Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zrušit objednávku z aukra?

Od: zp* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

chci se zeptat. Včera se mi stala nemilá věc. Teprve po druhé jsem si objednávala z aukra. Objednávala jsem si více věcí od jednoho prodejce. Věci jsem dala do košíku a přes kup teď jsem koupila - od všech 6 věcí 1ks. chtěla jsem dokončit celý nákup ale nějak se mi zasekal počítač. Když jsem si najela zpět v košíku jsem nic neměla tak jsem tam vložila znovu, pak zase nějaký sek. Nakonec jsem zjistila, že jsem některé položky nakoupila i 4x. dívala jsem se na podmínky prodejce. vím, že objednávka je závazná. Já bych ale chtěla jen určité kusy zboží a ne všechny. Paní jsem kontaktovala ale zatím se neozvala. V podmínkách má napsáno, že lze objednávku stornovat do 24 hodin, napsala jsem jí mail, a má tam ale taky kontaktujte aukro na mailu ale jak když žádnou kontaktní adresu nemají. Tak jsem vyplnila formulář. Ale pořád žádnán odpověď. Prosím poraďte mi, zda se může stát že z toho bude nějaké popotahování či jestli budu platit nějakou pokutu, když jsem v podstatě kusy které jsem objednala navíc stornovala a stále čekám na odpověď prodejce, zda zbytek zboží, který chci mohu zaplatit. Nechce se mi totiž platit za vše a taky zatím nechci posílat žádné peníze dokud s tím prodejce nebude souhlasit.

díky za odpověd.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarahosek*

0x

Pokud jste napsala prodejci, mělo by to být v pořádku, když důvody jsou technického rázu. Sice je objednávka závazná, ale v tomto případě dle mého prodejce udělá vyjímku a nebude požadovat převzetí zboží. Jen se prodejce musí obrátit na Aukro, aby neplatil provizi Aukru a bude to. Kdyžtak i vy napište na Aukro, hlavně slušně(což jak je vidět umíte ) A pak tedy jen počkat, jak se k tomu postaví prodejce. V nejhorším případě když bude platbu vyžadovat, tak to nezaplatíte a dostanete negativní komentář. Což je to nejhorší. Určitě bychh neočekával nic více jako třeba popotahování policií či něco podobného

 

sargo*

0x

Udělala jste co jste mohla, můžete jen doufat, že se prodejce ozve a v dobrém domluví. Co nechcete neplatte, to se nedá nic dělat, sankce za to žádné extra nehrozí, leda negativní komentář, což by pro vás bylo sice hodně neštastné, takhle v začátcích - vidět u někoho dvě akce a z toho jednu negativní, dám si na něj hodně pozor - ale za chyby se holt platí Může se stát, že bude chtít zaplatit náklady za to, že bude muset ty zdánlivě prodané kusy znovu vystavit, to by bylo jistě férové zaplatit (je to v řádu korun, maximálně desetikorun). Obecně ale mám s prodejci tam jen dobré zkušenosti, tak snad nepadnete zrovna na nějakého pakoně

 


0x

Klídek, paní se určitě ozve a snad i pochopí situaci. Mimochodem je tam na ní i telefon. Aukru psát je nesmysl. Zatím s tím nic společného nemají. Pokutu žádnou nedostanete. Maximálně negativní hodnocení za unáhlenost, ale dá se udělat nová registrace a je po problému. Příště na to bacha. Není to příjemné pro prodejce.

jarahosek*

No tak Aukro s tím má sakra co společného. Měli by si vzít provizi z prodeje z každého prodeje. Takže je asi taky bude zajímat, že když prodejce bude požadovat vrácení provize, proč se tak děje. Tudíž by bylo vhodné, kdyby tazatelka napsala na Aukro, měla by náskok a až na Aukro napíše prodejce, tak už budou vědět co a jak. Takže jak jsem napsal, neobával bych se, ale na aukro bych info zprávu napsal. Nebude to proboha stížnost, ale jen vysvětlení pro případ, kdyby se ozval prodejce...

 

zp*

díky všem za odpověďi

na aukro jsem už psala hned ze startu, bohužel nemají tam přímo nějakou adresu tak jsem musela přes kontaktní formulář. paní jsem taky psala - protože vše chce řešit výhradně přes mail... vypsala jsem jí přesně které kusy a počty i s čísly jsem objednala omylem navíc a tím pádem je chci stornovat a že to co jsem chtěla si objednat jí zaplatím, ale nerada bych zatím něco platila než mi ona neodpoví protože pak by si mohla taky říci že jsem jí zaplatila jen část a mám strach aby po mě nechtěla zaplatit vše, když uvidí že už jsem jí něco zaplatila.

jarahosek*

No vidíte, vy jste opravdu udělala vše co šlo. Maximálně byste mohla prodejci zavolat, to by možná bylo nejrychlejší. Ale opravdu buďte v klidu. Nebo prodejci napište mail(pokud nechcete volat) ještě jeden, kde napište, že vzhledem k tomu, že dosud neodpověděl, tak posíláte peníze za věci ty a ty. A to bych poslal. Co víc můžete dělat, když zatím nemáte opdpověď. Psát na Aukro přes kontaktní formulář je naprosto regulérní způsob. Oni většinou odepisůjí do dvou dnů...

 


0x

pokud se z prodejcem nedohodnete a zboží nechcete či vám jiným způsobem nevyhovuje ze zákona máte možnost toto zboží nepoškozené vrátit a to do 14 dnů a prodejce musí vrátit peníze

martinaa*

To by platilo pouze v případě, že prodejce má e-shop s novými věcmi a toto uvádí v obchodním podmínkách. Jinak na aukru platí, že pokud koupíte něco soukromě, nebo nošené, vrátit zboží lze po zvájemné dohodě.

 


0x

Také jsem se zaregistroval na AUKRO, když jsem chtěl prodat auto. Zaplatil jsem 140.- Kč, inzerát tam vyšel, auto se neprodalo a dál už nic. Tak jsem tu registraci honem zrušil, protože AUKRO mi svým systémem poplatků připomnělo Finanční úřad)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]