Nejste přihlášen/a.
S Centropolem jsem chtěl uzavřít smlouvu na odběr elektřiny. Zaslali mi smlouvu, ve které špatně vyplnili rodné číslo. Chtěl jsem aby mi zaslali novou smlouvu, což neudělali a tvrdí že smlouva je platná i se špatným rodným čísle. Já jsem názoru že smlouva je neplatná. Kdo má prosím pravdu?
V každé smlouvě musí být všechny smluvní strany jednoznačně identifikovatelné, což v tomto případě není. Je tam vaše jméno, ale rodné číslo může patřit někomu jinému. V budoucnosti by mohly vzniknout problémy. Centropolu oznamte, že smlouvu v této podobě nepodepíšete a budou-li mít o vás, jako o zákazníka, zájem, pošlou smlouvu opravenou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.