Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kolegyne v praci je o 10 let starsi

Od: juup odpovědí: 6 změna:
a v praci neustale dela chyby, na ktere bohuzel doplacim i ja. Pracujeme spolu v jednom obchode a vetsinou jsme tu jen my dve, nekdy se sefem. Neubehne deńkdy by neco neznicila nebo neco spatne nevyplnila..paragony a tak. Podotykam, ze sef ji vecne na ty chyby upozornuje, ale dela je proste dal. Problem je v tom, ze kdyz ji neco reknu ja, upozornim... hned je ohen na strese, urazi se a celou smenu nekdy az 14 dni stoji u dveri a diva se ven. Obcas se do me opre a navazi se do me, podle nalady. Nevim uz jak dal, vypoved kvuli ni dat nechci. Mate nekdo podobne zkusenosti? Diky

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

1x

Tohle musí řešit šéf, on musí (umět) řešit problémy mezi podřízenými, ty v té pozici nejsi. Ji neopravuj, nevyučuj, ale promluv si se šéfem (případně se šéfem a kolegyní najednou) a trvej na tom, že za své chyby odpovídá každý sám a každý sám za ně také nese následky.

 


0x

Šéf Vaši kolegyni věčně upozorňuje na chyby, jak píšete, ale přesto jí zaměstnává dál. Je tedy tolerantní. Pokud na tuto jeho tolerantnost však jakkoliv doplácíte Vy, musíte to řešit jedině s ním. Kdyby jakkoliv škodila zaměstnavateli, pak by jí ale určitě nezaměstnával... Nechcete-li dát výpověď, pak se musíte bránit, pokud jste v právu. Ale popřemýšlejte o tom, zda nejste proti kolegyni zbytečně moc zaujatá. Někdy si prostě lidé nemusí sednout, ale není k vůli tomu potřeba dělat druhému zle a nasazovat na něho u nadřízeného. Nemuselo by se to člověku vyplatit a mohlo by se to obrátit proti němu nakonec...Neberte to, prosím, ve zlém. Ale i takové vztahy na pracovištích jsou dost časté...Já se domnívám, že kdyby byla kolegyně tak nespolehlivá a tak moc chybující, že by z toho zaměstnavatel již vyvodil důsledky sám...

doplněno 28.04.13 21:08:

Má prostě takovou povahu a s tím nic nenaděláte. Pokud se k Vám neumí chovat lépe, pak jí nechte, at si své průšvihy žehlí sama a zodpovídá si za ně sama. Třeba se z nich i lépe poučí, když nestojí o Vaši pomoc...

juup

Sef na ni nadava, ale ma takovou povahu, ze za chvili ho to prejde a dela si z toho legracky. Mne jde spis o to, ze ji upozornim napr. zakaznikovi nevrati kartu (necha ji zastrcenou u sebe v terminalu a zakaznik jak si povida na ni taky zapomene). Vlastne ji tim chranim pred prusvihem, protoze to se stalo uz nekolikrat..a ona se urazi? Pak tu za par hodin na me jeci jak hysterka...ach jo

No a proč máte v tomto konkrétním případě potřebu kolegyni ochraňovat, nechápu? Šéf vás snad nepotrestá za to, že jste kolegyni neupozornila na nevrácení karty, když je s ním legrace?

 

martinaa*

0x

Pokud na Vás ječí, naváží se a Vy stojíte jako ovečka a neřeknete nic, tak se nedivte. Zkuste na ni taky zaječet, že už její chyby opravovat nebudete a at si to vyžere sama. Fakt zaječet, pořádně (samozřejmě až tam nikdo nebude).

 


0x

Zdá se mi to sice trochu nadnesené, že by byla až tolik špatná. Pokud ano, šéf by se s ní jistě už dávno rozloučil, dnes to jinak nejde. Možná, že na ni kapánek žárlíte a ty její prohřešky hodnotíte hodně tvrdě. Která z vás tam pracuje déle, ona, nebo Vy?

Udělala bych jednu věc: Přestala ji sledovat jako ostříž a nechala ji v tom případně plácat. At zákazníkovi kartu nevrátí, co je Vám po tom? Byl to její zákazník, obsluhovala ho ona a ona udělala chybu. Proč si vodíte za ručičku a připomínáte jí to? Je snad nesvéprávná? Nebo máte za úkol ji zaučovat?

Tak ji nechte, ona kartu nevrátí, pak bude jančit, lítat po městě, hledat zákazníka, aby mu to vrátila, nebo zapojí veselého šéfa a ten s tím bude mít starosti. A brzy přestane být veselý a paní propustí, je-li to pravda tak, jak píšete.

Prostě, pořád ji nesledujte jako zmije a nechte ji, at se v tom plácá. Je to její věc, ona to bude pak muset řešit. Máte plat za práci prodavačky a ne někoho hlídat a zaučovat. Tak dělejte, co máte, nedělejte sama chyby, abyste byla lepší, než ona a uvidíte, jak se to bude vyvíjet.

Nakonec, ten váš vzájemný vztah, to napětí mezi vámi dvěma se chtě nechtě přenese i na zákazníka a opravdu by mě nebavilo v takovém napjatém ovzduší nakupovat. Tak se od toho sledování oprostěte, nechte věcem volný průběh a sama uvidíte, jak to celé dopadne. Třeba ona dělá chyby právě proto, že je nervózní, že si je vědoma, že sledujete každý její pohyb a čin. A to jí také moc nepřidá. Jaga.

CO NECHCEŠ, ABY TI JINÍ ČINILI, NEČIŃ TY JIM.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]