Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
objednala jsem si zájezd do zahraniční přes internetový portál Slevomat.cz, stalo se mi tak, že jsem měla špatný signál na internet, a proto ten den, kdy jsem si objednala voucher, klikla jsem dvakrát a myslela jsem, že internet mi blbě fungoval.
Pak jsem tam dala jinou emailovou adresu, pod kterou jsem pak si znovu objednala voucher a zaplatila přes tímto novým variabilním číslem a tímto emailem.
Dostala jsem teď na 1.emailovou adresu výzvy od Slevomat, že musím ten zájezd platit. Hrozí mi, že budu muset za zájezd platit? jsem nedala u obou objednávek ani jméno, ani adresu a tak, pouze tel. číslo.
Dobrý den, doporučuji Vám co nejdříve kontaktovat Slevomat.cz ( slevy@slevomat.cz) a o problému je informovat!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.