Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nezaplacený zájezd na Slevomat, co dělat?

Od: lindushka* odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,

objednala jsem si zájezd do zahraniční přes internetový portál Slevomat.cz, stalo se mi tak, že jsem měla špatný signál na internet, a proto ten den, kdy jsem si objednala voucher, klikla jsem dvakrát a myslela jsem, že internet mi blbě fungoval.

Pak jsem tam dala jinou emailovou adresu, pod kterou jsem pak si znovu objednala voucher a zaplatila přes tímto novým variabilním číslem a tímto emailem.

Dostala jsem teď na 1.emailovou adresu výzvy od Slevomat, že musím ten zájezd platit. Hrozí mi, že budu muset za zájezd platit? jsem nedala u obou objednávek ani jméno, ani adresu a tak, pouze tel. číslo.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

milanho*

3x

Pokud nezaplatíte tak se automaticky stornuje ten nezaplacený voucher, ale ten zaplacený je zcela v pořádku. Takže ikdyž nezaplatíte tak se nic nestane

 

poiu*

2x

Dobrý den, doporučuji Vám co nejdříve kontaktovat Slevomat.cz ( slevy@slevomat.cz) a o problému je informovat!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]