsou dost časté...Já se domnívám, že kdyby byla kolegyně tak nespolehlivá a tak moc chybující, že by z toho zaměstnavatel již vyvodil důsledky sám...
doplněno 28.04.13 21:08:Má prostě takovou povahu a s tím nic nenaděláte. Pokud se k Vám neumí chovat lépe, pak jí nechte, at si své průšvihy žehlí sama a zodpovídá si za ně sama. Třeba se z nich i lépe poučí, když nestojí o Vaši pomoc...
Zdá se mi to sice trochu nadnesené, že by byla až tolik špatná. Pokud ano, šéf by se s ní jistě už dávno rozloučil, dnes to jinak nejde. Možná, že na ni kapánek žárlíte a ty její prohřešky hodnotíte hodně tvrdě. Která z vás tam pracuje déle, ona, nebo Vy?
Udělala bych jednu věc: Přestala ji sledovat jako ostříž a nechala ji v tom případně plácat. At zákazníkovi kartu nevrátí, co je Vám po tom? Byl to její zákazník, obsluhovala ho ona a ona udělala chybu. Proč si vodíte za ručičku a připomínáte jí to? Je snad nesvéprávná? Nebo máte za úkol ji zaučovat?
Tak ji nechte, ona kartu nevrátí, pak bude jančit, lítat po městě, hledat zákazníka, aby mu to vrátila, nebo zapojí veselého šéfa a ten s tím bude mít starosti. A brzy přestane být veselý a paní propustí, je-li to pravda tak, jak píšete.
Prostě, pořád ji nesledujte jako zmije a nechte ji, at se v tom plácá. Je to její věc, ona to bude pak muset řešit. Máte plat za práci prodavačky a ne někoho hlídat a zaučovat. Tak dělejte, co máte, nedělejte sama chyby, abyste byla lepší, než ona a uvidíte, jak se to bude vyvíjet.
Nakonec, ten váš vzájemný vztah, to napětí mezi vámi dvěma se chtě nechtě přenese i na zákazníka a opravdu by mě nebavilo v takovém napjatém ovzduší nakupovat. Tak se od toho sledování oprostěte, nechte věcem volný průběh a sama uvidíte, jak to celé dopadne. Třeba ona dělá chyby právě proto, že je nervózní, že si je vědoma, že sledujete každý její pohyb a čin. A to jí také moc nepřidá. Jaga.
CO NECHCEŠ, ABY TI JINÍ ČINILI, NEČIŃ TY JIM.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.