Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v internetovém obchodě bylo zakoupeno zboží, které bylo následně vráceno zpět (žádná reklamace jen nevyhovující), ovšem po dvou měsících peníze za zboží nebyly vráceny. Před samotným obchodem bylo potvrzeno, že v tomto případě lze zboží vrátit bez udání důvodů. Existuje možnost jakým způsobem získat peníze zpět, popř. jakým způsobem postupovat?
Díky
ono je to automaticky, pokud zboží nakoupíte přes internet a osobně si jej nevyzvednete na pobočce, tak máte nárok na vrácení zboží. Protože si nemůžete být 100% jistá tím co kupujete. Prodejce Vám musí vrátit peníze po odečtení svých nákladů resp. poštovné Vám nikdo nevrátí.
Určitě tam zavolejte s otázkou, zda na Vás nezapomněli, že už čekáte velmi dlouho... pak budete vědět v čem je problém. Třeba na Vás opravdu jen zapomněli.
Sám jsem takhle vracel část zboží před měsícem, za 3 dny jsem měl peníze na účtu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.