Nejste přihlášen/a.
Koalo, co na to říct?! Daný produkt je asi smysluplný pro určitou skupinu lidí. Zásadní ovšem je zjistit o produktu co nejvíce informací předtím, než si jej obstarám. Přečtení si podmínek smlouvy je základ. Člověk pak předejde zbytečným "nemilým" překvapením a ušetří si nervy.
Za sebe můžu říct, že jsem si kdysi shodou okolností pořídila kreditní kartu u Citibanky. Chtěla jsem vyzkoušet, jak to celé funguje - profesionální důvody. Co jsem s karty vyčerpala, jsem v termínu vždy řádně uhradila. Karta se mi několikrát hodila i při cestování. V momentě, kdy jsem ji chtěla zrušit, jsem s tím neměla sebemenší problém.
Je jasné, že o některých praktikách finančních ústavů by se dalo dlouze polemizovat, zda jsou již za hranicí dobrých mravů. Ovšem na smlouvě jsou vždycky dva podpisy, tudíž se dá předpokládat, že obě strany jsou seznámeny s tím, co podepisují.
Tohle je svinstvo šikovně přikrytý nedotknutelným pojmem svobodné podnikání. Každá zdravá společnost by toto měla trestat.
jednou jsem si bral pračku na splátky a nikdy mi tato karta nepřišla a po 5 letech mi přišlo ,že mám zaplatit 740,- za vedení karty. když jsem tam volal a ptal se co to jako je tak prej roční poplatek za vedení karty ( kartu jsem nikdy neměl ) . Ani jeden rok jsem ho neplatil a vedení společnosti mi řeklo ,že jsem ten poplatek každej rok platil . Nejdří mi paní řekla ,že složenkou a když jsem chtěl vědět kdo a odkud to posílal tak otočila a prej jsem to platil na pobočce ,navíc v jiném městě než bydlím . Já totiž bydlím jinde než na adrese trv. pobytu ( cca 50km ).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.