Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz,pracuji jako učetní příspěvkové organizace, jsme platci DPH. Dost často proplácím účastnické poplatky za semináře, které pořádají zdravotnická zařízení ( nemocnice , vzdělávací instituty, lékařská komora ). , platba se provádí předem na základě pozvánky nebo přihlášky. Po účastnících požaduji , aby mě dodali od pořádající firmy danové doklady za přijatou platbu, a oni mě tvrdí , že jsou všude jediní, kteří je tam požadují. Z mého pohledu to beru , že ke každé platbě předem musím mít danový doklad. Můžete mě osvětlit, zda postupuji správně. Děkuji
Já jsem měla sice pod sebou na úřadě tři příspěvkové organizace, ale v té době jsme ani město a ani PO nebyly plátci DPH. Ale logicky bych poradila - žádat daňový doklad. Navíc je to i doklad o tom, že se účastníci skutečně semináře zúčastnili. Ale doporučuji obrátit se s dotazem na níže uvedených stránkách. Ing. Schneiderová se už řadu let zabývá účetnictvím obcí i PO a problematiku skutečně ovládá: pouctuje.cz/... Účetnictví PO je stejně jaké účetnictví obcí dosti specifické. A už léta se hovoří o tom, že PO se změní. Ale jak vidím, tak stále se o tom jenom hovoří.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.