Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,na mobil mi přišla zpráva: odesílatel 5123: vážený kliente,vaše smlouva č.4567651123 vykazuje ke dni 4.8. nedoplatek ve výši 1254,-kč,nedoplatek uhradte ve prospěch účtu GE Capital,č.u. 0234987679/0600.tel 224445858...to je celé,žádný podpis,společnost atd...
...když jsem si zprávu přečetl,hned jsem věděl,že je to blbost a nic platit nebudu,nejsem člověk,kterej by na základě nějaký smsky poslal někam peníze.Dalo by se nějak vystopovat autora této smsky,děkuji za nápady.
No, ten telefon ale skutečně patří GE - gemoney.cz/...
.
Nevím jestli máš nějakou půjčku, kreditku, kontokorent... Jestli ano tak bych se radši s bankou spojil a zeptal se co to je. Přímo na stránkách mají i chat, buď ti přímo odpovědí nebo ti nabídnou že ti sami zavolají a domluvíte se po telefonu.
doplněno 08.08.12 11:55:Klidně může jít i jen o to, že si někdo bral u nich úvěr a omylem (nebo schválně) jim zadal špatný telefonní kontakt. Každopádně bych se s nima radši spojil a věc vyřešil.
Dobrý den.
Pravděpodovně to bude nesmysl, ale doporučuji zkontrolovat, nemáte-li nedoplatek na nějaké pojistné smlouvě.
Např životní pojistka apod. Mě jednou přišla sms zpráva z pojištovny o nedoplatku pojistného a opravdu jsem se o měsíc opozdila s platbou.
Poznáte dle čísla smlouvy. Číslo účtu máte také přímo na smlouvě.
Pokud sám u GE nic nemáte, může jít o chybu v telefoním čísle a oni poslali smsku špatné osobě.
Určitě je ale konktaktujte a poptejte se na to, at se zbytečně nedostanete do problémů.
tu sms s největší pravděpodobností neposlala banka,...v sms je sice č.účtu v GE capital,...ale sms mohl poslat nějaká osoba,firma kdo tam má účet...zajdu tam a pozeptám se
Ten odesílatel "5123" je sms brána T-mobilu, kterou používá GEmoney.
Ale to číslo účtu ani strejda Gůgl nenašel.
Vystopovat autora takové smsky je složité a ani žádná banka Vám to nezdělí(možná kdyby jste tam měl známosti)Rada je jak už tady radily ostatní,potom už snad zajít na policii a podat trestní oznámení na podvod.Mohlo by se stát když zaplatíte a bude to podvodník může se to opakovat v jiné formě.
u GE capital nemám a nikdy jsem neměl žádný produkt,účet,pojištění,prostě nic...ale asi tam zajdu a pozeptám se,děkuji za odpovědi
V tom případě půjde opravdu nejsíš o podvod. Tím spíš ale banku informujte, bude i v jejím zájmu aby se na majitele toho účtu uvedeného v SMS podívala a dál to řešila s policií
Na podvod to nevidím. GE opravdu v případě opožděné splátky zasílá zdarma SMSku a/nebo e-mail, písemnou upomínku posílá až když dlužník obratem nezareaguje. Za písemnou upomínku si již účtuje tuším 400 nebo 500 Kč.
Spíše to tipuji za chybu v čísle tel., na který měla být SMSka odeslána.
Jestli u GE nic nemáte, nemusíte na zprávu reagovat. Chcete-li udělat dobrý skutek, informujte GE, že SMSku zaslala na špatné číslo.
Pokud smlouva není Vaše, nemusíte reagovat.
Pravděpodobně se někdo při zadávání kontaktního telefonu spletl a omylem zadal Váš telefon...
Omylem? Myslíš snad že podobné SMS píše někdo ručně? Pokud je to opravdu z GE tak to poslal automat a poslal to na číslo, které je uvedené v něčí smlouvě. Třeba já bych tedy nechtěl aby můj telefon byl uvedený u cizí úvěrové smlouvy
Ano omylem!
Kontaktní telefon zadává zákazník ve smlouvě. Banka při podpisu smlouvy neověřuje funkčnost telefonního čísla a ani robot nekontroluje, kdo je "na druhém konci drátu", zda klient či někdo jiný - nemá jak, bere data ze smlouvy. I Vám se může stát, že se někdo splete (přepíše) o jednu pitomou číslici a budou Vám chodit nepochopitelné SMS.
Většinou stačí do banky zavolat, vysvětlit, a oni si správného člověka vyhledají a změní záznam v databázi.
Nechci se hádat, jen vysvětluji jak jsem to myslel...
No zrovna GE shodou okolností telefon ověřuje - většinou si telefon před podpisem smlouvy alespoň "prozvoní" zda skutečně existuje.
No zrovna s GE nemám nic společného. A pokud pouze prozvoní, není to ověření majitele...
Mám eKonto u Raiffky, telefonní číslo si nastavuji v profilu přes net, nikdo nic neověřuje, je jen v mém zájmu, aby mne méli jak kontaktovat...
doplněno 09.08.12 04:44:Když si teď změním kontaktní telefon k mé smlouvě a zadám ten Váš, nikdo nebude nic ověřovat a Vy se nevyspíte
Ach jo. Tohle už je absolutně OT, ale bavíme se o GE a nějaké formě úvěru, nikoliv o eBance.
Při podpisu smlouvy je její součástí telefonní kontakt, mám dokonce pocit že pro jeho ověření chtějí i fakturu od operátora. Žádná následná online možnost změny tam není.
Není to úplně OT, nevěděl jsem, že GE nedává možnost si měnit profil, takže pokud ztratím telefon se SIM na kredit, musím na pobočku. Naštěstí RB má podmínky lepší, dával jsem to jako příklad, že každá banka funguje jinak.
Mimto z dotazu není jasné, zda jde o úvěrovou smlouvu, nebo třeba o běžný účet, kde mohou být podmínky jiné.
A pokud si myslíte že jsou moje reakce mimo téma, nahlašte je...
Asi jak radili přede mno.Zjisti o co jde.
Osobně se m i stalo,že m i jednou (?1989 či 1990?nwn) přišla složenka na zaplacení 200kč .Šlo o českou pojištovnu.Prošel jsem platby pro ně (úrazovka,domácnost a neví co ještě) a vše OK,tak jsem to zahodil a nic se nedělo,asi si někdo od nich chtěl přivydělat?
Jděte tam a zeptejte se jak je to možné.Je také možnost,že si na Vaše jméno třeba nějaký podvodník vzal půjčku.Stačí,když třeba ztratíte občanku,nebo si někdo opíše Vaše data apod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.