Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

GE Money - Expres půjčka - změna data splátky

Od: stanavaf® odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

chtěla bych od Vás prosím poradit, ale potřebuji skutečně přesné odpovědi - děkuji.

Manžel je vlastníkem účtu u GE Money, má na sebe expres půjčku od GE Money, splátka se nám strhávala vždy k 15. dni v měsíci. Nám toto přestalo vyhovovat a 27. 9. (již po zaplacení splátky - 15.9) jsme si za poplatek 100,-Kč nechali splátku oddálit na 1. den v měsíci. Myšleno tak, že další splátka nebude 15. 10., ale 1. 11. To se nestalo a splátka byla opět stržena z účtu 15.10. Mám tomu rozumět, že se změna data splátky projeví až v listopadu, tedy pro nás stržení 1. 12.? Nebo už to měla GE Money strhnout na místo 15.10 - 1.11., prostě tak jak jsme chtěli?

Děkuji

S.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ron*

2x

Dobrý den.

O změnu termínu splátky jste si žádali písemně. Máte tedy kopii žádosti, musí tam být datum účinnosti žádosti.

Jinak doporučuji zeptat se přímo v Ge Money.


Teď jsem volala manželovi - žádný papír - žádná kopie není, prostě nic neobdžel. No nic - dnes jdeme na pobočku. Není to poprvé co se nám udála jakási zmatenost s GE, jednou jsme takto řešili určitou věc přes "telefonní informční středisko GE", kde nám dali určitou informaci, přišli jsme na pobočku a tam to bylo úúúúpně jinak. Tak nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu - zkrátka kdo mi v tu chvíli podáva dezinformace.

 

artik*

2x

a nemáte náhodou změnit příkaz k úhradě . Splátky vám sice posunou ,ale vy musíte dát příkaz k úhradě k jinému datu . Aspoň já to tak měl


Myslím, že ne, protože, když se podívám na inter. bank - účet - půjčky - express: tak je tam datum příští splátky 15.11., vypadá to, že to přímo na tom expres účtu nikdo "nezadal", protože tohle si manžel nemůže přes inter. banku udělat sám. Jako jeví se mi to tak, že to naše přání nikdo neakceptoval. Není to ani v "trvalých platbách, sipo" - takže s tím nemůžeme sami manipulovat.

Ještě se tedy podívat do té kopie, ovšem tohle vyřizoval manžel, mám ten pocit, že snad ani žádnou kopii nedostal, což je divné - manipulace GE s jeho účtem by měla být zakončena "papírem"...

Jdu zjištovat...

Zatím děkuji VŠEM

 

penize*

0x

To by chtělo se zeptat přímo ve "Ždímej many". Nakopat tuhle banku...


Na to se samozřejmě chystáme, ale víte co, jsme lidi všední, obávám se, že s když nám "nakukají", že je to takto naprosto v pořádku, že jim jejich verzi "schlamstneme", i když tomu tak nebude. Víte nejsem člověk, který by snad nějak seděl na penězích, ale pokud si za určitou službu zaplatím (dod. nehorázný) poplatek, dožaduji se správnosti vyřízení. Jééje, to kdybychom v zaměstnání za mzdu neodvedli, co bychom měli, to by mělo důůůůůsledky..., a o to mi jde...troška spravedlnosti.

 

iz*

0x

Zkuste se v bance dohodnout, že v jednom měsíci zaplatíte půlku splátky navíc, pak by Vám od měsíce následujícího po vyšší splátce mohli datum posunout. (Jinak byste stále byli polovinu splátky ve skluzu.)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]