Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace vícekrát

Od: diikky odpovědí: 11 změna:
Ahoj, zajímalo by mne, jak je to s reklamacemi elektrotechniky. Slyšel jsem, že když danou věc reklamuji více než 3x, tak dostanu peníze zpět. Co je na tom pravdy?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

4x

Při čtvrté uznané reklamaci obecně a nebo třetí téže vady může kupující požadovat zrušení kupní smlouvy - a tedy vrácení kupní ceny...

doplněno 06.01.13 00:04:

Uznaná reklamace je taková, u níž prodejce (servis) vadu přizná (a opraví/vymění)... Pokud reklamace uznaná není (tedy si kupující z pohledu prodejce ´vymýšlí´), nepočítá se...

Tedy například - na daném display bylo vadných bodů méně, než by zakládalo kupujícímu nárok na jeho výměnu - reklamace není uznaná, ´nepočítá se´...

Polopatističtěji - mohu reklamovat jeden vadný pixel třeba 100x, pokud jsou na reklamaci ´potřeba´ 3 vadné pixely, nemám ani při sté-první reklamaci jednoho vadného pixelu nárok na odstoupení od smlouvy...

dadwfgfsgsegese

Co znamená uznaná reklamace? Já jsem totiž měl vadné body na displeji, ale za 4000 jsem nový kupovat nechtěl, tak jsem si to nechal poslat zpátky.

uznaná reklamace znamená, že vám to reklamovali. Pokud jste tam s tím byl a odmítli vám to, tak se to nepočítá.

dadwfgfsgsegese

takže to mé (řekli, že si můžu koupit nový displej, a já řekl že ne, tak ho poslali zpátky) se počíta jako uznaná reklamace?

artik*

musíte mít vyjádření na reklamačním protokolu

dadwfgfsgsegese

mowla, tady je záruka na věci 2 roky, prodejce přece ručí za to, že po ty dva roky bude zařízení bez chyby, což v případě mých promáčknutých bodu na displeji (mam tablet) neni v pořádku. Reklamaci můžu poslat znova, protože si myslím, že se nejedná o vadu mou, ale myslím si, že je toto vadný kus. Můžu to tam posílat? Šlo by to?

mowla*

Ano - záruka je dva roky - ale ne na úplně cokoli... Třeba na baterii jen 6 měsíců...

Dále je na výrobci či prodejci, zda danou vadu jako vadu uzná a nebo prohlásí, že jde o ´vlastnost´... Já za to nemůžu - ale je dobré si záruční podmínky prostudovat před koupí...

Pokud ti servis/prodejce řekl, že ´vadu´ neuzná, klidně tablet reklamu dvakrát do měsíce - ale nebude ti to nic platné - dokonce se ti ani nebude prodlužovat záruka o čas, který výrobek stráví na ´cestách´ a v servise...

Pokud se ti to nelíbí, můžeš se obrátit na soudního znalce a nechat si vypracovat posudek, který bude v rozporu s tvrzením prodejce/výrobce a s tím se pak obrátit na soud a nechat soudce rozhodnout, kdo má v dané věci pravdu...

k2

Muzete to posilat klidne stale dokola a prodejce Vam to bude stale dokola vracet jako neuznanou reklamaci...

A pokud neumreli posilaji si ten tablet dodnes. Pohadky je konec. Hajdy do hajan.

dadwfgfsgsegese

poradili byste mi nějaké triky, jak dostat tu reklamaci? Protoze me to fakt stve, s tim displejem, a firme o obratu nekolik miliard mesicne to nemuze nejak uskodit! Děkuji předem

ohneta*
Ty jo, co je to za firmu s takovym obratem? Zadne triky nejsou, v servisu nejspíš usoudili, že si vadu zákazník způsobil sám.
majsterjoe*

Ne, protoze na vadne body se zaruka neuznava. Tedy do urciteho mnozstvi. Muzes to tam posilat padesatkrat, ale pokud nemas vyjadreni ze serviusu ze ti aspon jednou zaruku uznali, je vse neplatne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]