Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

PPL -zkušenost, otevření balíku

Od: lukasova* odpovědí: 4 změna:

Máte někdo zkušenost, zda lze u PPL otevřít balík před jeho zaplacením? Má mi přijít telefon za necelých dvacet tisíc a vážně bych si ráda nejdřív zkontrolovala, zda je ve v pořádku, než to zaplatím.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


1x

Dobrý den. Neměl by to být problém, protože to mají přímo v přepravních podmínkách:
Převzetí zboží od dopravce:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace! Každá zásilka (mimo obálky) je do kříže přelepena originální lepící páskou s logem Bella Rose. Pokud je tato páska přetrhnutá, přelepená jinou páskou či zcela nahrazena jinou páskou, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky.
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
v případě dopravy službou PPL:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

des*

Kupující jde zřejmě o to,nekoupit zajíce v pytli.Tak to bohužel nejde rozbalit a kuknout před zaplacením.Buď to prodejci věřím,nebo ne a nekupuji.Pokud vás podrazí,nebudete první a jděte na policii.

 

buss

0x

No ale PPL snad neodpovídá za to, že přijde cihla, neúplná zásilka (pokud nebude poškozen obal..). Jak na poště, převezměte a otevřete si to. Přece to nerozbalím a neřeknu nechci to, nebo jo, ale zaslání zpět si cvaknu. Nebo kdo jim to uhradí? Proč by měla PPL prodělat, hradit to ze svého? Neúplná zásilka je věcí přepravce, PPL to přece při převzetí nekontroluje... Že po otevření se na to PPLista mrkne mám svědka. Podmínky jsou někdy dost obecné.

 

lidus*

0x

Přečtěte si dobře podmínky prodeje a převravy, velká většina dobrých prodejců, přepravců a dokonce i pošta to má přímo v podmínkách. Konkrétně u PPL to pokud ten co to doveze je dobře informovaný tak rozdělat balík před zaplacením není problém. Nevím jak moc chcete kontrolovat zda telefon je funkční-za to jistě PPL neodpovídá, já vždy jen kouknu zda v balíku zboží je a peníze mám nachystané.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]