Nejste přihlášen/a.
Ahoj,můžete mi poradit,jde vyměnit mobilní telefon,který si třeba někdo vezme k paušálu?Je tedy rozbalené balení a byl zapnutý..Ale je tu možnost,že člověk třeba zjistí,že mu tak úplně nevyhovuje,tak si ho vymění za jiný,konkrétně u O2?Děkuji..
Ahoj,
po celou dobu co jsem u Vodafone tak tam mám 30-denní záruku že pokud telefon mi nebude vyhovovat tak ho mohu vrátit (samozřejmě bez poškození).
U O2 nevím zda je takováto možnost ale dle topicu na O2 fóru asi není. Obávám se že není možné.
Zde je topic který odpovídá Vašemu požadavku:
doplněno 21.09.12 15:57:Popravdě dělal jsem operátora o společnosti Vodafone (je to trošku mimo téma) ale vím jak to chodí tam. Povinně jsem si musel prostudovat všeobecné podmínky společnosti atd...
Ale co tím chci říct. Moje kamarádka dělala u jiné společnosti ale bohužel i kdyby ste mě zabil nevzpomenu si na název. Ale když jsme se sešli a povídali si o práci a tak řekla mi že tam je to vcelku jedno a skoro nikdo to neví.
Záleží jak je proškolený personál a jak je pečlivý. Ale podívejte se na to:
1. operátorka Vám řekla 1 měsíc
2. operátorka zase 2 měsíce
3. ve smlouvě je napsáno 2 měsíce
Teď čemu věřit? Já bych se asi řídil smlouvou.
doplněno 21.09.12 15:58:Aj... Pardón to nemělo být sem ale jinam :D
doplněno 21.09.12 19:36:O2 je korporátní společnost, a hlavně se zaměřuje na firmy. Je to něco jako když je člověk konverzativní (nechce nic změnit).
Obávám se že tady to bude handrkování že z linky Vás pošlou na shop a ze shopu Vás pošlou na linku atd...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.