Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Internetový obchod zaslal jiné zboží

Od: wasek* odpovědí: 3 změna:

Z internetového obchodu mi poslali jiné zboží, než jsem si objednal. Mnou objednané zboží nemají. Chci se zeptat, jestli mám při vrácení zboží nárok na uhrazení poštovného ze strany obchodu.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bobeson*

2x

Na vrácení poštovného máte nárok. Jedná li se o běžné poštovné cca 160-200kč, bude záležet na slušnosti obchodníka Vám peníze za poštovné vrátit. Určitě jim s vrácením zboží zašlete dopis jako výzvu k vrácení poštovného.

Držím palce

wasek*

Kupoval jsem si jenom 2 kabely - jeden z nich mi poslali jiný. Poštovné bylo 100 Kč, platil jsem předem převodem z účtu. Teď se mnou odmítají komunikovat...

Jedná se o firmu AXACOMP z Ostravy, takže kdybyste někdy náhodou chtěli od nich něco objednávat, tak velmi nedoporučuji

bobeson*

To je mi líto, ale já osobně bych se snimi více nezahazoval. Jen na všech chatech bych je vzpomenul negativně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]