Nejste přihlášen/a.
Na jednom portalu na internetu s oblečením jsem 2x provedla objednávky za 5tis.Kč a zaplatila předem. Po cca. 3 měsících mi přišel mail, že mi objednávku ruší a peníze zašlou do týdne. Mám právo po nich žádat nějaké odškodnění z důvodu toho, že obhospodařovávali mé peníze po celkem dlouhou dobu?
Děkuji
V obchodních podmínkách si najděte, za jakých podminek a v jaké lhůtě po zaplacení se objednané zboží dodává. Od toho data až do vrácení peněz byste mohla mít nárok na úrok z prodlení (jeho momentální výši neznám, ale měla byste ji zjistit v ČNB).
doplněno 22.07.12 19:58:Vsimavy, díky za doplnění.
To zjistíte ve smluvních podmínkách. Pokud se třeba dodavatel zavázal dodat zboži do 15 pracovních dnů od připsání kupní ceny na účet a současně jste si sjednala sankci za porušení tohoto závazku ve výši 500 Kč za každý započatý den prodlení, pak bezesporu nárok na úhradu smluvní pokuty máte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.